Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat pyytää joululahja toiveita

Joulutonttu
26.11.2016 |

olen 14v tyttö ja en Tiiä mitä tarvitsen joululahjaksi auttakaa mitä te toivotte joululahjaksi

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro heille, että rahalahja olisi kaikkein paras. Joulun jälkeen alkaa alennusmyynnit ja haluat itse valita lahjasi. Pienelläkin rahalla on joulun jälkeen enemmän ostovoimaa. Voit lisätä, että uudet käsineet/ huivi/sukat/ suklaata/ jne,  olis kivat, niin äiti saa edes yhden/ muutaman paketin väsätä sulle ja hyvän mielen. :)

Vierailija
2/4 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä äitiä leipomaan jotain jouluherkkuasi tai lempiruokaa, tai jos tykkäät itse puuhailla keittiössä niin auta äitiä. Meillä ainakin oli lapsuudenkodissa tapana että lapsilta kysyttiin mitä haluavat joulupöytään ja se oli tavallaan yksi lahja.

Ja pyydä vaikka suihkugeeliä, shampoota tms. Niitä kuluu aina ja esim. Body Shopin tai Tigin tuotteet ovat sellaista pientä arjen luksusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti johonkin. Voit käyttää sen sitten myöhemmin kun tiedät mitä tarvit/haluat.

Vierailija
4/4 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä äitiä leipomaan jotain jouluherkkuasi tai lempiruokaa, tai jos tykkäät itse puuhailla keittiössä niin auta äitiä. Meillä ainakin oli lapsuudenkodissa tapana että lapsilta kysyttiin mitä haluavat joulupöytään ja se oli tavallaan yksi lahja.

Ja pyydä vaikka suihkugeeliä, shampoota tms. Niitä kuluu aina ja esim. Body Shopin tai Tigin tuotteet ovat sellaista pientä arjen luksusta.

Anteeksi oletus että äiti leipoo, jotenkin muistelin että aloituksessa mainittiin äidin pyytäneen lahjatoiveita. Tietenkin isäkin voi leipoa.