X Factor UK LOUIS LOVES week 8 OFFICIAL
Boys
Matt Terry
Little Mix - Secret Love Song (Louis Loves)
Sia - Alive (Own choice)
Girls
Emily Middlemas
Britney Spears - Toxic (Louis Loves)
Rag 'N' Bone Man - Human (Own choice)
Overs
Honey G
Can't Touch This + Super Freak - MC Hammer + Rick James (Louis Loves)
Push It + Black Beatles - Salt-N-Pepa + Rae Sremmurd (Own choice)
Saara Aalto
The Winner Takes It All - ABBA (Louis Loves)
Diamonds are Forever + Diamonds Are a Girl's Best Friend - Shirley Bassey + Marilyn Monroe (Own choice)
Groups
5 After Midnight
Uptown Funk - Mark Ronson and Bruno Mars (Louis Loves)
Sorry + One Dance - Justin Bieber + Drake (Own choice)
Kommentit (1815)
Vierailija kirjoitti:
Helloimrosa kirjoitti:
Saaralle joulubiisiksi WIA ja omaksi valinnaksi joku Sian biisi vaikka uudestaan Chandelier tai sitten David Guettan ja Sian titanium tällä livesovutuksella:
Ei Siaa, sitä on vedetty niin perkeleesti tällä kaudella. Saarakin jo kaksi kertaa, Chandelier ja Alive. Ja Matt veti myös Aliven ja jonkun muunkin muistaakseni Sialta.
Toinen biiseistä ehdottomasti vähän iloisempi jos WITA toteutuu, oikeastaan toivoisin kyllä sitä O holy nightia.
Sia on kyllä tämän hetken kuumin artisti ja ehkä yksi parhaimmista laulajista, ihan sama kuinka monta hänen biisiään on esitetty. Se vaan osoittaa kuinka hyvä laulaja Saara on jos ne slayaa. Noin iloset esitykset on myös kivoja mutta wau efektit syntyy vasta vähän hitaamalla biisillä.
Unibetin voittajakertoimet:
Matt 1.75
Saara 3.00
Emily 9.00
5 AM 11.00
Pistäkää paremmuusjärjestykseen Saaran vedot X-factorissa,.
Oma listani: 1. No more tears (enough is enough) 2. WTIA 3. My heart will go on 4. River deep mountain high 5. Oh so quiet 6.Diamonds are forever/Diamonds r girls.. 7. Bad Romance 8. Frozen, 9. Sound underground
Vierailija kirjoitti:
Christmas-teema sopii Saaralle. Ei tartte vetää kuin valkoinen hame päälle, niin näyttää lumiukolta :)
12 pistettä sinne.
Onko kukaan muuten huomannut että Emily oli X-Factorissa ekan kerran jo 2014 ? Youtubesta löytyy. Hengästyy ja heikko ääni, tippuu 6chairin kohdalla kai.
Olenko ainut jota hieman ärsytti eilisessä xtra factorissa kun Saara vastasi fanin hänelle esittämään kysymykseen siitä mikä on ollut Saaran mielestä paras/kivoin brittiläinen tapa nyt briteissä olonsa aikana ja vastasi että small talk. Kertoi kliseisesti kuinka Suomessa otetaan kysymys "mitä kuuluu" kirjaimellisesti ja aletaan oikeasti kertoa mitä kuuluu ja että oli ollut x factor talossakin ihan totuttelemista siihen että voi vaan sanoa "hyvää, mitä sinulle?".
Vaikka se totta onkin, että Suomessa ei ole ihan samanlaista small talk-kulttuuria kuin muualla, niin kyllä minä ainakin osaan ohittaa tuon kysymyksen sillä vastakysymyksellä. Toki jotainhan siihen piti vastata, mutta tuo antaa suomalaisista aina jotenkin urpon kuvan, kun tuota stereotypiaa viljellään, kun ei se nyt ihan pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Voin jo kuvitella sen krääsän määrän siellä lavalla. Saaralla on päällä joku glitteri-tylli-helmi-kaapu ja päässä tiara.
Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuloslähetys ja ilmeet Miss O on taas tyrmistynyt kun Saaran nimi sanottiin.
Kehonkieli kertoo kaiken. Saapas nähdä mentorin jatkomeiningit suojattinsa suhteen.
Simonin ja Emilyn ilmekin on katsomisen arvoinen.
Älkää nyt viitsikö mustamaalata Sharonia koko ajan. On hyvin erikoinen persoona ja ei ehkä ihan selvänäkään noissa tuloslähetyksissä. Varmasti Sharon pitää Saarasta ja haluaa pitää hänestä vielä enemmän kiinni nyt kun on hänen viimeinen kilpailijansa. Ehkä Sharonin on vaikea käsitellä noin voimakastahtoista ja äärimmäisen lahjakasta tapausta kuin Saaraa, ja on alkanut vasta nyt ymmärtää millainen jalokivi hän on. Ja toki Sharon on aina ihan yhtä yllättynyt kuin Saarakin kun tämä pääsee jatkoon, varsinkin kun Saara riemuissaan käy kiinni Sharonin kaulaan ja ottaa kontaktia. Jos Saara Honey G:n tavoin menisi konttaamaan lattialle niin Sharon olisi siellä taputtelemassa selkään aivan kuin Honeyllekin.
Veikkaan, että Saaran voitonkiljaisu pistää Sharonin vanhat korvat lukkoon! Saaralla ON tunnetusti kova kiljaisu ja ei enää niin nuori Sharon säikähtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä häiritse Saaran "esittäminen"? Jatkoonpääsyilmeet, puheet jne ovat ylinäyteltyä teatteria.
Mun silmään se ei ole esittämistä, ihmisiä on niin kovin erilaisia. Mutta sanon tämän, koska näen Saarassa itseäni! Peruskoulussa opettajat kutsuivat mua ns. Tunneihmiseksi ja mä reagoin todella vahvasti ja spontaanisti, mun kasvot on todella ilmeikkäät ja minulla niin kuin Saarallakin ilmeily näkyy näin 28-vuotiaana otsajuonteissa. Myös minua on haukuttu ärsyttäväksi ja teatraaliseksi ja epäaidoksi, ihan oikeasti. Sen takia mulla onkin nykyään ihan paska itseluottamus ja olen alkanut vetäytyä kuoreen ja se ei ole minun ominta itseäni, mutta nytpä silti kukaan ei kutsua mua epäaidoksi.
Matt muuten oli eilen ottanut mallia Saaralta, miten reagoida, kun kuulee, että pääsee jatkoon. Jännä ettei täällä puututtu siihen!
Pitäisiköhän sen hakea kaksoiskansalaisuutta:D
hjfjt kirjoitti:
Oma listani: 1. No more tears (enough is enough) 2. WTIA 3. My heart will go on 4. River deep mountain high 5. Oh so quiet 6.Diamonds are forever/Diamonds r girls.. 7. Bad Romance 8. Frozen, 9. Sound underground
1. No More Tears 2. WTIA 3. Oh So Quiet 4. Diamonds Are Forever 5. My Heart Will Go On 6. Sound of the Underground 7. Frozen 8. Bad Romance 9. River Deep Mountain High
1. TWTIA 2. Oh so quiet 3. Enough is enough 4. My heart will go on 5. River deep mountain high 6. Bad Romance 7. Diamonds 8. Frozen 9. Sound of the underground
Onko niin, että ensi viikolla on joululaulu ja joku muu laulu.
Joululauluksi Mariah Careyn se joululaulu voisi olla upea. Tai Walking in the air.
Joku Queenin kappale voisi olla hieno kuulla Saaran tulkitsemana.
Evanescencea Saaralle, kyllä lähtis. My Immortal, itse pianolla säestäen, niin muut kilpailijat vois lähteä sen jälkeen ihan oma-aloitteisesti kotiin. Game over.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että ensi viikolla on joululaulu ja joku muu laulu.
Joululauluksi Mariah Careyn se joululaulu voisi olla upea. Tai Walking in the air.
Joku Queenin kappale voisi olla hieno kuulla Saaran tulkitsemana.
Mielestäni Saara tarvitsee jonkun perinteisen “ison” kappaleen, jolla hän erottu hönkivistä teineistä. Mitä enemmän kappaletta haukutaan täällä kuluneeksi ja vanhanaikaiseksi, sitä enemmän ei-teinit äänestäjät pitävät siitä.
Vierailija kirjoitti:
Evanescencea Saaralle, kyllä lähtis. My Immortal, itse pianolla säestäen, niin muut kilpailijat vois lähteä sen jälkeen ihan oma-aloitteisesti kotiin. Game over.
Oi, ois kyllä hienoa kuulla tuo.
hjfjt kirjoitti:
1. Winner Takes It All
2. No More Tears (Enough Is Enough)
3. It's Oh So Quiet
4. River Deep Mountain High
5. Diamonds Are Forever / Diamonds Are a Girl's Best Friend
6. Sound of the Underground
7. Let It Go (Frozen)
8. Bad Romance
9. My Heart Will Go On
My Heart Will Go On ei toiminut ihan vain sen vuoksi, etten kestä kyseistä biisiä edes itse Celinen laulamana. Bad Romance puolestaan ei mielestäni sopinut Saaralle. Show oli hieno, mutta Saaran ääni ei oikein päässyt oikeuksiinsa kyseisessä kappaleessa. Let It Go oli myös sinänsä hyvä veto, mutta biisi ei ole mieleeni.
Katselin aikani kuluksi jotain Saaran aiemmista esityksistä youtubesta, ja täytyy kyllä todeta että Sharon ei Saarasta pahemmin pidä varmaan ihan henk. koht. tasolla :(. Onhan sen huomannutkin koko ajan, mutta tosi ikävää että Saara ei saanut Nicolea mentorikseen. Siinä videossa missä näkee Saaran 6 chair challenge-esiintymisen kokonaisuudessaan tulee luultavasti ilmi mistä Sharonin negatiivisuus Saaraa kohti lähti alunperin.
Jos se esittää vielä jotain pianon kanssa, asu ja kampaus pitää stailata ihan toisin! Nyt se oli kuin perunasäkki siellä pianon takana ja kampaus oli ihan hirveä. Se kuvakulma osuu nyt siihen sivusiiliin,paksuun kaulaan ja kaksoisleukaan ja saa hänet näyttämään ihan käsittämättömän pakusulta ja rumalta. Eli tukka auki ja ja jokin hiuskoru siihen sen kaljun päälle!
Vierailija kirjoitti:
Saara on kyllä todella lahjakas ja omistaa kauniin äänen. Mutta en voi mitään, että jatkuvasti häiritsee se uhriutuminen (koulukiusaamisen esiintuominen) ja Suomen mollaaminen. Tiedättekö oikeasti, millainen Saara oli itse alakoulussa? Ihmettelen, miksi kukaan sen aikainen Saaran "kaveri" ei tuo julkisuuteen näitä juttuja.
En ole koskaan ollut Saaran kanssa samassa koulussa, mutta olen kotoisin samalta suunnalta ja samanikäinen kuin Saara. Monet kavereistani olivat Saaran kanssa samassa lukiossa ja muistan vielä elävästi, miten paljon Saarasta puhuttiin p*skaa niihin aikoihin. Tajusin toki jo silloin, että kyse on kateudesta. Laulu-urasta haaveilevat tytöt kokivat Saaran taidot ja itsevarmuuden uhkana. Mutta uskon, että varmasti Saaran kunnianhimo ja jatkuva itsensä esiintuominen lisäsivät ilkeitä puheita entisestään. Kiva kuitenkin nähdä, että Saara on päässyt kovalla työllä noin pitkälle. Toisin kuin monet niistä entisistä kavereistani, jotka tekevät lähinnä viikonloppukeikkoja cover-bändien solisteina ja voivat vain haaveilla kansainvälisestä menestyksestä.
Sitä itkun määrää, jos Saara laulaa Walking in the Airin… En pysty kuivin silmin Lumiukkoa vieläkään katsomaan.