Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pieni talo preerialla

Vierailija
04.07.2008 |

aikamoinen kestosuosikki tuo on.

sitä tuli tv:stä kun mun vanhemmat oli lapsia, sitä tuli meidän lapsuudessa ja taas nyt kun itse olen äiti :)

monen sukupolven sarja :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (-69), siskoni (-63) ja äitini. Nyt 5 v tyttäreni haluaa katsoa sitä, vaikka ei edes osaa lukea.

Nyt sitä on niin paatunut maailman ongelmiin yms, että ei ohjelma hetkauta minnekään...

Hitto sentään..

Vierailija
2/8 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (-69), siskoni (-63) ja äitini. Nyt 5 v tyttäreni haluaa katsoa sitä, vaikka ei edes osaa lukea.

Nyt sitä on niin paatunut maailman ongelmiin yms, että ei ohjelma hetkauta minnekään...

Hitto sentään..

Itken lähes joka jaksossa:) 4v. tyttäreni tykkää kans katsoa vaikkei osaa lukea. Kyselee sitten koko ajan "mitä se sanoi, minne ne menee" jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-luvulla. :)

Vierailija
4/8 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se puolustikaan tyttöään ilkeää nellietä vastaan

Vierailija
5/8 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellyyttävää tuo niiden perhe-elämä. jotenki niin vaitonta. olisipa maailma on hyvä paikka kun tuossa sarjassa.

tuo mitä nellie teki tässä jaksossa lauralle oli todella ilkeää tuossa, miettikää mitä meidän maailmassamme lapset tekevät toisilleen.

Vierailija
6/8 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites se kuoli?

itse myös katsoin sarjaa lapsena, nyt uusintana muutaman jakson olen muistanut katsoa

Vierailija
7/8 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hänkään ei osaa lukea, kuten se ketjun toinen 5v. Ei ole onneksi tajunnut vielä pyytää meitä vanhempia lukemaan tekstityksiä ;)

Onhan se aika, no, idyllistä ja "idyllistä" se elämä ko. sarjassa... Mahtoi olla Ameriikan uudisraivaajat aina juuri suihkusta astuneita ja hiuslakassa kylpeneitä, joo... :D

Vierailija
8/8 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites se kuoli?

itse myös katsoin sarjaa lapsena, nyt uusintana muutaman jakson olen muistanut katsoa

Sarjassa kuolee:

Herra Hanson

Adamin ja Maryn poikavauva

Herra Garveyn vaimo Alice, samassa tulipalossa kuin A:n & M:n poika

Ingallsien Freddy

Mä muistan nuo jaksot jo ulkoa, meillä on kaikki kaudet DVD-bokseina + 9 kausi melkein kokonaan nauhalla (2 jaksoa uupuu), 8 melkein kokonaan nauhalla (4 jaksoa uupuu) ja 7 kauden jaksoja muutama.

Meiltä löytyy hyllyllinen Laurasta kertovia kirjoja + Pieni talo preerialla kirjat suomeksi ja englanniksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan