Kainalokipu ja juovamainen kohta kainalossa
Onko täällä kenelläkään kokemusta kainalossa olevasta juovamaisesta kohoumasta, joka aristaa? Itselläni tällainen toisessa kainalossa ja alkaa käydä hermoille, kun kainalo on tämän tästä kipeä. Kainalo ja rinta ultrattiin kesällä ja mitään poikkeavaa ei löytynyt, tällä kipeällä puolella vain vähän enemmän kudosta ja on siksi turpeampi. Ultrauksen jälkeen kainalo oli tosi kipeä päiväkausia. Nyt tuo juovamainen kohta kainalossa on minusta jotenkin kasvanut ja kipeä taas kerran. Kävin lääkärissä, joka paineli kainalon ja mitään erikoista ei löytynyt, mutta hänenkin mielestä tuo kipeä puoli on isompi kuin toinen. Itse palpointi ei kainaloon satu, mutta jomottelee sitten jälkikäteen. Rinnat myös ok. Jotenkin itselle vain jäi sellainen olo, että mitä jos onkin jotain syöpää, rinta/imusolmuke :(
Kommentit (5)
Jos olet vasta kesällä käynyt ultrassa ja nyt vielä toinen lääkäri tutkinut kainalon ja sanonut ettei huolta ole niin itse kyllä luottaisin siihen.
Ei kai tuossa mitään jos on todettu että kaikki on ok
Kainalot voi turpoilla myös kuukautiskierron mukaan.
Mä seurailisin tilannetta. Hyvin sut on kuitenkin tutkittu.
Semmonen juttu, että nyt menet uudestaan lääkäriin ja vaadit ultran sekä mammon. Kesästä on kuitenkin useampi kuukausi aikaa ja ehtii kehittyä ties mitä.