Tunnetteko ketään joka on täysluomu, siis sheivaamaton?
Ettei sheivaile alapäätä yhtään tai esimerkiksi kainaloitaan? Suurin osa täällä kai ovat posliineja tai kiitorataisia, mitä vanhoihin ketjuihin on uskominen.
Mitä mieltä olet naisista jotka eivät ajele ollenkaan?
Kommentit (50)
En tiedä tuttujeni karvoista oikeastaan mitään. Eivät liikuskele alasti eivätkä puhu karvoistaan. Enkä minä kysele. Ei kiinnosta.
Kysymys lienee suunnattu ajalle, joilloin oravannahkat toimi rahana. Sen jälkeen kun ne tukki pajatsot, niin siirryttiin kolikoihin ja samalla tajuttiin, että toimii myös pilluissa. Karvattomuus siis.
Minä. Kesällä ajelen kainalot ja bikinirajan, that's it. Ei ole kauheasti karvaa niin eipä pitäisi ketään häiritä. Jos häiritsee niin ei kiinnosta minua.
En ole aivan täysluomu, koska ajelen kainalot. Muita paikkoja en koskaan ajele, en siis sääriä enkä alapäätä. Käytän uimapukuna helmallista mallia, joka peittää reisille tursuavat karvat, koska nämä näyttävät herättävän pahennusta.
En ajele, koska tykkään olla karvainen. Mikäli kainalokarvat kasvavat liian pitkiksi, dödö ei pidä, joten kainalot ajelen parin viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys lienee suunnattu ajalle, joilloin oravannahkat toimi rahana. Sen jälkeen kun ne tukki pajatsot, niin siirryttiin kolikoihin ja samalla tajuttiin, että toimii myös pilluissa. Karvattomuus siis.
Pilluun tungetaan kolikoita?
Minä en sheivaa ollenkaan alapäätä enkä kainaloita ja säärissä ei karvoja olekaan.
Paras ystäväni 65-vuotias nainen on täysin sheivaamaton. Pöheikkö on ihan järkyttävä, ei sheivaa mitään karvojaan. Kainaloissa kasvaa ehkä viis karvaa ja säärissä ei mitään.
Mistä minä tietäisin, kuka tutuistani ajelee karvat ja kuka ei? Vaatteiden alta ei mitään erota. Itse en ajele, mutta eipä sitäkään kukaan perheen ulkopuolinen tiedä.
Kesäisin (ja joulun aikaan) ajelen sääret ja kainalot, muuten kesäisin lisäksi reidet ja käsivarret. Bikinirajaa siistin saksilla. Ei kaikilla kasva pöheikkö edes luomuna.
Naapurini. Keskustelemme tästä aina postilaatikolla.
Meitsi on all natural! ei kiinnosta mitä muut ajattelee. kyllähän noille useamman sentin mittasille jalkakarvoille välillä nauraa, mut elämässä on merkittävämpiäkin asioita, ainakin omissa prioriteeteissa :) ja en ole mikään frigidi
Vierailija kirjoitti:
Kesäisin (ja joulun aikaan) ajelen sääret ja kainalot, muuten kesäisin lisäksi reidet ja käsivarret. Bikinirajaa siistin saksilla. Ei kaikilla kasva pöheikkö edes luomuna.
Käsivarret?? Miksi? Siis häh.
Vierailija kirjoitti:
*totalreps*
Alapäätä en ole ikinä sheivannut (kokonaan, rajoja olen siistinyt) enkä sheivaa. Joskus olen jonkun pitkän karvan sieltä nypännyt ja ai jessus sitä pistelyä, kun se kasvaa takaisin ja pistää toiseen häpyhuuleen... En voisi kuvitellakaan, että sieltä kaikki lähtis! Ei sitä kestäisi, eikä niitä kutiavia näppyjä, mikä sheivaamisesta tulee.
Kesällä ajelen sääret ja reidet sekä kainalot, jos pidän toppia tai mekkoa. Muutoin joskus, jos on aikaa ja haluan tuntea oloni "naisellisemmaksi". Yleensä ei ole aikaa eikä energiaa alkaa sheivailemaan. Siinä saa kuitenkin tunnin kulumaan suihkussa ja se pitäis tehdä joka aamu, jos siis sheivaa kaikki, sääret, reidet, navan alta, kyynärvarret (mulla kasvaa pitkät tummat karvat apinankarvat/"espanjalaiset" karvat käsissä).
Olen kausittain luomu :D syksystä pitkälle kevääseen kasvaa kunnon talviturkki. Mieheni ei ole asiasta moksiskaan. Sanoo kesäisinkin, että ihan turhaan minä sääriäni sheivaan, niin hennot karvat ovat hänen mielestään. Itse "turhamaisuuksissani" tykkää ne sheivata, jos on hame päällä. En tiedä onko iällä tässä merkitystä, mutta olen 22.
Minä ja puolisoni olemme molemmat täysin luomuja. Mieheni ajaa partansa, mutta muuten emme ajele karvojamme. :)
Eräs ystäväni on aivan luomu. Ei sheivaa kainaloita, häpykarvoja, eikä sääriä. Onhan se vähän erikoisen näköistä. Ei myöskään meikkaa. Nätti nainen kuitenkin ja naimisissa ihan komean miehen kanssa. Ei ole mikään hörhö muuten.