Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesvihani

Vierailija
24.11.2016 |

En ole koskaan elämäni aikana pitänyt ketään miestä kädestä kiinni, saati koskaan käynyt edes treffeillä tai ollut missään intiimissä kosketuksissa. Ainoat jotka ovat huomioineet, ovat isot lihavat obelix tyyppiset miehet, mutta mua ne ei taas kiinnosta eikä viehätä. Torjutuksi on tultu aina, vaikka mies itse olisikin aivan tavallisen näköinen ja normaalivartaloinen. Vielä viisi vuotta sitten en ollut katkera, mutta nyt olen. Kuulin erään pakit antaneen miehen kuolleen syöpään 25-vuotiaana. Ensimmäinen ajatukseni oli "hyvä, siitäs sait". Luonnollisesti syvä katkeruus ja viha on alkanut nostaa päätään. Olen myös katkera ja vihainen minua kauniimmille naisille, mutta heitä kohtaan kuitenkin olen asiallisempi. Tosin uutinen Peltsi Peltolan down-lapsesta sai aikaan samanlaisen reaktion. Siitäs sait. Vielä viisi vuotta sitten olin empaattisempi, nyt puhkun lähinnä syvää katkeruutta ja vihaa. Iltalehden uutisiin en kuitenkaan halua päätyä, opiskelen kuitenkin hyvään ammattiin, jossa työvoimapula ja suht hyvä palkka.
N30.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä olikin koe!

Vierailija
2/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et suinkaa kopsannu muualta ja vaihtanu muutamaa sanaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vihaan koko ihmiskuntaa.

Vierailija
4/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vihaan koko ihmiskuntaa.

"Se miten näet muut ihmiset kertoo usein sen mitä itse olet."

Vierailija
5/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen av-lassukka ämmä.

Vierailija
6/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaisena ja katkerana eläminen heikentää kovasti omaa ja toistenkin elämänlaatua. Se vie myös kauemmaksi tavoitteesta löytää itselle hyvä mies. Kannattaa jotenkin käsitellä tämä asia, että on itsensä kanssa sinut. Ei kannata syyttää toisia, vaan tarkastella itseään, mitä voisi tehdä paremmin, miten eri tavoin kohentaa omaa elämäänsä ja kehittää itseään. Syyttäminen vain saa kaiken entistä pahemmin jumiin, eikä hyödytä mitään, vain vaikeuttaa tilannetta.

Kiinnostuksen pitää olla aitoa ja molemminpuolista. Kyllä se oikea ihminen lopulta löytyy, ei kannata antaa periksi. Tärkeintä ehkä oikea asenne ja aito hyvä tahto toista kohtaan. Mies kyllä huomaa sen, kun nainen huokuu hyväksyntää, rakkautta ja välittämistä, pyyteetöntä hyvyyttä, ja on aidosti kiinnostunut, ilman itsekkäitä motiiveja tai takakireyttä.

Vierailija
7/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vertaa yläpeukutuksia toiseen vastaavaan ketjuun (vaihdettu vain sukupuolia), niin miesviha on näköjään palstalla ihan ok, mutta naisviha ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme