Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden Seiskan juttu Valtteri Torikasta

Vierailija
24.11.2016 |

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä yhtään.

Vierailija
2/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Waltteri löytänyt komeampaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on vanha setä vikitellyt nuorempiaan.

Vierailija
4/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torikka on 32, Nurminen 25. Onpas ihan valtava ikäero.

Vierailija
5/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllättänyt tuo Nurminenkaan.

Vierailija
6/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha? Mitenkäs palstamammat jotka kuolaavat Robinia ja kertovat olevansa puumia?

Aloitukseen, ihan sama mitä kukin makuuhuoneessaan tekee. En ymmärrä näitä homo-kääk-jeesustelijoita.

Vierailija
7/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, ettei ole voinut kertoa itsestään täysin rehellisesti.

Vierailija
8/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh ovat harrastaneet seksiä.

Vierailija
9/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy ny meni mun mahkut.... Waltsu on niin komea :D 

Ei vais, onnee heille jos on totta!

Vierailija
10/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaapista ulos tuleminen ei ole kenellekään helppoa , vielä vähemmän se on sitä julkisuuden henkilöille.

Vierailija
11/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Just oli Me Naisissa Torikan haastattelu, josta sai kyllä hyvin voimakkaasti kuvan, että olisi kiinnostunut naisista. Ei siis edes bi vaan ihan hetero. Ärsyttävää.

Vierailija
12/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä homous on siinä kohtaa yhtä hyväksyttyä kuin heterous, kun kukaan ei odota että homon pitäs tulla erikseen kaapista. Niin kuin miks julkkishomon pitäs tulla erikseen huuteleen lehdille, että minä poika se en pimperosta perustakkaan. Juuri niinhän se pitäisi mennä, että esiintyy sitten jossain vaiheessa puolisonsa kanssa julkisesti kuin heterotjulkutkin - jos haluaa.

Vierailija
13/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä homous on siinä kohtaa yhtä hyväksyttyä kuin heterous, kun kukaan ei odota että homon pitäs tulla erikseen kaapista. Niin kuin miks julkkishomon pitäs tulla erikseen huuteleen lehdille, että minä poika se en pimperosta perustakkaan. Juuri niinhän se pitäisi mennä, että esiintyy sitten jossain vaiheessa puolisonsa kanssa julkisesti kuin heterotjulkutkin - jos haluaa.

Tämä on ihan totta. Torikka vaan on itse antanut tietoisesti mm. naisten lehdissä sellaisen kuvan, että olisi hetero. Sen takia tällainen toiminta on ärsyttävää. Ei nykypäivänä kenenkään julkkiksen Suomessa oikeasti tarvitse valehdella olevansa hetero esim. levy-yhtiön käskystä tms. 

Jos Antti Tuisku esiintyisi nyt jossain poikaystävänsä kanssa, se olisi ihan ok, koska Tuisku ei ole missään vaiheessa yrittänytkään uskotella, että olisi naisista kiinnostunut. En myöskään muista, että Jari Sillanpää olisi aikoinaan antanut haastatteluja, joista saa käsityksen, että häntä kiinnostaa naiset. tai Marko Bjuström. Torikka on kaksinaamainen ja tekopyhä.

Vierailija
14/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan totta. Torikka vaan on itse antanut tietoisesti mm. naisten lehdissä sellaisen kuvan, että olisi hetero. Sen takia tällainen toiminta on ärsyttävää. Ei nykypäivänä kenenkään julkkiksen Suomessa oikeasti tarvitse valehdella olevansa hetero esim. levy-yhtiön käskystä tms. 

Jos Antti Tuisku esiintyisi nyt jossain poikaystävänsä kanssa, se olisi ihan ok, koska Tuisku ei ole missään vaiheessa yrittänytkään uskotella, että olisi naisista kiinnostunut. En myöskään muista, että Jari Sillanpää olisi aikoinaan antanut haastatteluja, joista saa käsityksen, että häntä kiinnostaa naiset. tai Marko Bjuström. Torikka on kaksinaamainen ja tekopyhä.

Torikka voi myös olla bi, ehkä ensimmäisessä miessuhteessa tai vasta myöntänyt itselleen olevansa muuta kuin hetero. En nyt menisi ihan näillä tiedoilla tekopyhäksi haukkumaan. Eihän me jestas edelleenkään varmuudella hänen seksuaalisesta suuntautumisesta tiedetä. Vaikka merkit olis kuinka vahvat.

Vierailija
15/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat pettyi  Torikkaan, niinkuin Sillanpäähänkin, unelmavävyt, :D

Vierailija
16/27 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torikka on kyllä puhunut rakkauselämästään, mutta ite en oo ainakaan voinu lukemistani yhdistää että puhuisi nimenomaan naisista. Ehkä te jotkut ootte itse värittäneet tarinat omissa mielissänne ja nyt petytte.

Vierailija
17/27 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yllättänyt yhtään. Homotutkani on erehtymätön😋

Vierailija
18/27 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis Torikkahan on ollut ensiesiintymisestään lähtien ainakin omasta mielestäni NIIN selvä homo, että ihmettelen suuresti miten joku on voinut luulla muuta :D Mutta joo, ärsyttää tosiaan miksi pitää yrittää uskotella tykkäävänsä naisista.. Olisi sitä mitä on! En tarkoita että tarvisi erikseen mainostaa tykkäävänsä miehistä, mutta ei myöskään tarvisi yrittää valehdella toiseen suuntaan. 

Toivottavasti löytää rohkeuden olla sitä mitä on :) Hänhän on kuitenkin ihan yhtä selvä tapaus kuin Sillanpää oli aikanaan. Vain sokeat mammat eivät näe totuutta :D

Vierailija
19/27 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Torikka on uskotellut pitävänsä naisista? Kävin lukemassa tuolla MeNaisien nettisivuilla julkaistuja haastatteluja eikä niissä kyllä mikään viittaa siihen että pitäisi nimenomaan naisista. Päin vastoin, hän nimenomaan käyttää ilmaisuja kuten "ihastun IHMISEEN" joka mielestäni kertoo enemmänkin siitä, ettei halua tarkemmin määritellä sukupuolta.

Vierailija
20/27 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torikan homous on ollut tiedossa jo vuosia, jos tuollaisessa asiassa nyt jotain tietämistä yleensä on. Hän ei varmaan ole järjestänyt mitään erillistä tiedotustilaisuutta asiasta (olisiko pitänyt?), kunhan on mitä on, elää elämäänsä ja tekee työtään. 

Osanottoni Torikka saa siitä, että hänet on revitty Seiskan sivulle, sen täytyy olla kauheaa. En ole nähnyt ap:tä kiihdyttänyttä juttua, mutta olen valmis lyömään vetoa, että kyseessä on suttuinen kännykkäkuva, josta on maksettu palkkio. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä