Hiton hyvännäköset, ihanat, ystävälliset nuoret miehet!! JA TINDER! Ärrr... Kiva olla vanha kurppa 26-vuotiaana :(
Tää on niin epäreilua! Nuori nainen ja vanhempi mies niin se ikägäppi voi olla vaikka ja mitä, mutta musta tuntuu jotenkin limaselta nyt itse olla se pari-kolme-neljä(???) vuotta vanhempi! :/ Miksi tässä tulee semmonen ällöttävä pikkuvelikompleksi? Tuskin miehillä tulee samaa jos ovat vanhempia kuin nainen?
Mikä TEIDÄN MIELESTÄ on liian iso ikäero tässä parikymppisenä jos nainen vanhempi kuin mies (tai poika.......)?
Kommentit (13)
Älä huoli. Kyllä ne nuoret jäbät suakin panee, vaikka eivät parisuhteeseen vanhemman naisen kanssa alkaisikaan.
Uuh 26-v kuuma muotovalio
Voisin siementää sinut
M22
Jaa. Minusta kyllä itseäni nuoremmat miehet tuntuvat kategorisesti jotenkin (itseäni) kypsymättömämmiltä, joten en miellä heitä parisuhdemielessä hirveän kiinnostaviksi.
Mun poikaystäväni on minua kolme vuotta nuorempi. On tullut ilkeitä kommentteja. :/
Jos sä nyt jo alat kurppailemaan, niin kelaa ku oot 35!!!! Tai 40!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minusta kyllä itseäni nuoremmat miehet tuntuvat kategorisesti jotenkin (itseäni) kypsymättömämmiltä, joten en miellä heitä parisuhdemielessä hirveän kiinnostaviksi.
Suurimmaksi osaksi kyllä mustakin näin. Koska haluaisin MIEHEN enkä mitään poikasta, mutta kun on niitä miehekkäitäkin tapauksia, ihan kypsiä ja fiksuja näissä nuoremmissakin... näköjään.. Ja sitten aivan älykääpiöitä +30-vuotiaissa. Oon ollut aika ehdoton, että nuorempaa en nyt ainakaan halua vaan varman ja vanhemman. Voe voe... Pitikin ottaa ja lähteä takas tänne sinkkuuden ihanaan karmeuteen.
AP
Tinder on panosovellus. Melaa mekkoon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä nyt jo alat kurppailemaan, niin kelaa ku oot 35!!!! Tai 40!!!!!
NIINPÄ!!! APUA! Synnyin kai jo kurppana! No ei. :) Mutta joo joo, ymmärrän pointin.
Ehkä tää Tinder nyt vaan sai tän pöljän ikäkriisiolon päälle. Tuntuu kuin olisin jotenkin siinä välissä, että en kiinnosta kolmekymppisiä kun niiden himot on kakskymppisisssä ja en sitten toisaalta voi kakskymppistä miestäkään katella kun ne on niin... no... nuoria. Ja nelikymppiset on jo naimisissa pyörähtäneet ja lapsiakin pari niin voi voi. 26 is the new middle age. Haha.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus. Melaa mekkoon vaan.
Jep. Ei luulis ikäeron paljoa merkitsevän.
Voi kuule. Oon 32 v ja saan jatkuvasti viestejä itseäni 10 vuotta nuoremmalta kollilta. Viestien keskeinen sisältö on, "sä oot niiiiiin kaunis".
Sun pitää odottaa että ikäeroa alkaa olemaan sopivasti. Esim. jos on about 15 vuotta ikäeroa, niin ei siinä ei tule pikkuvelikompleksia eikä äitikompleksia. Se on ikäänkuin se kultainen keskitie. Jos ikäeroa on alle 10 vuotta, niin saattaa tulla se pikkuvelikompleksi. Jos ikäeroa alkaa olemaan reilusti yli 20 vuotta, niin silloin saattaa iskeä äitikompleksi.
Odota kunnes olet kolmekymppinen niin sitten voit naida rauhassa parikymppisiä jätkiä.
Ihan sama mikä on ikä, pitää olla itsevarma! Relaa äläkä häpeile yhtään nuorempien edessä. Se on seksikästä. Kun nuorempi mieskin tajuaa, ettei tässä ihan eri maailmoista olla, voi suhdekin olla mahollinen. Oon 33 v ja mun poikaystävä on 10 v nuorempi (ei löytynyt tinderistä). Se on myös se kypsemmin käyttäytyvä. Sitä ennen treffailin tinderistä lähinnä monta vuotta nuorempia ja ne oli vaan rentoja ja innokkaita. Itsetunto kohos vaan lisää eikä noin päinvastoin.
Nauti kun oot nuori vielä!
Pari vuotta on ihan ok.