Jari Sillanpää on yksi elähtänyt ukko
Tää tuli mulle mieleen kun katsoin Talentissa, miten hänestä on tullut vähähiuksinen kurttunaamainen papparainen. Sami Hedbergkin oli paljon virkeämmän ja nuorekkaamman näköinen.
Kommentit (12)
Luinkin tämän viestin sopivasti. Olen miettinyt, poikkeaisinko kirjakauppaan katsomaan, kun Sillanpää tänään siellä on kirjaansa mainostamassa. En ikinä ole nähnyt livenä ja olen utelias. Mitä (muut) naiset hänessä näkevät? Pitää vissiin mennä katsomaan, onko jo elähtänyt.
Jaa no jos noita kahta vertailee niin on aika huono homma. Eihän ne ole edes saman aikäisiä eikä muutenkan samanhenkisiä tyyliltään. Jari on mun mielestä tänä päivänä komeampi kuin koskaan. En kuitenkaan ole mikään fani..
Vierailija kirjoitti:
Tää tuli mulle mieleen kun katsoin Talentissa, miten hänestä on tullut vähähiuksinen kurttunaamainen papparainen. Sami Hedbergkin oli paljon virkeämmän ja nuorekkaamman näköinen.
Onhan Hedberg noin 15 vuotta nuorempi kuin Siltsu.
Vierailija kirjoitti:
Luinkin tämän viestin sopivasti. Olen miettinyt, poikkeaisinko kirjakauppaan katsomaan, kun Sillanpää tänään siellä on kirjaansa mainostamassa. En ikinä ole nähnyt livenä ja olen utelias. Mitä (muut) naiset hänessä näkevät? Pitää vissiin mennä katsomaan, onko jo elähtänyt.
No tule sitten kertomaan oma mielipiteesi hänestä. Jookos?
Älä huoli, aapee, sinäkin vanhenet ja kulut koko ajan.
Varmaan pian rupsahdat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tule sitten kertomaan oma mielipiteesi hänestä. Jookos?
Toki, jos vain aikataulu sallii visiitin.
Jari Sillanpää nähty! Ensi kertaa livenä ikinä missään. Oli siis kirjakaupassa puhumassa uusimmasta kirjastaan, kuten ylempänä kerroin. Minusta hän oli aika lailla ikäisensä näköinen, ei mitenkään erityisen kulahtanut tai vanhan oloinen. Harva viisikymppinen on kovin freesi, ainakaan silloin jos aikaa on mennyt baareissa oloon ja valvomiseen, ja Jarilla on niin käynyt jo työnkin puolesta.
Oli positiivinen yllätys, sillä odotin jotain... no, maireampaa ja imelämpää. Mitä Sillanpäätä olen joskus kauemman aikaa sitten telkkarissa nähnyt, hänellä on sellainen miellyttämisenhalu ja ehkä laskelmoivakin charmi herkässä. (Nyt en ole aikoihin nähnyt, edes Talentia en ole katsonut). Mutta Jari oli enemmän tavallinen, aidon oloinen. Kun paikalla on innokkaita naisia, niin se vähän mekaaninen hurmausvaihde olisi voinut päästä helpostikin esille.
Mutta niin se ikä vaikuttaa, että kaljuuntuminenkin jo näkyy. Vaikka kampauksen ei-huiskaosa on kynitty lyhyeksi. Eihän siinä mitään kamalaa.
51 mies niin kyllä se jossain näkyy.
Olen nähnyt Jarin nuorempana, lähes 20 vuotta sitten ja viime vuonna, normaalia ikääntymistä.
Kauniit kiiltokuvapojatkin ikääntyy ei maha mittään.
fanittaja
Hedbergistä voi puhua samana päivänäkään, kuin pystyyn nostettu sika virnuilee.
Oletko varma että yksi? Jos onkin kaksi?