Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diplomi-insinööri

Peruskoululainen
25.11.2016 |

Olen haaveillut pitkään insinöörin/diplomi-insinöörin urasta. Mitä siis siihen työnkuvaan tarkalleen liittyy?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänohje nro 1: Älä ikinä sotkeudu diploomi-insinööriin.

Elämänohje nro 2: Älä ikinä sotkeudu ihmiseen, joka kirjoittaa sanan diploomi-insinööri.

Vierailija
22/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämänohje nro 2: Älä ikinä sotkeudu ihmiseen, joka kirjoittaa sanan diploomi-insinööri.

Elämänohje nro 3: Älä ikinä sotkeudu ihmiseen, joka vaivautuu kommentoimaan tuollaista asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänohje nro 4: Teekkareilta oppii teekkarihuumorintajua, ihmiset <3 T: se, joka kirjoitti diploomi-insinööri

Vierailija
24/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaan tälle nyt paljon alapeukkuja niinhän!

Vierailija
25/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänohje nro 5: Sotkeutukaa diplomi-insinööreihin.

Vierailija
26/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lämpimästi suositella tytöille/naisille diplomi-insinöörin opintoja. Työllistymisen mahdollisuuksia on paljon  kun valitset opintosi hyvin, työ on monipuolista ja mielenkiintoista ja palkkataso on myös hyvä. Lisäksi teekkarielämä on mukavaa. Olen itse TUTA-DI, työskentelen liiketoimintaprosessikonsulttina ja töitä on riittänyt aina enemmän kuin on ehtinyt tehdä. 

Vierailija
27/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kaikki naispuoliset dippainssit ovat lähinnä aiheuttaneet myötähäpeää. Pari harvaa oikeasti osaavaa on tullut vastaan. Suurin osa tuntuu päässeen läpi säälistä ja muutenkin täyttäneet tutkintonsa kaikella mahdollisella ei ammattialaan liittyvällä. Kannattaa siis oikeasti miettiä missä omat vahvuudet ovat eikä valitaa siksi koska nyt on trendikästä ajaa naisia miesvaltaisille aloille.

Vierailija
28/30 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tyttäreni ovat diplomi-insinöörejä, eikä kummankaan ole tarvinnut olla päivääkään työttömänä. Molemmilla mielenkiintoinen työ ja myös kohtuullisen hyvä palkka.

Jos koulussa matemaattiset aineet kiinnostavat, DI-koulutus on varmaan ihan hyvä valinta.

Vierailija
29/30 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa

Vierailija
30/30 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen haaveillut, että saisi diplomi-insinööriltä pitkään.

Kikkeli maistui 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä