mieskö muka pihtaa
Olen lukenu aika paljon naisten kommentteina että ovat puutteessa kun mies pihtaa. En voi käsittää miten se on mahdollista kun kaikki tuntemani miehet valittaa kun vaimo säännöstelee seksiä milloin milläkin verukkeella. Onko naisilla vain tapana sanoa olevansa puutteessa että heitä ei sanottaisi kaveripiirissä pihtareiksi. Itse olen koko ikäni ollut halukas vaikka joka päivä mutta vaimo aloitti säännöstelyn pian sen jälkeen kun oli sormus sormessa ja muksu syntyny.
Kommentit (3)
No voi hitsi miksei parit vois osuu sitte paremmin yhteen halujen mukaan. Kyllä se avioliitto on kumminkin aina jonkinlainen kompromissi eli molemmat joutuu joustamaan eikä vaan toisen halujen mukaan mennä. Itse lopulta ratkasin asian salasuhteella, mutta en kyllä pidä itseäni huonona ihmisenä koska kärvistelin kumminkin lähes 20 vuotta puutteessa.
Meillä takana 1,5 vuotta seksittä, kun mies ei halua. Kyllä ne todellakin pihtaa. Kun saisi edes kahdesti kuussaa. Mä tykkäisin kyllä vaikka joka päivä ja useampaan kertaankin päivässä.
Ei, naisen ei tarvitse keksiä näitä juttuja, koska miehet ovat hyviä ihan itse pihtaamaan, siis ne, jotka pihtaavat. Mieheltä onnistuu ihan hyvin keksiä lukemattomia verukkeita, miksi nyt ei haluta, laskin, että päälle kolmekymmentä meillä. Ja kun pihtaavalle miehelle tekee aloitteen, niin se on ihan ääh yyh ei kai nyt ja menee sumpumpaan. Ja ei, pihtaava mies ei halua ratkaista haluttomuušongelmaansa, eikä mennä lääkärille eikä mihinkään pariterapioihin. Pihtaava mies on myös mustasukkainen.