Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käynyt tyttökoulua?

Vierailija
24.11.2016 |

Mitä ajattelet nykyään? Olisivatko ne hyviä vieläkin vai oletko tyytyväinen että se aika on jo menneisyyttä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt. Ikää 20, mut olin Kiinassa vaihdossa :D en usko, että sukupuoli vaikutti menoon mitenkään.

Vierailija
2/5 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Ylioppilaaksi kirjoitin 1969. En kaipaa sitä takaisin. Tytöt ja pojat tarvitsevat ihan eläviä kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. Nykyaikana tyttö- ja poikakoulut johtaisi siihen että tytöt ja pojat tapaisivat toisiaan vain netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olin tyttöluokalla koko yläasteen. Joskus olisi toivonut, että olisi ollut poikiakin luokassa. Toisinaan meno rauhattomampaa kuin sekaluokassa, toisinaan taas oikein rentoa.

Pieneenkin luokkaan mahtuu monenlaista, osa on käynyt yliopiston, osa jäi heti koulun jälkeen kotiin ja lapsia kasvattamaan, osa katosi, joku katosi tarkkikselle.

Vierailija
4/5 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Helsingin Kruununhaassa.

Ihan hyvä juttu oli, myöhemmin sitten tuli poikia ja ihan kiva oli niitä ihmetellä ja ihastella.

Kannatan mahdollisuutta käydä poika - tai tyttökoulua.

(Ja tietty kannatan veskejä vain tytöille tai pojille, toki voi olla unisexejä niille jotka haluavat käydä vessassa toisen sukupuolen kanssa).

Vierailija
5/5 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vuoden vaihto-oppilaana yhdessä Etelä-Amerikan maassa vuosituhannen taitteessa. Oli mielenkiintoinen kokemus. Omaa varhaisteiniäni en tyttökouluun laittaisi, vaikka nykyisessä asuinmaassani niitä vielä onkin.