Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dogo argentinoista tietävät!!!!!

Vierailija
23.11.2016 |

Te joilla on dogoista kokemusta, millainen rotu, hyvät ja huonot puolet? Meiltä kuoli juuri pitbull, oli ihana, sydämellinen, tottelevainen, sympaattinen kaikkien kaveri. Ei tehnyt pahaa kellekään. Mies haluaisi nyt sitten heti uuden koiran, ja dogo argentino sen olisi hänen mielestään oltava. Mua mietityttää että onko se oikea koirarotu meille, tuntuu että mies haluaisi sen vain koska se on iso koira. Ja tuolla perusteella ei missään nimessä pitäisi dogoa ottaa. Olen lukenut, että dogot voivat olla aggressiivisia muita eläimiä kohtaan ja hyvin arvaamattomia. Suuri koko arveluttaa myös, jaksanko tiukan paikan tullen edes pitää sitä aisoissa kun pitbullin kanssakin oli joskus vaikeuksia, jos jostain syystä lähtikin vetämään. Kysymys siis, kannattaako dogo argentinoa ottaa? Lasta myös yritetty ja pelottaa että koira hyökkää sitten lapsen kimppuun.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munanjatke ja vaikea rotu, älkää ottako.

Vierailija
2/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit wt-miehen, jonka lasinen ego ei kestä muita kuin huonomaineisia äijärotuja?

Itse rodusta en osaa sanoa mitään muuta. Halusin vain olla vauvalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeissa käsissä hienoja koiria! Paikkansa tietävä dogo on hyvä perhekoira ja ehdottoman uskollinen. Ota selvää kasvattajista ja löydä joku hyvä, joka on rehellinen hyvistä ja huonoista puolista ja haastattelee teidät kunnolla oletteko sopivia omistajia :-)

Vierailija
4/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä kasvattaa Dogoja ja heillä on lapsiperhe. Eli kun perheessä on fiksut vanhemmat, mikä tahansa rotu sopii perheelliselle.

Vierailija
5/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hanki koiraa/rotua, jota pelkäät jo valmiiksi. Koira aistii sen äkkiä ja siinä sitä ollaan sitten. Dogo on hieno koira, mutta vaatii omistajaltaan paljon. Isoja rotuja on sopivimpiakin, jos sellainen on välttämättä oltava.

Vierailija
6/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskandoggit ovat kivoja ja rauhallisia. Kestäisiköhän miehesi sellaisen, vai onko koiralla pakko olla pelottava maine?

Vierailija
7/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeissa käsissä hienoja koiria! Paikkansa tietävä dogo on hyvä perhekoira ja ehdottoman uskollinen. Ota selvää kasvattajista ja löydä joku hyvä, joka on rehellinen hyvistä ja huonoista puolista ja haastattelee teidät kunnolla oletteko sopivia omistajia :-)

Juu olen lukenut niin paljon noista, myös sen että ovat hienoja koiria osaavissa käsissä. Mutta pelottaa jotenkin että on aggressiivinen ja etten saa sellaista kuriin. Ja mieheltä kysyin miksi haluat juuri sen niin vastaus oli koska se on iso ja pitkän tivaamisen jälkeen toinen syy oli että se jaksaa juosta pitkiä lenkkejä. Muuta syytä tälle ei ole, koira olisi siis vaan pelote muille :(

Vierailija
8/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväperheellä (kaksi lasta) on ollut dogo argentino-narttu ja se on maailman lempein ja ystävällisin koira. ds

Vierailija
9/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväperheellä (kaksi lasta) on ollut dogo argentino-narttu ja se on maailman lempein ja ystävällisin koira. ds

Narttua ei ole tosin noille tulossa, pystyy aavistamaan. =)

Vierailija
10/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskandoggit ovat kivoja ja rauhallisia. Kestäisiköhän miehesi sellaisen, vai onko koiralla pakko olla pelottava maine?

Ei kelpaisi, olen siitä aika varma. Miehestä täytyy olla vahva ja pahamaineinen koira. Minä ottaisin mielelläni vaikka maltankoiran... Olen kyllä itse niin rakastunut pitbulleihin, että haluaisin myös seuraavan koiran olevan sellainen. Mutta ne ovat "liian pieniä maastonakkeja"

Vierailija
11/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa jännä mies. Sinä varmaan rakastat sitä aika lailla?

Vierailija
12/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin erikoista että joku haluaa ehdoin tahdoin vaarallisen koirarodun riesakseen...

tuosta voi katsoa kun dogo argetinoa ei saada irti hevosen kimpusta.

En kyllä yhtään ymmärrä mikä noissa viehättää, tuollaisen koiran pitäminen vaatii omistautumista. Mitä jos se vauva tuleekin?