Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorien äitien lapset kauniimpia

Vierailija
24.11.2016 |

Olen huomannut että nuorten (alle30v) äitien lapset ovat usein söpömpiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun luulin, että sulla olisi jotain tutkimustietoakin väitteesi tueksi.

Olen eri mieltä mutuilustasi. Rumilla äideillä on vähemmän söpöjä lapsia, luonnonkauniilla äideillä söpöjä. Tässä minun mutuiluni.

Vierailija
2/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen kauniit löytävät hyvän miehen nuorempana kuin muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin nuorilla äideillä on tod.näk. vähemmän vaurioita geeneissä, joten heidän pitäisi myös kaiken järjen mukaan saada keskimäärin "parempia" lapsia. Tuleehan vanhan naisen lapsesta useammin myös vammainen tms.

Hyvä ikä hankkia lapsia on 20-35 v, jos haluaa mahdollisimman terveen jälkeläisen.

Vierailija
4/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, tiedän useitakin 30+ pariskuntia, joilla kauniita lapsia. Ja yleensä ottaen kaikki pienet lapset ovat söpöjä, eikö vaan..?

Vierailija
5/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kun luulin, että sulla olisi jotain tutkimustietoakin väitteesi tueksi.

Olen eri mieltä mutuilustasi. Rumilla äideillä on vähemmän söpöjä lapsia, luonnonkauniilla äideillä söpöjä. Tässä minun mutuiluni.

No eihän siitä tutkimusta voi tehdä kun vahan äidit pahoittaisi mielensä..

Vierailija
6/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikä siihen vaikuta :

Jos ruma mies ja ruma nainen hankkivat lapsia niin ne ovat todennäköisesti rumia lapsia vaikka vanhemmat olisivat nuoria.

Keski-ikäinen komea mies ja keski-ikäinen kaunis nainen saavat lapsen niin todennäköisesti myös se lapsi on kaunis tai komea

Geeniperimä määrittää millaisia lapsistamme tulee joten kyllä valinnoilla on todellakin väliä

On turhaa ja naivia väittää mitään muuta. .Tämä on myös tieteellisesti todistettu

Vierailija
7/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistossa ainakin ja muuallakin huomaa että vahemmalla iällä vanhemmiksi tulleiden lapset on enemmän häirikköjä ja kiukuttelijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan