Onko normaalia, että nainen tykkää oikeasti kurkkupanosta?
Ystävättäreni kertoi olevansa hulluna siihen, että tökitään niin syvälle kurkkuun, että tulee kyyneleet silmistä ja oksennusrefleksi miltei käynnistyy. Hänellä ei ole mitään syytä valehdella, joten uskon kyllä häntä, mutta mahtaako tämä olla yleistä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen perusteella kolmasosa naisista ei tykkää ollenkaan ottaa suihin, yksi kolmasosa ottaa kyllä suihin, mutta ei tykkää jos laukeaa suuhun, ja siitä parhaasta kolmanneksesta korkeintaan joka neljäs antaa painaa kalun syvälle ja yli nielun. Näistäkin vain harva on halunnut ottaa lastin suoraan kurkkuun.
Eli on se ihan normaalia, että jotkut naiset tykkää oikeasti kurkkupanosta, mutta se on kyllä vähemmistö kaikista naisista.
Aikaslailla juurikin näin... olisinkohan itse kohdannut yksi tai kaksi Naista joilta olen tätä syvemmälle version suihinottoa saanut ja voin kertoa että sen lisäksi että se on sopivan härskiä ja pervoa niin se tuntuu myös hyvältä... Kaikille se ei sovi ja seksissä(kään) ei pidä tehdä mitään mikä ei tunnu itsestä hyvältä...
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet kiihottuvat kovasti kun nainen istuu kasvoille ja "pakottaa" nuolemaan. Tuskin siinäkään mies mitään fyysistä nautintoa saa. Eiköhän siinäkin kiksit tule siitä kun näkee toisen estottomasti nauttivan. Oiskohan sama juttu kurkkupanossa?
Oliskin noin, että naiset, tai edes merkittävä osa naisista, nauttisivat ottaa syvälle suuhun. Kuten sanoit, varsin moni mies nauttii paljon siitä, kun nainen tulee istumaan kasvoille ja pakottaa nuolemaan. Nauttii koska voi toteuttaa toisen kiimaisiakin seksitoiveita saamatta siitä itse fyysistä nautintoa; henkistä nautintoa senkin edestä.
No eipä vaimolle mahdu iso kaluni edes puoleen väliin suuhun, joten eipä tarvitse kurkkupanoista haaveilla. Saisi olla aikamoinen anakonda, joka nieluun ottaisi, kun paksuuttakin on riittävästi.
Subina se kiihottaisi ja olen ehdottanutkin miehelle, mutta hän taas ei siihen suostu.
Kun näitä palstoja lukee, niin tulee mielikuva, että kaikilla muilla on hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairasta puuhaa. En ymmärrä miten se kakominen ja yrjöämisääni voi ketään kiihottaa. Nekrofilian nyt vielä jotenkin ymmärtää.
Se että sinä et jotain ymmärrä, kertoo enemmän sinusta. Olisi kuitenkin helpompi keskustella asioista ilman tuota demonisointia. "Mä en tykkää" riittää ilmaisemaan mielipiteesi. En minäkään ymmärrä moniakaan asioita, mutta se ei tee niistä asioista huonoja.
Kokemukseni mukaan, juuri tällaisesta naiset kiihoittuu. Otetaan määrätietoisesti ja syvälle, mutta unohtamatta herrasmiesmäisyyttä.
Jokaisella naisella on omat rajansa ja ne tulee pikaisesti tajuta heti ensityönnöstä lähtien. Mutta, ohjat on sinulla, siitä suurin osa naisista tykkää.
Miehen pitää osata ja ottaa, silloin taivas aukeaa.
Minä pidän siitä, että olen ikään kuin pää jota naidaan eli olen miehen alla lantion kohdalla.
En kuitenkaan ole lainkaan sub-henkinen, päinvastoin, nautinnon antaminen kiihottaa eli ajatus siitä, että hän on vallassani ja säätelen nautintoa.
Rakastan ottaa mieheltäni suihin, tekisin sitä vaikka joka päivä ja siinä on hyvin monia erilaisia variaatioita. Se kiihottaa minua kaikkein eniten, siis suihinotto. En välttämättä tarvitsisi ollenkaan vaihtelua, jos ihan rehellinen olen. Miehelläni on niin upea penis.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan itsellä kokemusta noin viidestä naisesta, jotka halusivat sitä joko etukäteen sovittuna tai sitten kiihottuivat sitä ensi kertaa tehdessään niin, että halusivat sitä myöhemminkin.
Se liittyy mielestäni voimakkaasti alistamiseen, joka yksinkertaisesti osaa naisista sytyttää. Halu, että kumppani nauttisi ja käyttäisi heitä mitä irstaimmin tavoin aktin ajan. En usko että se fyysisesti itsessään on miellyttävää, mutta onhan kuristaminen, sitominen, ranteista voimakas kiinnipito yms. kaikki semmoisia asioita, ettei niiden tuomaa nautintoa voi selittää kenellekään, joka ei ymmärrä maailmaa. Ne rajat on niin henkilökohtaisia.
Usein sm-seksistä pitävällä on jokin trauma, jossa ensimmäinen seksuaalinen kokemus sisältää pakottamista. Esim. lapsi voi kiihottua hyväksikäyttötilanteessa kun sukuelintä hyväillään, ja samalla kokea sen pakottamisena. Seksuaalinen kiihotus ja pakottaminen yhdistyvät. nimim. Been there
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan itsellä kokemusta noin viidestä naisesta, jotka halusivat sitä joko etukäteen sovittuna tai sitten kiihottuivat sitä ensi kertaa tehdessään niin, että halusivat sitä myöhemminkin.
Se liittyy mielestäni voimakkaasti alistamiseen, joka yksinkertaisesti osaa naisista sytyttää. Halu, että kumppani nauttisi ja käyttäisi heitä mitä irstaimmin tavoin aktin ajan. En usko että se fyysisesti itsessään on miellyttävää, mutta onhan kuristaminen, sitominen, ranteista voimakas kiinnipito yms. kaikki semmoisia asioita, ettei niiden tuomaa nautintoa voi selittää kenellekään, joka ei ymmärrä maailmaa. Ne rajat on niin henkilökohtaisia.
Usein sm-seksistä pitävällä on jokin trauma, jossa ensimmäinen seksuaalinen kokemus sisältää pakottamista. Esim. lapsi voi kiihottua hyväksikäyttötilanteessa kun sukuelintä hyväillään, ja samalla ko
Mulla on sama käsitys asiasta. En siis itse pidä tuollaisesta seksistä, vaikka pidänkin aktiivisesta roolista (=mies on passiivinen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein sm-seksistä pitävällä on jokin trauma, jossa ensimmäinen seksuaalinen kokemus sisältää pakottamista. Esim. lapsi voi kiihottua hyväksikäyttötilanteessa kun sukuelintä hyväillään, ja samalla ko
Tää tuntuu olevan yleinen mututuntuma. Kuitenkin olen lukenut tutkimuksesta, jossa todettiin ettei sm-seksistä pitävillä ole sen enempiä traumoja tai väkivaltakokemuksia kuin muillakaan.
On sulla vaan sitten erittäin ihana ja kiimainen Nainen ;)