Minä en tajua tätä Black Friday -juttua.
20% alennuspäivät eivät ole mitään suurta. Miksi siitä niin kohistaan ja mainostetaan?
Kommentit (6)
Jenkeissä kaupat pistävät oikeasti alennusprosentit 50 ja yli.
Suomalaiseen kulttuuriin tämä perinne on rantautunut siten, että kaupat yrittävät nostattaa kansan ostokiimaa unohtaen laittaa tärkeimmän osion, tuntuvan alennuksen tuotteisiin.
Suomalaisten pitäisi kuulemma olla älykkäitä ja koulutettuja, vaan silti eivät tajua yhtä alennusmyyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä kaupat pistävät oikeasti alennusprosentit 50 ja yli.
Suomalaiseen kulttuuriin tämä perinne on rantautunut siten, että kaupat yrittävät nostattaa kansan ostokiimaa unohtaen laittaa tärkeimmän osion, tuntuvan alennuksen tuotteisiin.
Totta! Olen ollut kerran jenkeissa black fridayn alla ja silloin oli väki liikkeellä, kun kaikissa kaupoissa tiesi olevan suuria alennuksia tarjolla.
Itse en halunnut käydä edes monessa kaupassa kun ahdisti se väen paljous ja ihmisten itsekkyys, mutta varmasti kaupat sai enemmän tuottoa kuin täällä...
iittala outletissa sain hyvät tarjoukset.
fiskarsin kattila sekä pannu n.45€ yhteensä.
Oikea hinta olis ollu . n.130€
Että saataisiin ihmiset mahdollisimman sekaisin. Mutta helppoa kun ei ole rahaa. Tämäkin päivä on vain rikkaiden eduksi, niillä kun on rahaa koska vain. Köyhä hyötyisi tästäkin tarjouksesta vähän kun voisi tehdä vaikka lahjaostokset nyt.