X Factor UK LOUIS LOVES week 8 OFFICIAL
Boys
Matt Terry
Little Mix - Secret Love Song (Louis Loves)
Sia - Alive (Own choice)
Girls
Emily Middlemas
Britney Spears - Toxic (Louis Loves)
Rag 'N' Bone Man - Human (Own choice)
Overs
Honey G
Can't Touch This + Super Freak - MC Hammer + Rick James (Louis Loves)
Push It + Black Beatles - Salt-N-Pepa + Rae Sremmurd (Own choice)
Saara Aalto
The Winner Takes It All - ABBA (Louis Loves)
Diamonds are Forever + Diamonds Are a Girl's Best Friend - Shirley Bassey + Marilyn Monroe (Own choice)
Groups
5 After Midnight
Uptown Funk - Mark Ronson and Bruno Mars (Louis Loves)
Sorry + One Dance - Justin Bieber + Drake (Own choice)
Kommentit (1815)
Ei Simon oo alfa enää kun selvis että on vaan 173cm. Lyhyt mies nyt vaan ei todellakaan ole alfa. Olen itse 172cm, kamalaa ajatella että Simon olisi kanssani samalla korkeudella :D
byebye Honeyyyyyy...this is getting serious ja se näkyy siinä että tämä pelle lähtee nyt vihdoin ja viimein mäkeen täältä.
JeesSSSS
Vierailija kirjoitti:
Saara ja Matt "shippaajat" on homofoobikoita jotka toivoo että Saara unohtaisi nuo lesboilunsa.
Saara kuuluu miehille
Ajatella, Simon ei halunnut katsoa äänestystulosta vaan päätti HG:n taipaleen.
Vierailija kirjoitti:
Meri on kaunis ja elegantti tuleva Saaran vaimo. Hänen ilmiömäiset lahjansa managerina tulevat viemään Saaran menestykseen, ja hän tulee sivussa luomaan kansainvälisen uran pt:nä/naurujoogaohjaajana mitäs niitä nyt olikaan sivussa. Yhdessä Saara ja Meri takovat menestystä ja antavat ihania rakkaudentäyttämiä haastatteluja iltapäivälehdillä yhdessä. Mahtavaa!
Päivän paras vitsi :D
Vierailija kirjoitti:
Ei Simon oo alfa enää kun selvis että on vaan 173cm. Lyhyt mies nyt vaan ei todellakaan ole alfa. Olen itse 172cm, kamalaa ajatella että Simon olisi kanssani samalla korkeudella :D
Vaikka olisi 162cm niin vapisisit sen edessä ja pian uikuttaisit.
Tuomareista parhaimmat ovat Louis ja Nicole. Ihania, kannustavia, symppiksiä molemmat. Sharon ja Simon taas....noh....:D
Voi vitsi, nyt pitää taas viikko odottaa. :) Kiitos seurasta av, nähdään taas! Ihanaa, että Saara jatkaa, odotan innolla mitä saa laulettavakseen seuraavalla viikolla. :) Go Saara!
seuraava teema yllättäen Xmas.... toivottavasti tulee hyvä biisivalinta!
Vierailija kirjoitti:
Palsta jumittaa, mutta JEEEEES! Alan jo tällä menolla uskoa oikeasti Saaran voittoon.
Ei pidä innostua. Saara voi hyvin päätyä toiseksi tai kolmanneksi, mutta olisi liikaa pyydetty, että britit äänestäisivät hänet voittoon.
Ens viikolla jouluteema. Vetääkö Saara Maria Careyn All I want for christmas is youn?
http://cdn.images.dailystar.co.uk/dynamic/46/photos/648000/281x351/6286…
jestas mikä kotkannokka!
HONEY KOTIIN! Kiitos Simon!