Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä palstan ennätys? Kyseessä runsaat kuukautiset.

Vierailija
25.11.2016 |

Kävin 15.30 töissä vessassa, vaihdoin suurimman yösiteen joka kaupasta löytyy. Otin ibuprofeiinia. Klo 17 pääsin kotiin ja side oli aivan täynnä, viimeistä nurkkaa myöten punainen ja vuotanut joka suunnasta yli. Tämä vaan pahenee kuukausi kuukaudelta. :( Keväällä jo oli varastorauta 6.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulta katottu hyytymistekijät?

Vierailija
22/24 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin 15.30 töissä vessassa, vaihdoin suurimman yösiteen joka kaupasta löytyy. Otin ibuprofeiinia. Klo 17 pääsin kotiin ja side oli aivan täynnä, viimeistä nurkkaa myöten punainen ja vuotanut joka suunnasta yli. Tämä vaan pahenee kuukausi kuukaudelta. :( Keväällä jo oli varastorauta 6.

ota Cyklokaronit käyttöön. Mulla oli ennen aivan järkyttävän runsaat menkat, hb jatkuvasti alle100.

Cyklokapron kun aloitettiin vuoto niukentui huomattavasti. Kohtu poistettu 5v sitten, joten nyt olen lopullisesti päässyt menkoista eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen hyvä päivä myös. Isoin mahdollinen tamponi ja yörätti olivat fuskanneet jo kahden tunnin päästä laitosta niin paljon, että pääsin pesemään työtuolistani veriraitoja. Onneksi tätä pahinta ei kestä kuin 1-1,5 päivää ja sitten rauhoittuu. Olen 42 vuotias ja menkat saisivat mun puolesta loppua jo, olen niihin aavistuksen kypsänä. Onneksi kipuja ei ole ollut kuitenkaan ikinä.

Hyvin runsaan veritulvan takia en edes ajattele, että harrastaisin seksiä ja mies ymmärtää sen sanomattakin. :) Tässä ei siis huolettomasti heitetä pyyhettä alle ja pistellä menemään tai kuksita suihkussa, vaan odotellaan kärsivällisesti pari päivää tai keksitään muuta toimintaa.

Vierailija
24/24 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saattaa kuulostaa "humpuukilta", mutta solumineraalit ovat ainakin minua auttaneet todella paljon.  Solumineraali nro2 calcium phosphoricum. Saa esim. Circlum Farmasiasta Helsingissä, farmaseutti osaa auttaa. Heillä on myös verkkokauppa ja puhelimitse saa apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi