Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei ole tärkeää, että mies tietää miltä naisesta tuntuu

Vierailija
24.11.2016 |

Suihinottoon suostuminen, jos ei itse nauti siitä, kertoo sen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mies suostuu lähtemään kenkäostoksille naisen kanssa tilanne on sama?

Vierailija
2/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa, että se inhottaa miestä tms. niin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tärkeää että mies tietää mitä tunnen.

En ymmärrä suihinottovertausta?

T. Nainen

Vierailija
4/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli keskustelun pointti on se että ketään ei kiinnosta miltä kenestäkään tuntuu? Ok.

Vierailija
5/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo aloituskommentti? Mitä haet takaa.

Vierailija
6/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Taas kerran jos yksi nainen tekee jotain tuollaista, se on selvä todiste naisten mielenmaisemasta, tämä selvä.

Vierailija
7/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehelle kertonut miksen suostu tekemään sitä usein. Eli siitä että leuat menee kipeäksi eikä hänen spermakaan mitään herkkua ole. Onneksi hän ei muutenkaan ole painostaja luonteeltaan. Kysyy kyllä, muttei ala tinkaamaan ja ruinaamaan.

Kyllä minä silti hänet sillointällöin yllätän ja teen sen. Eteenkin jos hänellä on synttärit, meillä on hääpäivä tai vastaavaa.

Vierailija
8/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli keskustelun pointti on se että ketään ei kiinnosta miltä kenestäkään tuntuu? Ok.

Eihän se sitä todista, koska en mene miehen kanssa kenkäostoksille, jos se ei miehestä ole kivaa. Mutta naiset ottavat suihin vaikka se ei olisi heistä kivaa, eikä heitä haittaa, että mies ei sitä edes tiedä, että inhottaa.

Vierailija
9/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi suihin jos se inhottaisi tai ei olisi kivaa.

Pääsääntöisesti jos toinen selvästi nauttii niin se on kivaa. On lisäksi mukava oppia uusia asioita, joilla miellyttää ihmistä josta välittää. Usein se on myös molemminpuolista. Miehet ovat kiinnostuneita tekemään juttuja ja oppimaan mikä tuntuu naisesta hyvältä. He saavat itsetunnonkohotusta tai kiksit jos näkevät kun nainen saa nautintoa.

Vierailija
10/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suihinottaminen on ihan hirveää tai siis en ole koskaan edes kokeillut. Silti miehiä ei kiinnosta tai haittaa se, mitä minä siitä ajattelisin. Miehet on siis täysiä paskoja.

Vierailija
11/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tajunnut aloituksesta mitään. Naisille ei ole tärkeää että mies tietää että suihinotto mitä?

Vierailija
12/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sanoo, että mies nauttii ja se on tärkeintä. Vaikka mulle tärkeintä on se, että mies tietää, miltä musta tuntuu. Ja suihinotto tuntuu ällöltä jo ajatuksenakin.

Vierailija
13/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siis tajua sellaista rakkaussuhdetta ollenkaan, että salaillaan toiselta asioita, jotka inhottaa. Mitä rakkautta itseen päin se sellainen oikein on? Oikeaa rakkautta se vasta on, jos on näkyvä kumppanilleen kokonaan inhoineen ja vajeineen ja tulee silti hyväksytyksi.

Vierailija
14/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kenkä tai vaate ostoksille meno vertautuu suihin ottoon niin en enää ikinä pyydä suikkaria. Oraalia annan kyllä ja vien sen saamarin roskapussin. Oikeastaan teen mitä vain kunhan ei tarvi lähteä vaateostoksille. Vaikka tikun saa lyödä minkä tahansa kynnen alle kunhan säästyy vaateostoksilta.

Kysymys, näyttääkö tämä x vaate hyvältä? vastaa joo tai ei niin se pitää vaihtaa. Oikeaa vastausta naisten asu valintoihin ei ole. Edes umpirehellinen vastaus ei auta. Siis se että mieluiten näkisin sinut alasti. Joskus se toimii että mieluiten alasti. Riippuu se vähän naisestakin. Hyvä tuuri siinä että oikeasti olen halunnut nähdä niitä alastomina.

Naisten vaate osastolla saisi miehille olla baari. Ei sitä hommaa kestä selvinpäin.

15/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse seksikumppanina GGG, joten edellytän samaa myös naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi