Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmimmät laihdutustavat

Lyllerö
23.11.2016 |

Kerätään tähän ketjuun tyhmimpiä ja epäonnistuneimpia laihdutuskokemuksia ja analysoidaan miksi dieetti meni pieleen.

Minä aloitan: olin ananasrahkadieetillä ja lihoin koska en viitsinyt ostaa vaakaan uutta patteria. Pidän sekä ananasmurskasta että rahkasta ja söin niitä hyvällä ruokahalulla enemmän kuin kulutin energiaa. Minä en voi siis olla sellaisella kuurilla, jossa voi herkutella. Herkkulakko tehoaa paremmin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussikeittodieetit

Leikkaukset

Vähäkaloridieetit

Vierailija
2/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proanailu. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikadieetit. Ruokavalion pitää muuttua myös normaalitilassa, jos pikadieetin jälkeen palaa takaisin 'entiseen elämään' niin kilot tulevat satavarmasti takaisin.

Vierailija
4/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut paitsi syömällä vähemmän kaloreita mitä kuluttaa. Fysiikan lakeja ei pysty muuttamaan millään vippaskonsteilla.

Vierailija
5/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian yksipuoliset "kuurit" esim. kaalikeittodieetti. Nutraaminen ja muiden laihdutusvalmisteiden käyttö.

Vierailija
6/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki väliaikaisilla ruokavalion muutoksilla toteutetut laihdutukset ovat typeriä.

Vierailija
7/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkadieetit, joilla ei välttämättä laihdu, mutta joilla on välttämättä laihtumista haitallisempia vaikutuksia. Paleo, ketoosi, 5-2... eli aika moni.

Vierailija
8/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkadieetit, joilla ei välttämättä laihdu, mutta joilla on välttämättä laihtumista haitallisempia vaikutuksia. Paleo, ketoosi, 5-2... eli aika moni.

Mitä haittavaikutuksia noilla mainitsemillasi on?

Vierailija
9/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, söitkö pelkästään ananasta ja rahkaa? Aika paljon olet pystynyt samaa syömään, jos olet niillä eväillä lihonut. En siis tarkoita ettenkö uskoisi, mietin vain että montako purkkia söit päivässä?

Itse olin joskus erään tunnetun henkilön superdieetillä, aivan turhaan. Olen itse muuttamalla ruokavaliota saanut paljon enemmän kiloja pois, kuin tuolla dieetillä. Minusta oli hullua, kun vihanneksiakin sai syödä vain vihreitä (tosin ei terveellistä avokadoa), ja rasvaa ei ollut ruokavaliossa juuri lainkaan. Ja niin yksipuolinen ravinto! Rahkaa, kanaa ja vaaleaa kalaa (ei edes lohta), salaattia. Toki minulla oli tuo superdieeteistä "rankin", on niitä vähän lepsumpiakin kai. Mutta ilmeisesti elimistölleni ei tuo jotenkin sopinut, en laihtunut kuin muutaman kilon.

Vierailija
10/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja syömisen vähentäminen.  Laihduin vuodessa 10 kg vaikka piti vaan 5 kg. Nyt pitäisi taas ryhtyä mässyttämään jotta saisi kiloja, mutta kun on tottunut pienempään ruokaan eikä ole nälkä.

Vierailija
11/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut paitsi syömällä vähemmän kaloreita mitä kuluttaa. Fysiikan lakeja ei pysty muuttamaan millään vippaskonsteilla.

Tämä. Huutonaurua kaiken maailman dieteeillä oleville. Onnistunut laihdutus vaatii elämäntapojen kunnollisen ja pysyvän muutoksen.

Vierailija
12/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intoleranssi, sairauden tai lääkityksen käyttäminen laihtumiseen; laktoosi-intoleranssin käyttö juomalla pelkkään maitoa tms. hampurilaisaterian lopuksi. Vehnän syönti raskaan aterian päälle keliaakikolla. Liiallinen lääkkeen annostelu sairauksissa, jolla laihduttavia sivuvaikutuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän