Saara laulaa ABBAA!
Tämän perusteella laulaa ABBAn The winner takes it all, jonka lauloi Judges' Houseillakin:
Kommentit (55)
Miksi laulaa saman biisin toistamiseen... No, onneksi biisejä on kaksi. Tämäkö nyt sitten on se ballaadi?
Hyvä valinta! Abba nyt on aina hyvä, mutta eikö olisi voinut saada toisen biisin kuin minkä jo lauloi?
voipi olla myös barbra streisandin woman in love, koska sekin näyttäs päässeen kaikissa noissa maissa listaykköseks tuolloin.
Mamma Mia tau Gimme gimme gimme olisi ollut parempi. Mutta ei voulez vois koska britit vihaa ranskaa
Dancing Queen olisi ollut parempi valinta.
Voi kunpa säestäisi pianolla alun. Yksinkertainen kauniisti laskeutuva mekko päällä. Ei liian kovaa vaan herkästi. Hyvä siitä tulisi!
Siksi koska Saara voittaa kuten olen sanonut jo:)!
Hmmm... Mikähän se toinen biisi sitten on
Vierailija kirjoitti:
voipi olla myös barbra streisandin woman in love, koska sekin näyttäs päässeen kaikissa noissa maissa listaykköseks tuolloin.
Vetäiskö muka Streisandia uudelleen parin viikon aikavälillä?
Toinen biisi julkaistaan huomenna
Kyllä Saara tietää, mitä tekee. Älkää huoliko.
Vierailija kirjoitti:
Olispa mielummin tämä!
Vierailija kirjoitti:
Mutta se pääsi listaykköseksi myös niin monessa muussakin maassa ja Winner takes it all juuri noissa viidessä.
Oottakaas nyt että se biisi julkastaan oikeasti, tossa annettiin vaan vinkki ja google osaa kertoa, kun kaivelee, että vaihtoehtoja on ainakin kaksi, mä en sen enempää jaksa käydä noita listoja läpi... eli abban winner takes it all tai barbra streisandin woman in love. Saarahan laulaa sitten toisenkin biisin. Mutta mä vähän epäilen, että ei se vedä tota abbaa, kun se on sen vetäny jo judges houses - jaksossa. Erikoista olisi tuotannolta valita sama biisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Saara tietää, mitä tekee. Älkää huoliko.
Tuotantohan ne valitsee eikä Saara.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Saara miksi???
Siksi koska käsketään.
Vierailija kirjoitti:
Oottakaas nyt että se biisi julkastaan oikeasti, tossa annettiin vaan vinkki ja google osaa kertoa, kun kaivelee, että vaihtoehtoja on ainakin kaksi, mä en sen enempää jaksa käydä noita listoja läpi... eli abban winner takes it all tai barbra streisandin woman in love. Saarahan laulaa sitten toisenkin biisin. Mutta mä vähän epäilen, että ei se vedä tota abbaa, kun se on sen vetäny jo judges houses - jaksossa. Erikoista olisi tuotannolta valita sama biisi.
Sanoin jo toisella sivulla että juu, toki Woman in lovekin pääsi listaykköseksi juuri noissa mutta kun Winner takes it all juuri noissa mainituissa maissa, eikä muissa. Ja kyllähän aina välillä kilpailijat laulaa samoja biisejä kuin koelaulussa yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetäiskö muka Streisandia uudelleen parin viikon aikavälillä?
No parempi sekin, kuin vetää sama biisi samas kisas toistamiseen.
Ja laulaa kaksi biisiä, joten tuo vain toinen niistä.