Uskoitko, että Saara Aalto...
Uskoitko X Factorin alkaessa, ja Saaran ensimmäisten esiintymisten (koelaulun, six chair, ensimmäinen livelähetys) perusteella että Saara Aalto pääsisi näin pitkälle eli top 5 ja että suurella todennäköisyydellä pääsee finaaliin kolmen parhaan joukkoon asti?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
En. En ollut tietoinen kisasta tai osallistumisestaan. Mutta uskon, että olisi hyvä voittaja briteille.
Et ollut kuullutkaan Saara Aallon osallistumisesta X Factoriin ennen tätä ketjua?
Uskoin alusta asti, mutta song offeissa jännitti vähän Saaran puolesta. Viimeiset viikot olen uskonut että pääsee top3 :)
Joka viikko luullut että nyt tippuu ja ollut ihmeissäni ja onnellinen että jatkaa. Luullut tippumista ihan vaan kun negatiivinen luonne olen...esitykset olleet mielestäni lähes kaikki kisan parhaita. Ennen en tykännyt hänestä mutta tässä brittien kisassa loistanut ja ollut jopa inspiroiva. Siis ja symppis..en tajua miten Saaraa niin dissataan. Tota sen ammattimaisuutta ja kovia kisahermoja pakko kunnioittaa. Olisipa itselläkin rohkeutta ja sitkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko luullut että nyt tippuu ja ollut ihmeissäni ja onnellinen että jatkaa. Luullut tippumista ihan vaan kun negatiivinen luonne olen...esitykset olleet mielestäni lähes kaikki kisan parhaita. Ennen en tykännyt hänestä mutta tässä brittien kisassa loistanut ja ollut jopa inspiroiva. Siis ja symppis..en tajua miten Saaraa niin dissataan. Tota sen ammattimaisuutta ja kovia kisahermoja pakko kunnioittaa. Olisipa itselläkin rohkeutta ja sitkeyttä.
Sama täällä!
En ollut ennen X Factoria koko Saara Aallosta kuullutkaan. Heti ensimmäinen esitys kyllä vakuutti laulutaidoista. Saara on kuin Suomen vastine Sarah Brightmanille.
Ennustin, että hän päätyy vähintään top 5:een ja että mahdollisuuksia on korkeammallekin.
En myöskään ollut koskaan kuullut Saara Aallosta aikaisemmin.
Eikö ole vaihtoehtoa:
Uskoin pärjäävän hyvin kisassa, mutta ei tule voittamaan
e) Minulla ei ole uskomuksia kenenkään pärjäämisestä melko kökössä tositv-ohjelmassa, jossa esiintyjät tuotteistetaan musiikkiteollisuuden tarpeisiin pelkässä bisnesmielessä. Jos ohjelman jälkeen tekee hyvää musiikkia ja sillä pärjää, niin se on se oikea mittari, mutta se nähdään sitten että onnistuuko.
En. En ollut tietoinen kisasta tai osallistumisestaan. Mutta uskon, että olisi hyvä voittaja briteille.