Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sen verran vmäinen päivä opena että lottovoiton tullessa ottaisin loparit heti

Vierailija
24.11.2016 |

Tänään oli taas niin rasittava päivä yläkoulun opena. Oppilaat tappelivat, käyttivät kännykkään, eivät pystyneet vittu edes tuolilla istumaan tai ottamaan kynää esiin. Mietin siinä, etten epäröisi hetkeäkään irtisanoutumisessa, jos voittaisin tarpeeksi rahaa.

Nyt alkaa lisäksi olla todella monia ties millä erityiskohtelustatuksella varustettua hiihtäjää luokassa, että moneksi pitäisi venyä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään. Näin minäkin tekisin.

Vierailija
2/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tossa nyt, kaikkihan lopettaisi. Raha sinne töihin loppupeleissä sitoo vaikka oisi kuinka unelmaduuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikulle jos et jaksa

Vierailija
4/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tämä menee. Nyt vaan oli väsynyt fiilis itellä. Mutta miksi itseään viitsisi kiusata, jos ei olisi rahasta kiinni. Tai jos jäisikin, ja puhuisi mitä sylki suuhun tuo. Saa antaa potkut..

Vierailija
5/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pura vaan tänne me annetaan sivutulta tuommonen saakin kyllä kiehuttaa täysillä. Anna vaan palaa täällä ei kukaan videoi! Minä uskon että pärjäät kun osaat kuvata tilanteenkin noin hyvin! Tee strategia niitten kuulolle saamiseksi tee joku ns paradoksaali interventio vaikka eli tee vielä hullumpaa kuin pahin niistä mutta jotenkin positiivisella tempulla.

Vierailija
6/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurirehtori sanoi a-studiossa että kaikilla opettajilla ei ole oma työkalupakki kunnossa. Peilin ostoon mustana perjantaina.

Vierailija
7/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos saiskin kuvata. Harva ehkä uskoo miten oppilaat käyttäytyy ihan tunnilla. Ihan kuin joku sketsiohjelma. Joskus otan popparit mukaan ja leikin katsovani jotain esitystä. 

Ap

Vierailija
8/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen yläkoulun ope joka ottaisi silmäräpäyksessä loparit jos vain lottopotti osuisi kohdalle! Olen jo kaksi kertaa tällä viikolla selviteyllyt luokassa tapahtunut kuvaamista ja kuvamateriaalin levittämistä sosiaaliseen mediaan. Plus että oppilaat ovat olleet erityisen hankalia tällä viikolla :( 

Vierailija
9/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina niitä erityisiä on ollut, ennen niitä ei vain diagnosoitu, kun ei ymmärtetty. Niin vain opettajat pärjäsivät. Oikein rauhallinen miesopettaja oli meillä ala-asteella. Vähän vilkaisi silmälasien yli ja antoi jälki-istuntoa tai rasteja jos joku häiritsi ja sitten jatkettiin.

Vierailija
10/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen yläkoulun ope joka ottaisi silmäräpäyksessä loparit jos vain lottopotti osuisi kohdalle! Olen jo kaksi kertaa tällä viikolla selviteyllyt luokassa tapahtunut kuvaamista ja kuvamateriaalin levittämistä sosiaaliseen mediaan. Plus että oppilaat ovat olleet erityisen hankalia tällä viikolla :( 

Aika paljon pitäisi voittaa. Joku 500000 e ei riittäisi loppuelämäksi..

Ap

Vierailija
11/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Omassa luokassani on muutamia S2-oppilaita, mutta ne häiriöitä aiheuttavat oppilaat on kyllä ihan niitä suomalaistaustasia. Näin ainakin juuri minun luokassani.

Olen kyllä huomannut, että tämän marraskuun pimeys ja lukuvuoden tämä vaihe aiheutta oppilaissa väsymystä ja keskittymisvaikeuksia. On niin pimeää ja edellisestä lomasta alkaa olla aikaa. Meidän koulussa (yläkoulu) alkaa kokeetkin painaa taas päälle.

Vierailija
12/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan osaa opettaa.

Vierailija
13/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan, ettei ap opeta äidinkieltä ainakaan.

Vierailija
14/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi kertoi tällä viikolla, että hänen luokalla oppilaat oikeen tahallaan ärsyttävät opettajaa jotta voisivat kuvata! Ihan järkyttävää! Eikö nyt jumalauta voisi tehdä sellaista sääntöä, että kännykät on jätettävä johonkin lokeroon tuntien ajaksi. Naurettavaksi mennyt tämä touhu! Voitaisiinko saada aikaan jollakin nimien keräyksellä tai vastaavalla tempauksella se, että kouluihin tulisi kännykkäkielto tunneille? Allekirjoittaisin sen heti! KANSALAISALOITE KEHIIN HYVÄN ASIAN PUOLESTA!!!!

Vierailija
15/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina niitä erityisiä on ollut, ennen niitä ei vain diagnosoitu, kun ei ymmärtetty. Niin vain opettajat pärjäsivät. Oikein rauhallinen miesopettaja oli meillä ala-asteella. Vähän vilkaisi silmälasien yli ja antoi jälki-istuntoa tai rasteja jos joku häiritsi ja sitten jatkettiin.

Kun ei se jälki-istunnon tai extra-tehtävien määrääminen lopeta sitä häiriköintiä. Suu jatkaa käymistään silti ja toisten päälle puhutaan/huudetaan, vaikka siitä huomauttaa monta kertaa.

Vierailija
16/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap sinua täysin, samat ajatukset on minullakin.

Erityisiä on aina vain enemmän ja enemmän.

opettaja

Vierailija
17/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu päiväkodissa. t.lto

Vierailija
18/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan kiva päivä, mutta opetankin yliopistossa

Vierailija
19/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulussa työ on yhtä helvettiä. Itse oaloin loppuun kahdessa ja puolessa kuukaudessa kun opetustunteja oli 26 viikossa. Kieltenopettaja olen, toinen opetettava kieli ruotsi. Ei v*ttu ikinä enää. Vittuilevia oppilaita, meteliä, tottelemattomuutta ja ihan fyysistä uhkaa isojen ysiluokkalaisten taholta. Kokeiden korjausta pari viikkoa yötä päivää teki sen, että en enää jaksanut. Jäin saikulle, jolla olin työsuhteen loppuun.

Lähdin alakouluun, jossa olen nyt vakivirassa. Haasteensa sielläkin, mutta oppilaat ovat jotenkin viattomampia ja tilanteet eivät niin rajuja kuin yläkoulussa. Heitä on helppo innostaa jne. Yksi vittumaisimmista asioista on kuitenkin oppilaiden vanhemmat. Ihan uskomattomia viestejä saa lukea siitä, kuinka he kyllä tietävät, miten tätä työtä pitäisi tehdä. Tulkaapa kokeilemaan!

Vierailija
20/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaan, ettei ap opeta äidinkieltä ainakaan.

Ai kommentin kielestäkö näin päättelit? Opetan englantia ja ruotsia. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi