Hirveä vääntö miesystävän kanssa työpaikan pikkujouluista että saanko mennä vai en
Olen työpaikkamme ainoa nainen vanhan ja lihavan siivoojan lisäksi. Mies väittää että sitten humalassa "kaikki miehet" alkavat kuitenkin yrittää minua. Valtaosa heistä on itsekin parisuhteessa. Mies sanoi, että jos menen niin hän lähtee sitten "itsekin" baariin etsimään panoseuraa. Mitä tässä nyt tehdä, menenkö vai en?
Kommentit (52)
Huhhuh. Minäkin olen työpaikassa ja alalla, jossa on vähän naisia. Ei tulisi mieleenkään olla menemättä pikkujouluihin. Laitan nätin mekon ja iltameikin. Enkä silti niitä työpaikkani miehiä siellä iske tai ne minua vaan vietän mukavan illan syöden, juoden ja jutellen. Ne on hauskoja tyyppejä, joiden kanssa on mukava viettää aikaa silloin tällöin. Onneksi miesystäväni ei ole koskaan ollut mustasukkainen, ja häntä on sentään petetty edellisessä suhteessaan. Fiksu mies, kun tajuaa olla yleistämättä kaikkiin naisiin.
Seuraavan kerran kun mies on lähdössä ulos viihteelle, sanot että jos lähtee niin sinäkin lähdet hakemaan sit panoseuraa.
Mitä luulet, miten hän reagoisi?
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun mies on lähdössä ulos viihteelle, sanot että jos lähtee niin sinäkin lähdet hakemaan sit panoseuraa.
Mitä luulet, miten hän reagoisi?
Ihanko tosiaan tuota suhdetta kannattaa sun mielestä jatkaa?
Mene pikkujouluihin ja eroa tämän jälkeen. Muista kertoa erotessa panneesi vähintään kahden kanssa pikkujouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Mene pikkujouluihin ja eroa tämän jälkeen. Muista kertoa erotessa panneesi vähintään kahden kanssa pikkujouluissa.
Ja me muut luetaan lehdestä kuinka miehestään eroamassa ollut nainen löytyi surmattuna.
Voi kun meilläkin olisi mahdollista valita, meneekö pikkujouluihin vai ei. En haluaisi mennä, mutta meillä kaikki pakotetaan sinne. Vihaan pikkujouluja ja siellä on tylsää, mutta jos yrittää kieltäytyä, niin saa ihan hirveät valitukset ja mäkätykset siitä. :(
Siinä vaiheessa kun toinen uhkailee että lähtee pettämään niin aika pakata kamat, ja lähteä. Ei, se ei oikeuta lähteä hakemaan panoseuraa jos toinen on pikkujouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun meilläkin olisi mahdollista valita, meneekö pikkujouluihin vai ei. En haluaisi mennä, mutta meillä kaikki pakotetaan sinne. Vihaan pikkujouluja ja siellä on tylsää, mutta jos yrittää kieltäytyä, niin saa ihan hirveät valitukset ja mäkätykset siitä. :(
Ei vapaa-ajalla tarvitse osallistua firman pippaloihin. Kyllä ne sitten ensi vuonna jo ymmärtävät ettei sua kiinnosta. Mua ei ole koskaan mäkätyksen pelko estänyt käyttämästä vapaa-aikaani kuten haluan.En menisi jos en halua. mäkätystä tai ei.
Miä en jaksanut lukea kaikkia kommentteja, mut kiinnostaa se vanha, lihava siivooja siellä. Niin, kuinka lihava ja miten vanha, oikeesti ?
Vierailija kirjoitti:
Olen työpaikkamme ainoa nainen vanhan ja lihavan siivoojan lisäksi. Mies väittää että sitten humalassa "kaikki miehet" alkavat kuitenkin yrittää minua. Valtaosa heistä on itsekin parisuhteessa. Mies sanoi, että jos menen niin hän lähtee sitten "itsekin" baariin etsimään panoseuraa. Mitä tässä nyt tehdä, menenkö vai en?
Jos arvostelukykysi elämän ja miesten suhteen on tuota luokkaa, on aivan sama mitä teet. Harmittaa vaan sen "vanhan ja lihavan" siivoojan puolesta. Toivottavasti porukasta löytyy pari herrasmiestä, jotta hänellä olisi hauska ilta. Ettei kivat bileet mene pilalle tuollaisen tirppanan takia.
Eli mies on sitä mieltä että jos joku sinua koittaa, sinä menet joten hän sillä oikeuttaa valmiksi oman pettämisensä vaikka sinä et pettäiskään. Luottamusta ei ole puolin eikä toisin, eihän tuossa "suhteessa" ole mitään järkeä!