Waltteri Torikka ja eduskunnan kuopus viihtyvät hyvin yhdessä: Yökyläilyä!
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Waltteri-Torikka-ja-eduskunnan-kuopu…
Eipäs mennyt tälläkään kertaa tutkani pieleen jo aikoja sitten kun ekoja kertaa Torikan näin tv:ssä..
Kommentit (38)
On toi ihmisten kyttääminen kyllä järkyttävää, vaikka kuinka onkin julkkis.
Eivät saa rauhassa paskallakaan käydä, pöntössäkin vaanii paparazzi.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko ihmiset käyttävät noin helvetisti aikaa miettimällä onko joku random julkkis homo vai ei?
Samaan aikaan yhteisiä asioita hoidellaan aivan järjettömillä lehmänkaupoilla ja muilla omaan etuun liittyvillä puliveivauksilla mutta nämä tärkeisiin asioihin huomionsa kiinnittävät kansalaiset eivät huomaa ja vaalien tullessa äänestävät sitä samaa kuin ennenkin ihan siitä riippumatta mitä nuo ovat tehneet edelliset neljä vuotta.
En mä ainakaan mitenkään erikseen asiaa mieti saati että kiinnostaisi asiaa oikein pähkäillä, se tunne vaan tulee jotenkin ihan automaattisesti ja itsestään kun jonkun uuden tyypin tapaa tai näkee. Eikä sillä ole mitään merkitystä eikä se edes kiinnosta mutta joku intuitio sen vaan kertoo ihan pyytämättä.
Ja jälkimmäisestä olen ihan samaa mieltä, poliitikot ihan tahallaan tuuttaa julkisuuteen savuverhoksi asioita joiden tietävät aiheuttavan kiivasta keskustelua ja suuria tunteita. Silloin on hyvä salaa puuhastella jotain ei-päivänvaloa kestävää kyykytyskampanjaa.
Vierailija kirjoitti:
On toi ihmisten kyttääminen kyllä järkyttävää, vaikka kuinka onkin julkkis.
Eivät saa rauhassa paskallakaan käydä, pöntössäkin vaanii paparazzi.
No mut kuten ketjussa jo mainittiin: jos tulet ihmisten tietoisuuteen kulmasta "mieskarkki", myyt levyjäsi sillä leimalla ja rakkausteemalla ja vielä puhut joka lehdessä itsestäsi ihmissuhteiden ja rakkauden pyörteissä myydäksesi niitä levyjä niin kyllä siinä avaa oikeudet ihmisille spekuoida niillä aiheilla. Esimerkiksi miettiä, että kuinak vilpitöntä, uskottavaa jne se artistius on.
Muitakin vaihtoehtoja on. Kaikki eivät puhu siellä lehtien palstoilla ja patsastele julkisuudessa, vaan keskittyvät musiikkiin. Silloin saa olla enemmän rauhassa. Ja voi vaatia yksityisyyttä, kun ei henkilökohtaisia asioita availe.
Waltterihan nimenomaan ei ole elämästään juurikaan lehdistölle puhunut, tässäkin oli kyse siitä että joku paparazzi oli seurannut häntä ja sitten tehnyt siitä jutun.
Vierailija kirjoitti:
Jännä tää, että tästä kirjoitetaan , mutta esim Tuiskun kumppani aina niin salaista tietoa, että seiskassakin vain vihjaillaan jostain Tuiskun muusikko-puolisosta
Se erohan näissä on, että Tuiskun puoliso ei ole julkisuudessa, edes työnsä puolesta, eikä halua olla. Kansanedustaja puolestaan on.
Jos noilla nyt jotain on tai on ollut niin olisi waltteri komeammankin pojan löytäny.. 😅
Jaa sitten sitä minäkin olen lesbo kun käy tyttökavereita yökylässä:)! Hahah! Kaverijuttujakin on ihmisillä.
Minua ärsyttää tuo suomalaislehtien tapa kutsua komeaksi näitä meidän tavispoikia.
Eivät nämä artistit, joiden suosio perustuu naisten varaan, kerro olevansa homoja. Se nyt on ihan totuus. Valtteri pelkää nyt keikkojen vähenevät, ja varmaan väheneekin, koska on ihmisiä jotka eivät homoja halua katsoa, se meneenäin Suomessa. Niin pelkää jokainen artisti, ja ihan aiheesta kyllä.
Oli päivänselvää, että Valtteri on homo. Aina kun puhutaan kumppaneista, ne ovat samaa sukupuolta.
