Miehen sheivausvaatimukset
Olen tarkka omasta karvattomuudesta, mutta toki ajelen karvani osittain myös miehen mieliksi. Sheivaan intiimialueeni noin 2-3 päivän välein ja yleensä viimeistään toisen päivän aikana mies huomauttaa sängestä ja kehottaa välillä kovasanaisestikin ajelemaan nimenomaan intiimialueen karvat.
Mitä mieltä te olette, miten itse reagoisitte? Loukkaantuisitteko tällaisesta arvostelusta? Mies ei itse sheivaa, joskus edes partahapsujaan...
Kommentit (47)
Jos mies on alfa, niin ihan ok. Jos beta, niin jätä se esineellistävä seksistisika!
Typerä äijä. Ihan kuin joku alle millin sänki yhtenä iltana haittaisi yhtään mitään.
Potki pihalle tai pistä se nyppimään pinseteillä omat munakarvansa.
Haistattaisin pitkät moiselle ukolle.
Luultavasti kasvattaisin piruuttani valtavan karvapaalin haaroväliin.
No mitä vittua??? Jos sä joka tapauksessa sheivaat niin sheivaa joka päivä.
Nartun pitää tietää paikkansa, ymmärtää, kuka on herra talossa. SE PILLU AJETAAN SILLOIN KUN KÄSKETÄÄN!
Tiesitkö että tuollaisesta käytöksestä saa miehille antaa tuomioksi epilaattoria munakarvoihin?
En siedä yhtään vaatimuksia ulkonäköasioissa. Mies tietää sen. Eikä mulla iho kestäis jatkuvaa sheivaamista.
Vierailija kirjoitti:
Nartun pitää tietää paikkansa, ymmärtää, kuka on herra talossa. SE PILLU AJETAAN SILLOIN KUN KÄSKETÄÄN!
Mitä sie Mika täällä?
Mies meillä sheivasi joskus mutta mua inhotti se sänki. Raapii ja kutittaa. Onneksi tuli järkiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että tuollaisesta käytöksestä saa miehille antaa tuomioksi epilaattoria munakarvoihin?
Mitä se astmalääke munissa auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Typerä äijä. Ihan kuin joku alle millin sänki yhtenä iltana haittaisi yhtään mitään.
Äijä on tosiaan typerä vaatimustensa kanssa, mutta kyllä se sänki on pahempi kuin esimerkiksi kunnon tuhero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sinä mikä on epilaattori?
Miksi et alkaisi vaatia mieheltä karvattomuutta myös? Ja sitten valitat sängestä kovaan ääneen.
Miksi ne karvat tai karvattomuus on niin helkatin tärkeää? Siistiminen on järkevää mutta ähertää nyt karvojensa kimpussa monta kertaa viikossa. Päätöntä hommaa. Ja jos ei miehelle kelpaa seksi muutaman karvan kera niin voi olla ihan hyvin ilman. Onhan sillä kädet. Toivottavati karvattomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sinä mikä on epilaattori?
Varmasti sama kuin inhalaattori. Laattori mikä laattori. EI ALFAMIES VÄLITÄ LAATTOREISTA! SAATANA!
Vierailija kirjoitti:
x'D !!! No on kyllä aikamoinen äijä tämä!
Vierailija kirjoitti:
No mitä vittua??? Jos sä joka tapauksessa sheivaat niin sheivaa joka päivä.
Rehellisesti sheivaisin harvemmin jos miestä ei olisi, ehkä jopa viikon välein. Jatkuva arvostelu saa minut tuntemaan itseni loukatuksi, mutta en uskalla myöskään olla kostoksi sheivaamatta (niinkuin joku tuolla ehdotti) koska pelkään että hän jättäisi minut jonkun karvattomamman takia... :(
AP
Ukon mulkku kans karvattomaksi