Tunnetteko ketään joka on täysluomu, siis sheivaamaton?
Ettei sheivaile alapäätä yhtään tai esimerkiksi kainaloitaan? Suurin osa täällä kai ovat posliineja tai kiitorataisia, mitä vanhoihin ketjuihin on uskominen.
Mitä mieltä olet naisista jotka eivät ajele ollenkaan?
Kommentit (50)
Mä ajelen kaikki, kainalot, sääret, simpukan.. Ei kai kukaan karvoissaan kulje?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään 28 v naisen joka ei sheivaa mitään karvojaan. Ei pillu, kainalo eikä sääri. Silti käyttää kesäisinkin toppeja ja shortseja. Miehiäkin riittää. Hyi.
Miksi mies ei ole hyi vaikka on karvat munissa ja kainaloissa?
Kyllä siisti pitää olla. Miehen karvat on tyystin eri asia kuin naisen.
Minä välillä. Talvella en välttämättä sheivaa mitään, en kainaloita enkä sääriä, alapäätäni en sheivaa muutenkaan kun siitä tulee kivulaita näppyjä, vaikka karvoitukseni leviääkin hieman sisäreisiin asti, niin ei kiitos.
Mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän karvojakin, nyt kasvaa selässäkin tummia karvoja ja juuri katsoin, että näkyy polviinkin tulleen karvoitusta. Mielenkiintoinen ilmiö. 30 vuotias olen nyt.
Joo, 70v äitini. Kesällä kainalokarvat moikkailee topin alta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siisti pitää olla. Miehen karvat on tyystin eri asia kuin naisen.
Naisilla ja miehillä erona on parta ja rintakarvat. Molemmille kasvaa mm. häpykarvat joten, please kerro miksi häpykarvat eivät olisi naiselliset?
Hei, istun sohvalla ja kurkkasin yöpaidan alle.Kintut on karvaiset, ja rämemajava löytyi. Kainalot on ehkä vuosikausia käyttämäni dödön ansiosta karvattomat.
Miksi naiset kutsuvat omaa alapäätää rämemajavaksi? Miksi luonnollisesta asiasta väännetään hävettävä ja ruma elin?
Mulla oli työkaverina nelikymppinen nainen, joka oli ihan nuorekas, meikkaava, trendikäs ym. Kesäisin pisti silmään hänen käyttäessä hameita, ettei hän sheivannut sääriään vaan tummat karvat erottui selvästi. Mä en voinut olla kummastelematta asiaa, hänen muista karvoista ei kyllä tietoa...
Uimahallissa noita näkee. Aika villejä.
Muistan ikuisesti yhden rantaloman kun rannalla oli paljon ihmisiä ja olimme lähekkäin muiden kanssa. Otin siinä vatsallani aurinkoa ja kohottaudun jostain syystä katsomaan eteeni. N 1,5 metrin päässä oli nainen jolla oli bikinihousut jalassa ja molemmin puolin sellaiset nyrkinkokoiset tummat puskat! Siis vtf - eikö niitä voi taivutella edes sinne housujen sisälle?? Säärikarvatkin kuin DDR:n moukarinheittäjällä. Meinasin oksentaa.
Tästä on nyt 30 vuotta mutta edelleenkin puistattaa ja ehkä juuri siksi siistin itseni aina kiitoradaksi sekä ajelen säärikarvat.
Hei 30.Kuulun siihen ikäluokkaan jonka sanavarastoon EI kuulunut sana pillu eikä vittu.Rämemajavaan mielestäni ei liity mitään halventavaa. Karvainen eläin joka on piileskelevä.Mutta jotta olisin nykyajassa:Yöpaidan alta paljastui karvaiset sääret ja karvainen vittu
Tunnen, itseni, joskus ajan kainalokarvat ja kesällä sääret siihen asti missä kaprihousujen raja menee sekä käsikarvat, karvat ovat mustia pitkiä ja kasvavat tiheään, olen karvaisempi kuin moni mies.
Joku sanoi, että vanhemmiten karvat lisääntyy, minulla on käynyt päinvastoin. Karvoitus säärissä oli ennen mustaa vaikka olen vaalea. Nyt 50+ karvoitus on vähentynyt ja vaalentunut. Kesällä sheivaan jalat ja kainalot kun käytän hametta, talvella harvemmin. Minun nuoruudessa ei ollut tapana olla posliini vaan olen vain siistinyt alakerrasta. Mulla on myös leuassa joitakin karvoja jotka nypin pois.
Voi voi, jos tuossa edessäni nyt seisoisi 1000 suht. sietettävän näköistä 30-40 vuotiasta naista, eri rotuisia ja rakenteisia, ja heistä 999 harrastaisi sheivausta vähintäin kerran kuussa ja enintään kerran päivässä, ja sitten se tuhannes(ihan umpimähkäisesti arvottu) ei olisi kuunaan sheivannut muuta kuin hiuksiaan ja pitäs valita kenen kans on pakko huvitella vuorokausi ja pitää tehä kaikki mitä mieleen tulee niin kyllä kuumottaisi ottaa se sheivaamaton eikä edes vilkaista muita, sattui karvankasvu olemaan millainen tahansa. Lyhyesti kaikki snaottu tahtoo sanoa, että ei tarvi naisen ainakaan minun takia karvojaan ikinä mihinkään heivata.
Päätökseeni saattaa hituisen vaikuttaa se, että mulla on 37 vuoden kokemattomuus-kokemus takana
Mä oon niin kitukasvunen karvojen osalta etten sheivaa. Säärissä on jotain säälittävää untuvaa ja kainaloissa yhteensä about 20 pikkuhaiventa. Ei niitä varmaan kukaan edes näe. Alapäässä on karvoitusta mutta oikeastaan pelkästään siinä edessä. Ei mikään pöheikkö, ei näy mitään vaikka ois bikinit päällä.
Minä. Kaikki karvankasvu on mulla tosi heikkoa, enkä välitä jos vähän vaaleaa hentoa karvaa joskus jostain näkyy.
Itseni.
Hitto et mä oon karvanen.
Tunnen. Itseni. N37 naimisissa (jos näillä tiedoilla tässä merkitystä)
Tiedän erään 28 v naisen joka ei sheivaa mitään karvojaan. Ei pillu, kainalo eikä sääri. Silti käyttää kesäisinkin toppeja ja shortseja. Miehiäkin riittää. Hyi.