Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia jotka tykkää pienestä peniksestä?

Vierailija
24.11.2016 |

Kysyn koska olen huolissani exästä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/36 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on naisia, jotka voisivat tykätä miehestä siinä sen peniksen ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt voi olla mutta paksu olis hyvä.

Vierailija
4/36 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että joku listaisi erikseen nimenomaan tykkäävänsä pienestä peniksestä. Mutta on olemassa naisia, joille se vähän pienempikin vehje on ihan riittävä ja tyydyttävä (oletus että pysytään silti keskihajonnan sisällä), etenkin jos miehellä on muita kompensoivia avuja sängyssä ja/tai sen ulkopuolella.

Vierailija
5/36 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kysyttiin tykkäätkö pienestä. Vastaus on en. Iso on hyvä mutta pienempikin käy jos mies on muuten mukiin menevä. Jos kahdesta muuten saman tasoisesta miehestä pitää valita, niin kyllä MR Isomuna vie voiton. Tyvär.

Vierailija
6/36 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No isosta en ainakaan tykkää. Sellainen 10-12cm normaalipaksuisena on paras. Pitkät sattuu ja erektio on usein heikompi (tai sitten sattuu...).

Vierailija
7/36 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se näin on, että ei se pieni inspaa. On totta, että hyvin isokaan ei kyllä ole ideaali, vaikka ajatuksena kiihottavampi kuin pieni. Semmoinen paksuhko keskipituinen tuntuu parhaalta.

Vierailija
8/36 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pienestä. Se ei tee kipeää ja yleensä pienipeniksinen mies on hyvä nuolemaan ja sormettamaan. Suihin ottaessa saa koko kalun suuhun, mikä on ihanaa!

Vierailija
9/36 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään pienestä. Se ei tee kipeää ja yleensä pienipeniksinen mies on hyvä nuolemaan ja sormettamaan. Suihin ottaessa saa koko kalun suuhun, mikä on ihanaa!

Jospa annan sulle exäni numeron?

Tosin noissa sormi- ja kielihommissakin parhaillaan välttävää keskitasoa. Miesparka.

Vierailija
10/36 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt sitten pienellä tarkoitetaan?

Minä kyllä aikanaan valitsin sen pienemmän ja kiva on ollut.

N34

Vierailija
11/36 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N34

Ap tarkoittaa vain yhtä nimenomaista ja se on n 10 cm, pahinta pieni ja kapea terska.

Kun sain exäni jälkeen ekaa kertaa oikeaa aikuista miestä niin huh huh. Ei paluuta.

Vierailija
12/36 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34

Ap tarkoittaa vain yhtä nimenomaista ja se on n 10 cm, pahinta pieni ja kapea terska.

Kun sain exäni jälkeen ekaa kertaa oikeaa aikuista miestä niin huh huh. Ei paluuta.

Sama täällä. Exällä oli pikkunen kulli. Ei tuntunut ikinä miltään. Laukesi myös n. minuutissa. Ei osannut nuolla eikä sormettaa. Onneksi on ex. Oli ihana saada tämän jälkeen kunnon kyytiä keskikokoisella kyrvällä. Himo kuitenkin on tärkeintä. En koskaan halunnut exääni. Miksi edes olimme yhdessä!? En tiedä. Oli kyllä muuten kiva ja saatiin lapsiakin, ihme kyllä.

N40

Vierailija
13/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pieni nainen ja minulla on pieni pillu. Tykkään pienestä yhtä paljon kuin keskikoisestakin, iso saattaa olla kivulias. Olen tavannut vain yhden miehen jolla oli niin pieni ettei meinannut pysyä sisässä.

Vierailija
14/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N34

Naisena saa valita ja miehenä saa tyytyä siihen minkä sattuu saamaan.

Vierailija
15/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34

Sama täällä. Exällä oli pikkunen kulli. Ei tuntunut ikinä miltään. Laukesi myös n. minuutissa. Ei osannut nuolla eikä sormettaa. Onneksi on ex. Oli ihana saada tämän jälkeen kunnon kyytiä keskikokoisella kyrvällä. Himo kuitenkin on tärkeintä. En koskaan halunnut exääni. Miksi edes olimme yhdessä!? En tiedä. Oli kyllä muuten kiva ja saatiin lapsiakin, ihme kyllä.

N40

Hmm, minkä kokoinen keskikokoinen on, mittasitko?

Tietäis vähän onko mun sinne päinkään on vähän nolottanu tekeekö tuolla mitään, tommonen 14-15 senttiä pitkä ja13-14 senttiä ympärys mittanauhalla mitattuna, terska on semmonen tatti jossa alareuna leveämpi kuin varsi.

Vierailija
16/36 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
17/36 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kysyttiin tykkäätkö pienestä. Vastaus on en. Iso on hyvä mutta pienempikin käy jos mies on muuten mukiin menevä. Jos kahdesta muuten saman tasoisesta miehestä pitää valita, niin kyllä MR Isomuna vie voiton. Tyvär.

Mukiin menevä on pieni mies jotta mahtuu mukiin , pieni munakin  mutta iso sielu.

Vierailija
18/36 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavatko lehmät lentää?

Naisten mieltymykset ovat joko iso tai keskikokoinen. Se mitä naiset pitävät keskikokoisena onkin aivan toinen juttu. Voin kuitenkin kertoa, että se ei todellakaan ole se tilastojen mukainen keskiarvo, eli n. 14 cm.

Itse omistan sentin tuota keskiarvoa suuremman peniksen ja yhdenkään tapaamani naisen mukaan se ei ole ollut keskikokoinen. Se on sen sijaan ollut minimuna, tynkä, lapsen kikkeli, "onko se jo sisässä?", pettymys ja muuta vastaavaa. Yleistää ei saa, mutta omien kokemusten ja tuttujen tarinoiden perusteella tällainen mieltymys on hyvin yleinen. Ehkä joku uniikki lumihiutale pitää pienestä (jos kaikki muu on täydellistä), mutta liiallinen optimismi on tässä asiassa vain tie pettymykseen.

Vierailija
19/36 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34

N40

Hmm, minkä kokoinen keskikokoinen on, mittasitko?

Tietäis vähän onko mun sinne päinkään on vähän nolottanu tekeekö tuolla mitään, tommonen 14-15 senttiä pitkä ja13-14 senttiä ympärys mittanauhalla mitattuna, terska on semmonen tatti jossa alareuna leveämpi kuin varsi.

En mittaillut. Pieni on seisokissa alle 12cm.

Vierailija
20/36 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, eihän sillä ole tuon taivaallista väliä mistä nainen tykkää :) Miksi tämmöisiä edes kysytään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä