Onko naisia jotka tykkää pienestä peniksestä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ystävättäreni ilmeisesti pitää sillä hän on monesti kehunut hänen ja aviomiehensä seksielämää, ja kerran olen nähnyt hänen aviomiehensä alasti ja hänellä oli todella pieni penis.
jos sillä on veripenis?
Vierailija kirjoitti:
Heh, eihän sillä ole tuon taivaallista väliä mistä nainen tykkää :) Miksi tämmöisiä edes kysytään :)
Jotkut meistä on heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt sitten pienellä tarkoitetaan?
Minä kyllä aikanaan valitsin sen pienemmän ja kiva on ollut.
N34
Ap tarkoittaa vain yhtä nimenomaista ja se on n 10 cm, pahinta pieni ja kapea terska.
Kun sain exäni jälkeen ekaa kertaa oikeaa aikuista miestä niin huh huh. Ei paluuta.
Sama täällä. Exällä oli pikkunen kulli. Ei tuntunut ikinä miltään. Laukesi myös n. minuutissa. Ei osannut nuolla eikä sormettaa. Onneksi on ex. Oli ihana saada tämän jälkeen kunnon kyytiä keskikokoisella kyrvällä. Himo kuitenkin on tärkeintä. En koskaan halunnut exääni. Miksi edes olimme yhdessä!? En tiedä. Oli kyllä muuten kiva ja saatiin lapsiakin, ihme kyllä.
N40Hmm, minkä kokoinen keskikokoinen on, mittasitko?
Tietäis vähän onko mun sinne päinkään on vähän nolottanu tekeekö tuolla mitään, tommonen 14-15 senttiä pitkä ja13-14 senttiä ympärys mittanauhalla mitattuna, terska on semmonen tatti jossa alareuna leveämpi kuin varsi.
Hyvä on. :)
olen kerran tömännyt mieheen jolla oli todella pieni penis, yhdyntä ei todella todellakaan tuntunut ei sitten miltään, mutta Jeesus mitä suuseksiä häneltä sain - väittäisin että elämäni parasta ikinä
Vierailija kirjoitti:
olen kerran tömännyt mieheen jolla oli todella pieni penis, yhdyntä ei todella todellakaan tuntunut ei sitten miltään, mutta Jeesus mitä suuseksiä häneltä sain - väittäisin että elämäni parasta ikinä
Niin sitä sanotaan että sokealla muut astit on herkempiä kuin näkevällä ihmisellä.
Et ole muuten ensimmäinen joka kertoo että pienimunaisilta saa aivan mahtavaa suuseksiä, koon puute korvautuu jollain muulla, siksi vertaus sokeaan.
Miksi täällä aina puhutaan, että pientä penistä pitää kompensoida jotenkin? Naisen saa todellakin laukeamaan pienellä peniksellä käytännössä joka kerta jos tietää mitä tekee. En sitten tiedä näin miehenä, että onko orgasmi jotenkin heikompi pienipeniksisen kanssa tai laukeaako ison peniksen kanssa helpommin, mutta ei ainakaan mitään ongelmaa ole ollut itselläni. Ei minulla mikään pieni varsinaisesti ole, mutta varmasti ihanteellisena pidettyä ohuempi.
Tuohon orgasmin paremmuuteen totean, että oman orgasmini voimakkuus ei ainakaan ole riippuvainen siitä, että kuinka kovaa puristan penistäni lauetessani. Kyse on lähes 100% siitä, että mitä päässäni liikkuu laukeamisen hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon orgasmin paremmuuteen totean, että oman orgasmini voimakkuus ei ainakaan ole riippuvainen siitä, että kuinka kovaa puristan penistäni lauetessani. Kyse on lähes 100% siitä, että mitä päässäni liikkuu laukeamisen hetkellä.
Komppaan tätä. Pitkittynyt kiihotus myöskin lisää orgasmin voimakkuutta, ainakin verrattuna kahden minuutin toimitukseen.
No ei ole. Lopeta itsesi huijaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt sitten pienellä tarkoitetaan?
Minä kyllä aikanaan valitsin sen pienemmän ja kiva on ollut.
N34
Ap tarkoittaa vain yhtä nimenomaista ja se on n 10 cm, pahinta pieni ja kapea terska.
Kun sain exäni jälkeen ekaa kertaa oikeaa aikuista miestä niin huh huh. Ei paluuta.
Sama täällä. Exällä oli pikkunen kulli. Ei tuntunut ikinä miltään. Laukesi myös n. minuutissa. Ei osannut nuolla eikä sormettaa. Onneksi on ex. Oli ihana saada tämän jälkeen kunnon kyytiä keskikokoisella kyrvällä. Himo kuitenkin on tärkeintä. En koskaan halunnut exääni. Miksi edes olimme yhdessä!? En tiedä. Oli kyllä muuten kiva ja saatiin lapsiakin, ihme kyllä.
