Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mielestä kaikki kodin hankinnat ovat "turhia"

Vierailija
24.11.2016 |

Nyt keittää yli. Ehdotin, että katsottaisiinko vaikka käytettynä uutta sohvaa, kun vanha on jo aivan mäsänä ja vaarallinenkin vauvan kanssa.

Totesi, että ei kyllä nyt voi ostaa mitään turhaa, kun pitää säästää uuteen pleikkariin.

Kyllä, mies joutuu kustantamaan siurimman osan elämisestämme, koska on töissä ja tienaa n. 2000€/kk, itse olen äitoyslomalla opiskeluista, joten minun tuloni ovat mitättömät.

Kun olimme molemmat opiskelijoita MINÄ olin yleensä se joka osti kaiken tarvittavan kotiin.

Ennen kuin kukaan ulisee, että mies saa tehdä rahoillaan mitä huvittaa, niin minusta ei ole reilua että toinen saa hurvitella kaikki rahansa ja sohvat, ruuat & siivoustarvikkeet ovat muka naisen omia hankintoja. Ne ovat YHTEISIÄ! En minäkään ole aikoihin saanut ostettua itselleni mitään satojen eurojen viihdejuttua.

Muuten mies on fiksu ja ihana, mutta on aina ajatellut että jotenkin kaikki kotijutut ovat ihan minun omia juttujani, vaikka hänkin takamustaan pöydän ääressä ja sohvalla kuluttaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies säästää pleikkariin, joten perheelle ei voi ostaa sohvaa?

Sinuna muuttaisin vauvan kanssa pois, koska kahden lapsen kanssa on vaikeaa elää.

Vierailija
2/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen lapseksi jäänyt, äidin vierestä vaimon viereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Meiläkin mies rahoittaa omat harrastuksensa ja minä yhteiset asiat kuten astiat ja sisustusjutut. No toisaalta mies ottaa sen riskin että jos ero tulee vien kyllä tavarat mennessäni. Mies voi jäädä tyhjään kämppään peliknsoleidensa ja vinyylilevyjensä kanssa.

Vierailija
4/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen pleikkariin ei 2000 € kuukausituloilla tarvitse säästää, sen kun käy ostamassa. Trolli.

Vierailija
5/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske ukkoa aikuistumaan ja jättämään sen playstasuunin kauppaan.

Muussa tapauksessa ukko kierrätyskeskukseen.

Vierailija
6/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt keittää yli. Ehdotin, että katsottaisiinko vaikka käytettynä uutta sohvaa, kun vanha on jo aivan mäsänä ja vaarallinenkin vauvan kanssa.

Totesi, että ei kyllä nyt voi ostaa mitään turhaa, kun pitää säästää uuteen pleikkariin.

Kyllä, mies joutuu kustantamaan siurimman osan elämisestämme, koska on töissä ja tienaa n. 2000€/kk, itse olen äitoyslomalla opiskeluista, joten minun tuloni ovat mitättömät.

Kun olimme molemmat opiskelijoita MINÄ olin yleensä se joka osti kaiken tarvittavan kotiin.

Ennen kuin kukaan ulisee, että mies saa tehdä rahoillaan mitä huvittaa, niin minusta ei ole reilua että toinen saa hurvitella kaikki rahansa ja sohvat, ruuat & siivoustarvikkeet ovat muka naisen omia hankintoja. Ne ovat YHTEISIÄ! En minäkään ole aikoihin saanut ostettua itselleni mitään satojen eurojen viihdejuttua.

Muuten mies on fiksu ja ihana, mutta on aina ajatellut että jotenkin kaikki kotijutut ovat ihan minun omia juttujani, vaikka hänkin takamustaan pöydän ääressä ja sohvalla kuluttaa.

Sinun miehesi on turha. Jätä se.

Vierailija
7/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuteen pleikkariin ei 2000 € kuukausituloilla tarvitse säästää, sen kun käy ostamassa. Trolli.

