nyt ymmärrän miksi työkaveri on kasvoista niin uurteinen
Ensinnäkin työkaveri tupakoi. Ei syö päivällä koska niin nuuka ja pelkää lihomista.
On kuulemma jossain vaiheessa laihtunut aika paljon.
Siinä se on se selitys.
Kommentit (15)
Minäkin hoksasin yksi päivä miksi isoäitini on kasvoistaan niin uurteinen, hän on lähes 90 -vuotias!
Mistä vetoa, että ap:n työkaveri on varmasti jo lähempänä eläkeikää? :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoa, että ap:n työkaveri on varmasti jo lähempänä eläkeikää? :D
Ei välttämättä ole. Sen lapsen iästä pystyy laskemaan minkä ikäinen se työkaveri suunnilleen on.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin hoksasin yksi päivä miksi isoäitini on kasvoistaan niin uurteinen, hän on lähes 90 -vuotias!
Mahtavaa. 90-vuotiaat kun ovatkin työikäisiä
ja niin nuoria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa. 90-vuotiaat kun ovatkin työikäisiä
ja niin nuoria!
Tällä tyylillä kun eläkeikääkin jatkuvasti nostetaan niin en olisi yhtään yllättynyt ;)
Ja ap:n elämä parani heti 120%. Mitäpä jos vaan hoitaisit omat asiasi?
Kun saisikin uurteet pois. Minua hieman häiritsee nenän sivuilta ylähuuleen menevät uurteet 😔
Olen 41v.
Tupakoijat tunnistaa jo kaukaa uurteisista, ryppyisistä ja harmaankellertävistä kasvoista. Läheltä HAJUSTA.
Tupakanpoltto ei ole mikään kauneuseliksiiri.
Laihat naiset ikääntyessään ovat kuin kuivan kesän oravia. Muutama kilo vanhempana nuorentaa.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoijat tunnistaa jo kaukaa uurteisista, ryppyisistä ja harmaankellertävistä kasvoista. Läheltä HAJUSTA.
Tupakanpoltto ei ole mikään kauneuseliksiiri.
Kyllä. Aikaisemmassa työpaikassa tein samat havainnot.
Samoin mua nuorempi sukulainen on ollut jo vuosia mua vanhemman näköinen-tupakka syynä, ehkä myös ruokavalio.
Vierailija kirjoitti:
Laihat naiset ikääntyessään ovat kuin kuivan kesän oravia. Muutama kilo vanhempana nuorentaa.
Näin on. Ja puhe laihduttamisesta jatkuu mutta omapa on asiansa.
Mietitäänpä esim. rusinaa ja miksi se on sen näköinen..
Jaa, ettei ois ihan geeniperimää hieman myös mukana. :)