onko kukaan käynyt emdr-terapiassa?
Kiinnostas tietää miten terapeutti on sitä tehnyt ja vaikutukset.
Kommentit (15)
Mulle on tehty muun terapian ohessa. Toimi älyttömän tehokkaasti itselleni ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tehty muun terapian ohessa. Toimi älyttömän tehokkaasti itselleni ainakin.
Ok. Kun mulle on tehty jo kymmeniä kertoja ja tuntuu vaan ettei se ole niin toimivaa.
Viimeksi oli koko käynti yhtä tyhjän kanssa.
Ja Kelan käynnit kuluvat.
Mitenkä se terapeutti sitä emdr:ää teki?
Voitko kertoa?
Ap
Olisin mennyt, mutta emdr-terapeutti katsoi, että traumani olivat liian vaikeat hoidettaviksi emdr:llä.
Mattopiiskasta saanut kirjoitti:
Olisin mennyt, mutta emdr-terapeutti katsoi, että traumani olivat liian vaikeat hoidettaviksi emdr:llä.
Sinuna sanoisin sille että haluat kokeilla pienissä määrin.
Terapeuttini ei meinannut antaa sitä eka vuonna ollenkaan mutta uskoi sitten kun
sanoin lähteväni muualle.
Mulla on hyvin pahat traumat ja silti pärjään koska olen esikäsitellyt asioitani jo ja olen valmis kohtaamaan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Minä en mene ihan vähästä pakosta mihinkään terapiaan. Ajan hukkaa.
Jos ei tarvetta, niin ei sitten tietenkään.
On tehty, en ole huomannut mitään vaikutuksia.
Mitenkä terapeutti piti käsiä/sormia?
Vierailija kirjoitti:
On tehty, en ole huomannut mitään vaikutuksia.
Harmi.
Mulle on tehty muun terapian ohessa. En osaa sanoa, mikä osuus oli se, joka lievitti ahdistusta, mutta koen joka tapauksessa hyötyneeni terapiasta ja voivani paremmin.
Terapeutti liikutti muistaakseni kättään ylhäältä alas ja toisti liikettä, seurasin silmilläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menis vaikka mikä ois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menis vaikka mikä ois.
Älä mene.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tehty muun terapian ohessa. En osaa sanoa, mikä osuus oli se, joka lievitti ahdistusta, mutta koen joka tapauksessa hyötyneeni terapiasta ja voivani paremmin.
Terapeutti liikutti muistaakseni kättään ylhäältä alas ja toisti liikettä, seurasin silmilläni.
Mulla se liikuttaa kättä eestaas ja oon miettiny että eihän se noin mee.
Eiks se pitäis tehdä kahdella sormella kuten se eka kerralla teki?
Oisko vinkata jotain hyvännäköistä, kaunista ja sellaista ihanaa terapeuttia, joka tekee noita emrd-juttuja? Ikä vois olla tossa 20-25v paikkeilla. Mulla ois vielä lauantai-ilta vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Oisko vinkata jotain hyvännäköistä, kaunista ja sellaista ihanaa terapeuttia, joka tekee noita emrd-juttuja? Ikä vois olla tossa 20-25v paikkeilla. Mulla ois vielä lauantai-ilta vapaana.
Heh heh.