Jos mies maksaa loisivan vaimon ja äpärän asumiskulut ja syömisen, laskut ja äpärän tarvikkeet, niin eipä jää rahaa PS4 Pro-laitteeseen, joka maksaa n. 500€

Menisit ap töihin niin olisi varaa ostaa se homeinen sohva. Veikkaan ettei vanhassa ole oikeasti mitään vikaa, ap on vain kyllästynyt väriin.

Vierailija
8/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies maksaa loisivan vaimon ja äpärän asumiskulut ja syömisen, laskut ja äpärän tarvikkeet, niin eipä jää rahaa PS4 Pro-laitteeseen, joka maksaa n. 500€

Menisit ap töihin niin olisi varaa ostaa se homeinen sohva. Veikkaan ettei vanhassa ole oikeasti mitään vikaa, ap on vain kyllästynyt väriin.

Et näköjään edes tiedä, mitä äpärä tarkoittaa.

Vierailija
9/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan tilaat sille nykyiselle sohvalle kuljetuksen kaatopaikalle? Katselet sitten jonkun aikaa, alkaako mies kaivata uutta sohvaa vai ei.

Ihan en ymmärrä, missä tilapäisessä mielenhäiriössä ap on tehnyt päätöksen, että nykyisen kumppanin kanssa on hyvä idea perustaa perhe. 

Vierailija
10/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suomeksi: Sohvassa ei ole mitään vikaa, se ei vain enää sovi naisen uuteen sisustukseen. Mulla on isovanhemmilta saatu 80-luvulla ostettu sohva, jossa ei ole mitään vikaa. Ei näitä tarvitse uusia vähän väliä

Vierailija
11/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sohva voi olla vaarallinen vauvalle?

Vierailija
12/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suomeksi: Sohvassa ei ole mitään vikaa, se ei vain enää sovi naisen uuteen sisustukseen. Mulla on isovanhemmilta saatu 80-luvulla ostettu sohva, jossa ei ole mitään vikaa. Ei näitä tarvitse uusia vähän väliä

Tjaa, jos tuollaiset 50 vuotta on sama sohva, niin en tiedä, onko se hyvä vai huono asia.

Vierailija
13/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sohva voi olla vaarallinen vauvalle?

Sohvan istuimet ovat romahtaneet ja keikkuvat, samoin selkänoja ja toinen käsinoja heiluvat.

Ap

Vierailija
14/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa tehdä rahoillaan mitä haluaa. Se ostaa uuden jolla siihen on tarve. Äiti hankkii vaivan härpäkkeet kun usein vauva ei oikeasti edes tarvitse kaikkea mikä on "pakko" olla. Esimerkkinä perkeleen kalliit pinnasänky ja vuoden turhake hoitopöytä.

T. M32

Vierailija
15/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies.

Vierailija
16/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sohva on vaarallinen niin vie kaatopaikalle. Kun mies alkaa vinkua, sanot ittä itsehän piti sohvaa turhana. Jos mies ei osallistu perheen ruokakustannuksiin, niin älä laita sille ruokaa. Kun mies vinkuu, niin sanot että itsehän pitää ruokaa turhana. Jne.

Vierailija
17/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uusi sohva maksaa 300-400 euroa. Pleikkari saman verran. Ostakaa ne vuorokuukausin. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
18/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vielä , että et voi jättää vauvaa koskaan miehen hoitoon, kun se vaan pelaa ...

Joo, ei tuo minun äijänrähjä sittenkään ihan pahimmasta päästä ole.

Vierailija
19/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten kommentit ovat taas aggressiivisia ja jopa loukkaavia?

Vierailija
20/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aivan samanlainen itsekäs aikuinen lapsimies. Vajaa 40v ikää. Erosimme ja hyvä niin. Miehestä vuokra-asuntoon ei olisi saanut ostaa valaisimia, mattoja, peilejä tms koska olivat turhia. Samoin tyynyt sohvalla ym joita innoissaan kuitenkin käytti sohvalla nuokkuessaan. Käytti rahat itseensä, minä en pystynyt ostamaan itselleni 500e pukuja tms. Mues lisäksi reissasi kaveriensa kanssa ja kaiken huipuksi ei tehnyt kotitöitä jotta kompensoin huonompia tulojani. Huhhuh.