mies oli toivonut , että lopetan meikkaamisen mutta oli tänään todella vaivautunut kun tulin treffeille meikittä!
olemme tapailleet pari kk ja mies on puhunut miten arvostaa luonnollista kaunetta, meikkaaminen on turhaa
jne. oli ilmaissut toiveen, että liikkuisin rohkeasti ilman meikkiä..
no, tänään meillä oli sovittu treffit klo 18.oo keskustaan ja laitoin miehelle viestin "ei meikkiä!!" johon tuli vastaukseksi peukku ja hymynaama. mutta kun tapasimme... mies tuijotti todella oudosti ja oli vaivaantuneen oloinen ! kun kysyin naureskellen että "no olenko minä nyt miten kamala kummitus?! niin katsoi poispäin ja mutisi jotain epäselvää. kävimme syömässä ja menimme sitten baariin. kun aloin mennä hiprakkaan, minulla keitti yli ja huusin " hittoako nolostelet siinä kun itse kielsit meikkaamasta ! tämän jälkeen mies" sai migreenin" ja lähti kotiin, käski juoda oluensa loppuun ja "nauttia" :O
istun täällä kapakassa yhä ja vituttaa. olen laittanut miehelle viestiä muttei vastaa, on varman vetänyt itsensä kiikkuun häpeästä...
oli joo nähnyt miunut yöllä meikittä mitta ulkona liikkuessa olen tähön asti laittanut aina edes meikkivoidetta ja huulipunaa vaikka kävisi vain kioskilla kadun päässä!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako ämmiä se, että olette kuin petolinnun perseitä ilman meikkiä? Ilmeisesti, peppukipeistä ulinoistanne päätellen.
Ahaa, eli niin sinä mielesi taas pahoitit...
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako ämmiä se, että olette kuin petolinnun perseitä ilman meikkiä? Ilmeisesti, peppukipeistä ulinoistanne päätellen.
Sama suomennettuna: "Aloituksessa sana 'mies' mainittu -> pitääpä kiireesti mennä haukkumaan ketjua miesvihaprovoksi!"
Ap, kuinka nuori olet. Miehet eivät huomaa, jos olet meikannut hillitysti. Itse laittaudun päivittäin, olen ollut avioliitossa yli 20 vuotta, ja edelleen laittaudun. Mitä te edes kysytty miehiltä. Vaikka olisi kilo ihonväristä puuteria, vaaleaa poskipunaa, nudehuulikiiltoa, ei tavallinen mies huomaa, että olet meikannut.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehet ei käytä meikkiä yleensä lainkaan. Päättelepä itse loput ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama suomennettuna: "Aloituksessa sana 'mies' mainittu -> pitääpä kiireesti mennä haukkumaan ketjua miesvihaprovoksi!"
Dippailkaa jatkossakin naamaanne maaliämpäriin, ilman meikkiä ette ole minkään näköisiä.
Miehet ovat luonnostaan komeita, teistä ei ole mihinkään ilman maalitelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dippailkaa jatkossakin naamaanne maaliämpäriin, ilman meikkiä ette ole minkään näköisiä.
No menipäs sulla nyt tunteisiin.
Meikattu nainen on niin tavallinen näky, että nähtävästi moni mies ei ymmärrä, että perusnaisella ei ole täydellisen tasaista ihoa, tummia ripsiä ja kulmia, punaisia huulia jne... Mutta miksi ihmeessä ap annat miehen vaikuttaa siihen meikkaatko vai et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No menipäs sulla nyt tunteisiin.
Palstamammoillahan tämä tuntuu alapeukuista päätellen menevän tunteisiin. Minä kerroin vain fatkoja.
En yhtàän ihmettele; joillekkin on sama onko vai eikö? Kun seuraksi edes kumminkaan kysytä.
-"minkäkokoinen?",""...
-Re:"minkäkoiset?"
Mulle myös yks muhun muka ihastunut mies valitti miten meikkaan liikaa ja hän arvostaa luonnonkauneutta. Tiedän, että näytän meikittä yleensä väsyneeltä, koska mulla on luomuna mm. Supermustat silmänaluset. Kerran piruillessani päätin sitten jättää meikit pois. Miehen naamasta näki, ettei napannut. Minua tilanne huvitti vain suunnattomasti. Meillä ei siis ollut suhdetta enkä ollut hänestä vakavasti kiinnostunut. Kunhan leikin aikani kuluksi. Vieläkin hymyilyttää miehen ilmettä muistellessa.
Onneks mun mies arvostaa meikkaustaitojani :D Ihailee kuulemma "muuntautumiskykyäni" :D Meikittä olen sitten ihan erinäköinen, vaaleat karvat ja kulmakarvat ajeltu kokonaan pois mutta eipä tunnu miestä haittaavan <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä kyllä, te kalvakat, huonohampaiset ja tissiposkiset suomimiehet olette niiiin komeita . oikeita adoniksia.
minulla on pari ystävää, jotka ovat ihan umpisuomalaisia mutta "tummia" ja näyttävät aika hiton hyviltä meikittäkin !
itsellä taas on kalpea iho ja mustat silmänaluset.. näytän todella sairaalta ilman ehostusta.
Jos mies ei halua että nainen meikkaa niin kokeilkaa sitten sitä että miehen kanssa liikkuessanne olette ilman meikkiä, sitten lähtiessänne ilman miestä jonnekin laittakaa kunnon meikit. Eihän se voi miestä haitata kun ei kerran ole itse mukana :) Siinä saisi urpo tyyppi ihmetellä.
Niin totta.