Hirveä vääntö miesystävän kanssa työpaikan pikkujouluista että saanko mennä vai en
Olen työpaikkamme ainoa nainen vanhan ja lihavan siivoojan lisäksi. Mies väittää että sitten humalassa "kaikki miehet" alkavat kuitenkin yrittää minua. Valtaosa heistä on itsekin parisuhteessa. Mies sanoi, että jos menen niin hän lähtee sitten "itsekin" baariin etsimään panoseuraa. Mitä tässä nyt tehdä, menenkö vai en?
Kommentit (52)
Meet pikkujouluihin.. toivottavasti sinkkuna. Mitäs miekkonen tuumii työpaikan tyky-päivistä, koulutusviikosta jne. 🙄
No huh sentään. Idiootti mies. Jos ap nyt taipuu niin kohta mies sanoo, että jos menet töihin tai kauppaan yksin niin lähden baarista hakeen panoseuraa. Sairasta mustasukkaisuutta. Nyt sanot tiukasti, että lähden ppikkujouluihin, ja mies saa sillä välin pakata kamansa ja häipyä, jos ei luota.
No meneekö mies itse pikkujouluihin ilman sinua? Jos menee niin ilmeisesti sitten panemaan muita naisia (niinhän se meinasi miesten tekevän sinullekin). Eli sinuna eroaisin jos mies käy jatkossa baareissa, pikkujouluissa ym ilman sinua mutta kieltää vastaavat asiat sinulta.
Monet on huomanneet että se joka on mustasukkainen ja epäilee toisen pettävän tekee sitä koska itse pettää.
Voithan muuten kysyä mieheltä onko varma että löytäisi baarista itselleen panoseuraa noin vaan. Jos kehuskelee tietävänsä asian niin tiedätpä että on kokeillut...
Vierailija kirjoitti:
Voithan muuten kysyä mieheltä onko varma että löytäisi baarista itselleen panoseuraa noin vaan. Jos kehuskelee tietävänsä asian niin tiedätpä että on kokeillut...
Hahaa! :) Tai sano, että menet pikkujouluihin ja jäätkin venttaamaan miehen kodin ulkopuolelle mitä mies tekee. Lähteekö hän siltä istumalta baariin vai jääkö kittaamaan kaljaa kotiinsa. Ja jos menee jonnekin, niin hiippaat perässä (tai tämän voi joku ystäväsikin tehdä) ja seuraat minne mies menee ja mitä tekee, saako hän naista vai jääkö ilman. Ihan sama, mies on noloakin nolompi pikkujamppa, jolla on äärimmäisen huono itsetunto ja eipä hän muutenkaan mikään ruudinkeksijä ole. Tuskinpa siis edes hyvä sängyssä.
Huhuu ap, menitkö vai jäitkö kotiin?
Ai pitääkö kysyä 'saatko mennä vai et'? Älä kysy, hän on miehesi, ei isäsi - oletan siis, että olet täysi-ikäinen tarinan perusteella.
Jos aina pitää kysyä LUPA mihinkään juhliin, älä jatka seurustelua. Tilanteesi tulee pahenemaan kuukausien tai vuosien myötä hänen kanssaan. Usko pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko kysyt luvan mieheltäsi. Kasvata jo se selkaranka ja itsetunto. Onko mies isäsi?
No en haluaisi yhden mukavan illan takia ottaa riskiä että mies menee ja panee toista naista.
ap
Jos mies on tuollainen niin voit olla ihan varma että se panee jo muita muutenkin.
Mustasukkaisuus tuppaa pahentumaan ajan myötä. Joten jos hänellä ei ole sinuun luottoa nyt, hänellä ei ole sitä vastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko kysyt luvan mieheltäsi. Kasvata jo se selkaranka ja itsetunto. Onko mies isäsi?
No en haluaisi yhden mukavan illan takia ottaa riskiä että mies menee ja panee toista naista.
ap
Wtf? Sehän olisi parasta mitä sulle voi tapahtua.
Noin mustasukkaisella miehellä ei tod.näk. ole itsellä puhtaat jauhot pussissa. Mene pikkujouluihin.
Menisin. En jaksaisi miehen kanssa joka ei selvästikään luota minuun ja/tai johon en voi luottaa.
Et tietenkään mene jos mies kieltää
Mä en nyt ymmärrä miksi kukaan mies edes haluaa olla yhdessä sellaisen naisen kanssa, jota pitää kelle tahansa vastaantulijalle antavana l*tkana?
Jos annat nyt periksi niin et mene kohta enää yhtään minnekään ja mies kontrolloi kohta kaikkea menemistäsi, sitten tekemistäsi, sitten kenen kanssa olet, mitä puet päälle, miten meikkaat...
Tiedän kun olen tällaisen miehen kanssa ollut ja heti soi hälytyskellot tästä kirjoituksesta.
Lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aika heikossa hapessa on parisuhteenne jos kumpikin koko ajan miettii sitä pettääkö toinen. Itse päästäisin moisen kumppanin menemään koska haluaisin käyttää energianin hyödyllisempään asiaan kuin moisen murehtimiseen tai tappeluun. Ei tuo ole rakkautta, vaan omistuksenhalua, läheisriippuvuutta ja epävarmuutta toisen kiintymyksestä eli suhde on jo saattohoitoa vailla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä miksi kukaan mies edes haluaa olla yhdessä sellaisen naisen kanssa, jota pitää kelle tahansa vastaantulijalle antavana l*tkana?
Ap:lla ei ole varmasti ollut valinnanvaraa, on pitänyt ottaa se yksi ainoa tyyppi jonka onnistui saamaan. Toinen vaihtoehto olisi olla yksin, aina ja ikuisesti. Sama juttu ap:n miehellä. Kaksi surkimusta on löytänyt toisensa.
Jos teillä ei ole lapsia, menisin ehdottomasti pikkujouluihin. Miehen käytöksen perusteella tekisin päätöksen suhteen jatkuvuudesta - mustasukkaisuus harvemmin vähenee ajan myötä. Pettämisellä uhkailu on alhaista, ansaitset parempaa.