Jo nuorena Valtterin tuntenut sanoo, että kaikki teisivät Valtterin olevan homo, siksi häntä kiusattiin jo nuorena kouluissa, ei se yllätys ollut.
Rakkaussuhde, jonka mukana reissani vielä viime kesän on loppunut, ja sitä edellinenkin. Eivät olleet naisia rakkaussuhteessa koskaan.
Julkisuutta ei pääse pakoon, me ihmiset haluamme näitä juttuja lukea, me olemme paparazzeja ihan jokainen. Julkisuus on julma, mutta julkisuus rahapussia lihottaa, se on niin. Kärsi ja unhoita.
Minusta hän saa olla homo, minua ei liikuta. Mutta äänensä alkaa poika hukkamaan viihteelle, se on surullista. Puuttuu ylä-ääniä, ja ikää jo on kohta liikaa. Oopperat ulkomailla eivät ota tuota ääntä, viihdettä voi tehdä.
Minua ei kiinnosta viihde, vaan aito klassinen ääni...odotan yhtä ääntä erityisesti Tre-talossa 16.12., mahtava ääni nuorella lupauksella.
johannes kirjoitti:
Minua ei kiinnosta viihde, vaan aito klassinen ääni...odotan yhtä ääntä erityisesti Tre-talossa 16.12., mahtava ääni nuorella lupauksella.
Jaakko Ryhänen, nuori lupaus 70v?
No kyllähän noista kummastakin näkee ensi silmäyksellä että ovat homoja. Outoa, jos tuli jollekin yllätyksenä.
Onhan se nyt ihan selvä gay.
Vähintään puoliksi.
Sen näkee eleistä, puhetavasta, tavasta seisoa... kyllä se vaan näin on, vaikka jotkut yrittävät kiistää.
Sääli.. olin ajatellut waltteria itselleni
Olen ollut Waltterin kanssa samassa koulussa, en tiedä onko gay vai ei. Mainittakoon kuitenkin, että tuo Nurminen on ainakin ollut vuosia FB-tuttuja muutaman sellaisen tyypin kanssa, jotka ovat W:n koulukavereita. Eli mahdollista, että kuuluvat vain samoihin piireihin, kun tuossa Seiskan jutussakin mainitaan että matkassa on ollut kolmaskin kaveri. Tietty voivat olla myös pariskunta, mutta jos mitään hellyyttä ei ole julkisesti näytetty, niin aika rohkeaa toimittajalta kirjoittaa tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin se ja sama jonkin saatanan Waltterin seksuaalinen suuntautuminen.
On jotenkin enemmän häiriintynyttä uutisoida siitä että henkilö on yöpynyt toisen luona, ja välittömästi olettaa että he ovat harrastaneet seksiä.
Mitä jos Waltteri olisi mennyt asuntoon dobermannin (uros), Joulupukin ja vartijan kanssa yöksi?
Se on aivan sama, mutta jos rakentaa uransa mieskarkkiuden ja rakkausmarkkinoinnin varaan niin tuntuu pahalta, jos levy-yhtiö tai agentti tai joku katsoo, että homoudesta pitäisi vaieta. Sillanpääkin vaikeni aivan liian pitkään, nyt on vapautunut artistina kun ei laula geneerisiä herutusiskelmiä naisille vaan lauluja, joisen takana voi olla vapaasti ja avoimesti.
Sillanpää oli hiljaa levy-yhtiön pyynnöstä, pelkäsivät ihmisten reaktioita uran alussa, itse oli valmis avoimuuteen jo alusta alkaen ja kaikki kuvioissa mukana olleet sen tiesivät, mutta siitä ei julkisesti puhuttu.
Eiks nää molemmat hemmot ole jostain Hämeenkyröstä kotoisin, niin luulis että ovat tuttuja ilman mitään "salaisia" juonikuvioitakin.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan että jos tyyliin Saara Aalto olisi bongattu seiskan kanteen bilekondiksessa rööki suussa naisen kanssa, kun se olisi myynyt levyjään täydellisen unelmaminiän ja shakiran yhdistelmänä, niin se olisi syötetty villieläimille ilman pienintäkään sääliä. Ja sama olisi koskenut kaveria kansanedustajana. Jännää sekin keihin ip-lehdet tarttuvat ja keitä suojelevat. Hyvä etteivät Waltteria riepottele, mutta sama käytäntö voisi olla muillekin.
No onko Saara Aalto syötetty villieläimille, vaikka naisen kanssa onkin?
näyttävä pari! onnea heille