Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden Seiskan juttu Valtteri Torikasta

Vierailija
24.11.2016 |

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Kallion ohjelnan jälkeen olin satavarma homoudesta kun Valtteri ei ohjelmassa suostunut puhumaan parisuhteistaan.

Vierailija
22/27 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä homous on siinä kohtaa yhtä hyväksyttyä kuin heterous, kun kukaan ei odota että homon pitäs tulla erikseen kaapista. Niin kuin miks julkkishomon pitäs tulla erikseen huuteleen lehdille, että minä poika se en pimperosta perustakkaan. Juuri niinhän se pitäisi mennä, että esiintyy sitten jossain vaiheessa puolisonsa kanssa julkisesti kuin heterotjulkutkin - jos haluaa.

Tämä on ihan totta. Torikka vaan on itse antanut tietoisesti mm. naisten lehdissä sellaisen kuvan, että olisi hetero. Sen takia tällainen toiminta on ärsyttävää. Ei nykypäivänä kenenkään julkkiksen Suomessa oikeasti tarvitse valehdella olevansa hetero esim. levy-yhtiön käskystä tms. 

Jos Antti Tuisku esiintyisi nyt jossain poikaystävänsä kanssa, se olisi ihan ok, koska Tuisku ei ole missään vaiheessa yrittänytkään uskotella, että olisi naisista kiinnostunut. En myöskään muista, että Jari Sillanpää olisi aikoinaan antanut haastatteluja, joista saa käsityksen, että häntä kiinnostaa naiset. tai Marko Bjuström. Torikka on kaksinaamainen ja tekopyhä.

Mitä nyt Tuisku aikoinaan poseerasi Suosikin kannessa suudellen Krisse Salmista otsikon huutaessa "Tämä rakkaus kestää", Tuiskun itse pyydettyä tämän lauseen otsikoksi. Ja kun toisessa Suosikissa oli lukijan kysymys voisitko itse rakastua poikaan Tuisku änkytti, että tämä asia ei kosketa minua mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen umpihetero, mutta ihailen ja kunnioitan heitä jotka reilusti tulevat ulos kaapista. Sitä on julkisuudessa näyttäytyminen kumppanin kanssa. Reilusti esillä. Niin sitä pitää. Milloin AT tekee samoin? Ei nykyään tarvi peitellä tai pakoilla suuntautumistaan.

Vierailija
24/27 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö se ole ollut kaikille selvää jo Tähdet tähdet -ohjelmasta asti (oliko 2015?) että Torikka on homo tai vähänkin bi? Ei millään pahalla, mutta miten tää voi olla kenellekään yllätys?

PS. Mistä te tiedätte kuka se Torikan seuralainen oli, ja hänen ikänsä? Onko se paperilehdessä, netissä on vain mysteeriseuralaisesta? 

Vierailija
25/27 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^vähintäänkin bi, ei vähän bi

t. 24

Vierailija
26/27 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan lakkaa hämmästelemästä, miksi jonkun seksuaalinen suuntautuminen on joillekin niin iso juttu. Ja MINÄ olen pitänyt itseäni aika vähän avarakatseisena. Pidän itseäni myös hyvin heterona, mutta en sano, etten voisi rakastua myös naiseen.

Se mitä myös ihmettelen on tuohon Torikkaan liittyvä hypetys. Siis kertokaa minulle, mitä ihmeellistä hänessä on? Ääni ei ole kovin hääppöinen, aika hento kuitenkin oopperalaulajaksi. Tyyli on tuollainen kaunispoika, ei mikään kovin erikoinen, eikä ulkonnäkö muutenkaan maailman upein vaikka toki suomalaisessa mittakaavassa tyyppi on hyvinkin hyvännäköinen. Mutta ei hänen esiintymisensä väräytä sielussa. Väräyttääkö teillä?

Vierailija
27/27 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan lakkaa hämmästelemästä, miksi jonkun seksuaalinen suuntautuminen on joillekin niin iso juttu. Ja MINÄ olen pitänyt itseäni aika vähän avarakatseisena. Pidän itseäni myös hyvin heterona, mutta en sano, etten voisi rakastua myös naiseen.

Se mitä myös ihmettelen on tuohon Torikkaan liittyvä hypetys. Siis kertokaa minulle, mitä ihmeellistä hänessä on? Ääni ei ole kovin hääppöinen, aika hento kuitenkin oopperalaulajaksi. Tyyli on tuollainen kaunispoika, ei mikään kovin erikoinen, eikä ulkonnäkö muutenkaan maailman upein vaikka toki suomalaisessa mittakaavassa tyyppi on hyvinkin hyvännäköinen. Mutta ei hänen esiintymisensä väräytä sielussa. Väräyttääkö teillä?

Olen ollut hänen konsertissaan (ei ooppera, vaan viihde), todella hyvä live-esiintyjä. Suhtauduin itsekin aiemmin vähän epäillen, mutta oli lavalla ihan mahtava ja karismaattinen. Hauskoja spiikkejä kappaleiden välissä ja kaikin puolin hyvä esiintyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan