Tunnetteko ketään joka on täysluomu, siis sheivaamaton?
Ettei sheivaile alapäätä yhtään tai esimerkiksi kainaloitaan? Suurin osa täällä kai ovat posliineja tai kiitorataisia, mitä vanhoihin ketjuihin on uskominen.
Mitä mieltä olet naisista jotka eivät ajele ollenkaan?
Kommentit (50)
Äitini niin kauan kuin muistan. Ei myöskään meikkaa muuten kuin juhliin.
Olisipa kiva nähdä nainen joka on vaikka 45v, kokematon, täysin sheivaamaton, täytteetön (ei siis pushuppeja, chili-koneista puhumattakaan) pitkä oikeaväritukka, ei meikkiä, ei tupakoi, juo, kiroa, eikä narise finglissiä eikä varsinkaan mummeest-itsjas-niinku-tavalaa-kielellä , nuhjuiset lamarääsyt yllään, Roksit jaloissa, puhuu karkeaa savoa, uskaltaa kaivaa nenää ja pierrä ja mitäs muuta...no ainaki noi
Sit kun pääsis vielä korkkaamaan
Taidan olla 95 prosenttisesti luomu mitä tulee ihon pinta-alaan: Tukankasvualueeni kerran kuussa suunnalle sisko parturoi senttiseksi ja itse ajan ylähuulesta viikstedit pois, kun alkavat olla samihelle-mitassa eli hyppiä huulten yli. Silloin ne rupeavat tuntumaan häiritsevästi ja niiden olemassaolon tietää koko ajan. Viikset siis pois kaikki parin viikon välein. Sitten on tämä pikku-isis-partajoka laajudestaan huolimatta ei häiri tunnelmaa, muutaku korvia joskus pisimmät pulisonkialueen pitkät koukerokarvat kutkuttelevat. Korvasta korvaan partaa lähsin kasvattamaannoin 21.9.2015 eli verraten myöhään, 32 jo täytettyäni. Sitä ennen olin ainakin kuukausittain ajellu lauka-alueen ihan posliiniksi.
Jossai vaihees kuitne huomasin kuinka raivostuttavan kivulloista se onkaan spartakoneella, ja saksilla silpoa kolmenkin viikon parta pois ja jätin hänet kasvamaan. Ja katso, huomasin notteipa se häiritsekään, vaikka sitä on paljohkostikin
Olen itse sellainen, paitsi että ajelen kesällä kun on vähemmän vaatetta päällä. En tiedä miksi pitäisi ajella karvoja, jos kukaan ei näe onko ne ajeltu vai ei. Parisuhdettakaan ei ole enkä aio sellaista aloittaa.
Olen 35v nainen ja lopetin kaiken sheivaamisen pari vuotta sitten. Aviomiestäni ei karvat haittaa ja jos haittaisi niin ei olisi aviomieheni ylipäätään. Käyn myös kahdesti viikossa uimahallissa ja olen huomannut, että sielläkään ei ketään kiinnosta ja se on vahvistanut ajatusta siitä että ei normaaleja ihmisiä oikeasti kiinnosta toisten karvat.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse sellainen, paitsi että ajelen kesällä kun on vähemmän vaatetta päällä. En tiedä miksi pitäisi ajella karvoja, jos kukaan ei näe onko ne ajeltu vai ei. Parisuhdettakaan ei ole enkä aio sellaista aloittaa.
8 vuotta vanha ketju.
Sheivaan vain kainalot ja sääret.
Sheivaan vain kainalot ja säärikarvat kesän alussa. Ei tulisi mieleenkään sheivata mitään muuta.
Naimisissa, N50
Olen täysluomu, en sheivaa kainaloita, sääriä tai bikinirajaa.
Miehen pierut ja miehen karvat ja hiki ei ole bätäng, mutta naisella ne minusta yllättäen ovatkin, varsinki jos nainen on kuitenkin käytökseltään naismainen ja itsensä