Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suositelkaa hyvää selvännäkijää.

Vierailija
26.11.2016 |

Nyt on vaikea elämäntilanne ja tarvisi hyvän näkijän apua

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi hyvä. Veloitus 5 euroa/min.

Vierailija
2/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile. Pyydä ja kysy apua Jumalalta, niin et ainakaan joudu harhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei se selvänäkijä mitään auta.Mieti ihan ite mistä aloitat asioiden laittamisen järjestykseen.

Laita rahat mieluummin lottoon, jooko? Niin kauan kuin humpuukimaakareille ja uskomushoitajille on kysyntää, niin kauan niitä on täällä viilaamassa hyväuskoisia linssiin!

Vierailija
4/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun akka on selvännäkijä, se näkee mua vaan kun olen selvä.

Vierailija
5/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonko samalla joulupukin ja hammaskesijunkin?

Vierailija
6/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Veloitan 59,90 minuutilta, olen luotettava selvän näkijä, osaan myös ennustaa uno-korteista, soita minulle 0700 123 123

Vierailija
7/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä hyviäkin näkijöitä on mutta ei täällä niitä kannata mainostaa kun tulee kuraa niskaan.

Vierailija
8/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvännäkijään turvautuminen voi auttaa (jos vastuunsa tunteva sellainen), mutta vaara piilee siinä että lasket kaiken hänen käsiinsä. Ikäänkuin jätät kaiken vain siihen että jonkun toisen kertoma 'tieto' on nyt sinun elämäsi ohjekirja eikä sinun tarvitse itse tehdä ajatustyötä tai hakea parempaa (koska asiat tapahtuvat niinkuin näkijä sanoo, sinä vain köllöttelet odottaen sitä luvattua parempaa). Selvännäkijä ei kerro sinulle valmiita vastauksia eikä ratko ongelmiasi. Sieltä saatu apu perustuu empatiaan, tunteeseen että tulet kuulluksi ja saat ymmärrystä, sekä rohkaisuun ja uskon vahvistamiseen. Näitä asioita voit saada myös ystävältä, mieti olisiko lähipiirissä sellaista ihmistä? Lisäksi kannattaa lukea kirjallisuutta, self help -osastolta ja psykologiaan liittyvää. Vaikeassa elämäntilanteessa tunteet ovat yleensä ne ongelmalliset, kun pystyt muuttamaan niitä helpommiksi itsellesi ovat käytännön teot seuraava mahdollinen askel ja sitä kautta elämäntilanteessa voi tapahtua positiivinen muutos (jos jotain konkreettista on tehtävissä, aina ei ole ja silloin tunteiden ja asennoitumisen muuttaminen on entistäkin tärkeämpää selviytymisen kannalta). Hyväksy ja totea ensin avuttomuuden tunteesi ja sen jälkeen siirry siitä tunteesta eteenpäin, ala auttaa itse itseäsi (käyttäen tarvittaessa muiden tukea).

Vierailija
9/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppoa. Ksyt siltä selvännäkijältä missä minä olen juuri nyt. Jos hän osaa kertoa, niin hän on hyvä.

Ihan vakavissaan: ei ole olemassa mitään selvänäkijää. Googlaa cold reading niin näet mistä oikeasti on kyse.

Vierailija
10/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otta uhteuutta minuu ole selvanakkijä. Kusy uhteustiettooni verrotoimmistosta.

Vierailija
11/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astral-tv:n Stiina Sahari

Vierailija
12/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahari huono

Vierailija
13/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on oikeasti pätevä niin se soittaa sinulle silloin kun sinulla on sopiva hetki puhua. Veikkaan että soittoja ei tule joten...

Vierailija
14/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiina näki mun kropan vaivat heti. Siis puhelimessa ja tiesi muutakin vaikka en itse kertonut.

Ja sopivuuden yhdelle alalle.

Vierailija
15/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on oikeasti pätevä niin se soittaa sinulle silloin kun sinulla on sopiva hetki puhua. Veikkaan että soittoja ei tule joten...

Oletko menossa matkalle tai tullut matkalta? Testaan näkijän taitoja tuli sinusta sellainen tunne?

Vierailija
16/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää voin kokeilla. Mikä sulla on hätänä, ap?

Vierailija
17/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko menossa matkalle tai tullut matkalta? Testaan näkijän taitoja tuli sinusta sellainen tunne?

Määrittele matka. Määrittele menossa ja tulossa. Tuollaisenaan kyysymyksesi on pelkkää cold readingiä. Lähes jokainen on menossa tai tulossa jotenkin matkojen suhteen, koska nuo sanat voivat tarkoittaa melkein mitä tahansa. Olenko menossa, jos mietin meneväni ensi kesänä lomalle Amerikkaan? Olenko tulossa, jos olin viime viikolla Tukholmassa? Olenko matkalla, jos lähden kotoani automarkettiin kymmenen kilometrin päähän?

Kuten näet, kysymyksesi on niin yleinen että sen voi kokea täyttävänsä melkein kuka vaan. Tuo on sitä cold readingiä. Kysy sen sijaan kävinkö viime torstaina Kuopiossa, jos sellaista pystyt näkemään. Kysy jotain tarkkaa ja yksilöityä. Se olisi parempi osoitus jostakin "näkijänkyvystä".

Vierailija
18/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin yllättäen jäämään pitkälle sairaslomalle. Koheneeko vointini ja palaanko töihin. Mitä työkaverit ajattelevat. Äitini sai kohtauksen myös äsken miten hän palautuu.

Vierailija
19/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunhan se pitäis nähdä, senkin höpsö!

Vierailija
20/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Skeptikseen liittymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi