Kokemuksia ulkomaalaisten miesten deittailusta? Rohkaisua etsin
Olen jutellut jo pitkään Tinderissä miehen kanssa, joka on muuttanut Suomeen Saksasta vähän aikaa sitten. Hän on todella komea ja mukava, kokoaikatöissä ja muutenkin vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Hän on pyytänyt minua jo pari kertaa ulos, mutta jännitän ihan älyttömästi: englannin puhuminen viestien välityksellä on ihan erilaista, kuin että hän olisi tässä edessä. Puhun englantia ihan sujuvasti, mutta treffeillä on muutenkin kamala jännitys, ja kyllähän se kielen vaihtaminen aina hieman syö persoonaa ainakin aluksi. En nyt ihan tönkköä ja hölmöä kuvaa haluaisi antaa itsestäni. Asumme molemmat kuitenkin lähekkäin, joten kai tuo treffeille lähteminen tulee eteen jossain vaiheessa. Jännittää jopa nyt kun kirjoitan tätä.
Olisiko jotain rohkaisevia kokemuksia tai vastaavia?
Kommentit (31)
Pidä sille puhe. Harjoittele se hyvin, mutta voit käyttää paperia apuna. Sitten lopuksi kehut "kielitaitoasi" ja rupeat ottamaan siltä suihin.
Siinä mukavasti yhdistyisi international ja suomalaiset tavat.
Finderella kirjoitti:
Olen tapaillut useita ulkomailta Suomeen muuttaneita menestyneitä miehiä. Espanjasta, Portugalista, Ranskasta, Italiasta, Belgiasta, Mexicosta....
Ota yksi lasillinen viiniä alle jos tapaaminen jännittää. Englannin puhumiseen tottuu todella nopeasti.
Minusta nuo miehet ovat olleet aivan loistavaa ja ihanaa seuraa. Ovat pääsääntöisesti avoimempia ja iloisempia, kuin suomalaiset.
Onko helsinkiläinen kolmekymppinen kyseessä? ;)
On hirveetä paskaa tuo sun blogi. Oletko noin 15v?
Onko negroidi ? Saksalaisista nuorista miehistä suurin osa on nykyään negroideja tai muslimeja. Kannattaa varmistua, että sinua ei jymäytetä huoltajaksi. Varmista, että miehellä on elatus kunnossa. Vaadi nähtäväksi KELAn maksusitoumukset.
Finderella kirjoitti:
Olen tapaillut useita ulkomailta Suomeen muuttaneita menestyneitä miehiä. Espanjasta, Portugalista, Ranskasta, Italiasta, Belgiasta, Mexicosta....
Ota yksi lasillinen viiniä alle jos tapaaminen jännittää. Englannin puhumiseen tottuu todella nopeasti.
Minusta nuo miehet ovat olleet aivan loistavaa ja ihanaa seuraa. Ovat pääsääntöisesti avoimempia ja iloisempia, kuin suomalaiset.
Oox tavannu miehii mexicostakii ?
Toi blogi oli kyllä aivan käsittämätöntä kuraa. Ei ihme, että niin moni kansalaisuus on nussinut sinua. Ei varmaan ole kovin isoja fiksuusvaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Oox tavannu miehii mexicostakii ?
Maailmankarttaan merkkaa nuppineulalla maan aina, kun tapaa uuden miehen. Alkaa olla kartta jo aika täysi neuloista.
Ei haittaa yhtään, että naista jännittää treffeillä. Myönnä että vieraan kielen puhuminen jännittää, niin hän ei tee liikaa johtopäätöksiä ensivaikutelmasta. Muista sanoa suoraan, jos haluat tavata uudestaan.
Tunnen paljon ulkomaalaisia insinöörejä erilaisilla taustoilla, kaikilla on yliopistotutkinto Suomesta tai kotimaastaan. Kaikki ovat korostetun kunnollisia. Monella miehellä on vaikeuksia löytää tyttöystävää. Treffien ja seurustelun onnistuminen ei ole koskaan taattua, mutta hyvää poikaystävämateriaalia ulkomaalaisissa ammattilaisissa on vapaana runsaasti.
Heh. Aika säälittäviä tai naurettavia nuo katkerat suomalaisukot, jotka räksyttävät kuin pikkuset rakit tämän keskustelun laidoilla.
Kiitos kannustavista kommenteista. Haluaisin vielä vinkkejä, että jos tilanne alkaa näyttää todella tukalalta ja siltä ettei juttua synny millään, niin mikä olisi mahdollisimman hyvä tekosyy livahtaa paikalta? Ajattelin kyllä jo etukäteen sanoa, että ensimmäisillä treffeillä voin hengailla vain jonkun vajaan tunnin. Eiköhän siitä ainakin selvitä.
Katkerille kommentoijille tiedoksi, että en aio mennä ensimmäisillä treffeillä todellakaan sänkyyn.
Ap
Olin treffeillä. Se mies on IHANA <3 Kiitos kaikille rohkaisusta, olen mielettömän tyytyväinen itseeni kun uskalsin ja se on osittain teidän kannustuksenne ansiosta. Ei tullut hiljaisia hetkiä kuten pelkäsin, meillä synkkasi hyvin.
AP
Unohdit tärkeimmän. Duu juu hääv pik kok?