Mikään ei ole vastenmielisempi ilmestys kuin hiljainen mies
Yök, kyllä miehen pitää olla itsevarma supliikin taitaja eikä mikään punasteleva hiirulainen. Ujojen miesten ei pitäisi lisääntyä ollenkaan, olisi mahtavaa jos maailmassa olisi vain alfoja.
Kommentit (26)
Paitsi hiljainen nainen joka näyttää siltä että vääntäisi torttua.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on paljon kauniita jotka kanssasi eri mieltä.
- Hiljainen mies
Jep. Omassa tuttavapiirissä suurin naisten pörinä käy sen hiljaisimman miehen ympärillä. Eikä missään friend zone -mielessä. Koko ajan äänessä olevat, päälle puhuvat machot ovat selvästi vähemmän puoleensavetäviä. Ja se, että mies punastuu, on seksikästä! Hiljaiset miehet
Hyi, mun mielestä mikään ei ole vastenmielisempää kuin suunapäänä vaikkapa jossain ravintolassa showta vetävä suupaltti supliikkimies, joka ei anna kenellekään muulle suunvuoroa ja kuvittelee koko ajan olevansa joku seremoniamestari tai puheenjohtaja. Työpaikoillakin näitä esiintyy, kun olen miesvaltaisella alalla. Mä siis vihaan tällaisia miehiä koko sydämeni pohjasta asti.
Hiljainen mies taas vetää mun huomion. Olen melko hiljainen itsekin enkä kestä koko ajan pälättäviä tai kovaäänisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, mun mielestä mikään ei ole vastenmielisempää kuin suunapäänä vaikkapa jossain ravintolassa showta vetävä suupaltti supliikkimies, joka ei anna kenellekään muulle suunvuoroa ja kuvittelee koko ajan olevansa joku seremoniamestari tai puheenjohtaja. Työpaikoillakin näitä esiintyy, kun olen miesvaltaisella alalla. Mä siis vihaan tällaisia miehiä koko sydämeni pohjasta asti.
Hiljainen mies taas vetää mun huomion. Olen melko hiljainen itsekin enkä kestä koko ajan pälättäviä tai kovaäänisiä ihmisiä.
Unohtui sanoa, että kaikkein kauheinta näissä on se, että he ilmeisesti kuvittelee viihdyttävänsä muita. Kerran kysyin tällaiselta hänen käytöksestään ja hän oli vaan vakuuttunut siitä että muilla olisi tylsää ilman hänen showtaan. Eli mitä enemmän ihmiset näytti kyllästyneiltä ja kiusaantuneilta, sitä kovempaa tämä pälätti menemään...
Hiljainen nörtti on paras rakastaja. Ja on myös hyvin kielitaitoinen.
Inhoan kaikissa sukupuolissa ihmisiä, jotka vaativat huomiota itselleen eivätkä tajua, ettei se tee heistä muista parempia. Yleensä nämä ihmiset eivät myöskään ole kovin älykkäitä. Tietenkään älykkyys ja huomionhaku eivät sulje toisiaan pois ja on on myös ihmisiä, joissa nämä yhdistyy, mutta heistä vasta kannattaakin pysyä kaukana. Yleensä pyrkivät käyttämään muita hyväkseen.
Joillakin heistä on toki viehätysvoimaa, mutta tällä ei ole minulle mitään arvoa. Ei edes seksuaalista.