Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en tajua tätä Black Friday -juttua.

Vierailija
25.11.2016 |

20% alennuspäivät eivät ole mitään suurta. Miksi siitä niin kohistaan ja mainostetaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saataisiin ihmiset mahdollisimman sekaisin. Mutta helppoa kun ei ole rahaa. Tämäkin päivä on vain rikkaiden eduksi, niillä kun on rahaa koska vain. Köyhä hyötyisi tästäkin tarjouksesta vähän kun voisi tehdä vaikka lahjaostokset nyt.

Vierailija
2/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä kaupat pistävät oikeasti alennusprosentit 50 ja yli.

Suomalaiseen kulttuuriin tämä perinne on rantautunut siten, että kaupat yrittävät nostattaa kansan ostokiimaa unohtaen laittaa tärkeimmän osion, tuntuvan alennuksen tuotteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten pitäisi kuulemma olla älykkäitä ja koulutettuja, vaan silti eivät tajua yhtä alennusmyyntiä.

Vierailija
4/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä kaupat pistävät oikeasti alennusprosentit 50 ja yli.

Suomalaiseen kulttuuriin tämä perinne on rantautunut siten, että kaupat yrittävät nostattaa kansan ostokiimaa unohtaen laittaa tärkeimmän osion, tuntuvan alennuksen tuotteisiin.

Totta! Olen ollut kerran jenkeissa black fridayn alla ja silloin oli väki liikkeellä, kun kaikissa kaupoissa tiesi olevan suuria alennuksia tarjolla.

Itse en halunnut käydä edes monessa kaupassa kun ahdisti se väen paljous ja ihmisten itsekkyys, mutta varmasti kaupat sai enemmän tuottoa kuin täällä...

Vierailija
5/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantissa iPhone SE 20 euroa halvemmalla... :D :D 

Vierailija
6/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iittala outletissa sain hyvät tarjoukset.

fiskarsin kattila sekä pannu n.45€ yhteensä.

Oikea hinta olis ollu . n.130€