N40Hmm, minkä kokoinen keskikokoinen on, mittasitko?
Tietäis vähän onko mun sinne päinkään on vähän nolottanu tekeekö tuolla mitään, tommonen 14-15 senttiä pitkä ja13-14 senttiä ympärys mittanauhalla mitattuna, terska on semmonen tatti jossa alareuna leveämpi kuin varsi.Hyvä on. :)
Oi kiitos 💋
Paljonpa on pikkunakkisia suomimiehissä, kun puolustuspuheenvuoroja pienipipulisille on näinkin monta ,d
Onnekseni törmännyt vain yhteen minimunaiseen, voi vittu mikä pettymys- siintä todellakin tuli tunne että nakkia heilutellaan parkkihallissa. Niin vitun pienellä vehkeellä ei tosiaan ukkoparka tee yhtään mitään!! Normimunainen mies saa mut laukeamaan alle minuutissa, minimuna ei laisinkaan.
Tykkään imeä mieheni pikkurillin paksuista miniporkkanaa. Pimpissä se tunnu missään. Haluni tyydyttääkin iso tummempi kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Ystävättäreni ilmeisesti pitää sillä hän on monesti kehunut hänen ja aviomiehensä seksielämää, ja kerran olen nähnyt hänen aviomiehensä alasti ja hänellä oli todella pieni penis.
Oliko ukolla siis seisokki päällä? Kalun lepotilasta ei voi tehdä kovinkaan lopullisia päätelmiä kalun koosta taistelukunnosta. Joillakin miehillä kalu on jo levossa samankokoinen kuin erektiossa, toisilla se taas moninkertaistuu paisuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, minkä kokoinen keskikokoinen on, mittasitko?
Tietäis vähän onko mun sinne päinkään on vähän nolottanu tekeekö tuolla mitään, tommonen 14-15 senttiä pitkä ja13-14 senttiä ympärys mittanauhalla mitattuna, terska on semmonen tatti jossa alareuna leveämpi kuin varsi.
Sääli, että juttujen mukaan täällä on paljon jättimulkkuisia ääliöitä. Tuollainen normaali on kaikilla tavoilla paras. Satun pitämään suuseksiin enkä voi kuvitellakaan tunkevani kurkkuuni jotain halkoa. Jos pitäisin peppuseksistä niin sama juttu. Ratsastaminen jää tekemättä, kun näiden kaverien aisa tulee suusta ulos. Mitä pienempi persoonallisuus sitä suuremmaksi oma pikkupili kasvaa jutuissa. Kokemattomuudesta tollanen kertoo. Eikä ne saavat jotain henkistä tyydytystä jutuillaan.
Ratsastaminekin tuntuu miehestäkin mahtavalle kun nainen uskaltaa istua koko painollaan päällä, sopivan pituinen kalu joka ei kurkusta ulos tunge.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, minkä kokoinen keskikokoinen on, mittasitko?
Tietäis vähän onko mun sinne päinkään on vähän nolottanu tekeekö tuolla mitään, tommonen 14-15 senttiä pitkä ja13-14 senttiä ympärys mittanauhalla mitattuna, terska on semmonen tatti jossa alareuna leveämpi kuin varsi.Sääli, että juttujen mukaan täällä on paljon jättimulkkuisia ääliöitä. Tuollainen normaali on kaikilla tavoilla paras. Satun pitämään suuseksiin enkä voi kuvitellakaan tunkevani kurkkuuni jotain halkoa. Jos pitäisin peppuseksistä niin sama juttu. Ratsastaminen jää tekemättä, kun näiden kaverien aisa tulee suusta ulos. Mitä pienempi persoonallisuus sitä suuremmaksi oma pikkupili kasvaa jutuissa. Kokemattomuudesta tollanen kertoo. Eikä ne saavat jotain henkistä tyydytystä jutuillaan.
Et voinut paremmin osua ytimeen. Mikropenis- ja katkarapukyselijä hehkuttaa loputtomasti halkojaan, mutta nämä ovat juuri nii miehiä joiden ensi kenen lause baaritiskillä on säälittävä "sä olet kaunis" tai jotain muuta teinimäistä "mennäänkö panemaan". Varmaan todella noloa puhua halosta ja kaivaa housuista nakki. Jos olisi edes jotain kokemusta meistä naisista niin tietäisivät että se keskikokoinen on paras. Niin se vaan menee, että miesten kuvitelmat ovat vääriä. Sori.