Karmein ryhmäyhtymisleikkikokemuksesi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ilmeisesti ole pannut merkille tämän ketjun otsikkoa :D (sanaleikki)
Hah, totta. Nyt vasta itsekin tajusin, mitä siinä oikeasti lukee. Näin ne aivot toimivat. Korjaavat automaattisesti "kirjoitusvirheet".
Vierailija kirjoitti:
Kokkikoulussa oltiin jossain liikuntapaikassa ja siellä oli verkko, jossa oli erikokoisia reikiä. Meidän kaikkien piti ensin mennä samalle puolelle verkkoa ja sitten yksi kerrallaan siirtyä verkon toiselle puolelle. Älkää tulkitko tätä härskisti, mutta siis samaa reikää ei saanut käyttää kahdesti. Eli lihavat ensin isoista aukoista. Helppoa heille, mutta noloa silti olla se ilmiselvä eka tai toka. Loppua kohden meno oli jo intiimiä, kun meitä pienempiä nostettiin ilmassa. En halunnut katsoa kuka kouri mitäkin. Kamalaa.
No huh, tää oli jo aika järkyttävää...voiko oikeesti olla tällaista?
Oli pienempi rinki ja sen ulkopuolella isompi rinki meistä ryhmäytyjistä ja sitten lähettiin kulkemaan pieni rinki vastapäivään ja isompi rinki myötäpäivään. Aina kun ohjaaja sanoi "FJUU", ringit pysähtyivät ja kohillaan olevan kaverin kanssa piti taputtaa käsiä yhteen hokien: " Terve, terve, tavataan, minä olen Marika, kuka sinä oot"? Toinen vastasi "Terve, terve, minä olen Tiina" Ja taas matka jatkui.
Ja voin jumankekka sanoa, että se jatkui ja jatkui vaan.
Ja me oltiin 30-50 v naisia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ilmeisesti ole pannut merkille tämän ketjun otsikkoa :D (sanaleikki)
Hah, totta. Nyt vasta itsekin tajusin, mitä siinä oikeasti lukee. Näin ne aivot toimivat. Korjaavat automaattisesti "kirjoitusvirheet".
No höh!! Nyt minäkin tajusin! Ja vasta kun olin jakanut teille kipeimmän kokemukseni ryhmäytymisleikeistä..=)))
Kokkikoulussa oltiin jossain liikuntapaikassa ja siellä oli verkko, jossa oli erikokoisia reikiä. Meidän kaikkien piti ensin mennä samalle puolelle verkkoa ja sitten yksi kerrallaan siirtyä verkon toiselle puolelle. Älkää tulkitko tätä härskisti, mutta siis samaa reikää ei saanut käyttää kahdesti. Eli lihavat ensin isoista aukoista. Helppoa heille, mutta noloa silti olla se ilmiselvä eka tai toka. Loppua kohden meno oli jo intiimiä, kun meitä pienempiä nostettiin ilmassa. En halunnut katsoa kuka kouri mitäkin. Kamalaa.