Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ovat niin valikoivia

Vierailija
23.11.2016 |

En ymmärrä miksi miehet ovat niin nirsoja tai sitten en ymmärrä mikä minussa on vialla. En ole seurustellut viiteen vuoteen, enkä ole saanut munaakaan viimeksi kuin kaksi kuukautta sitten. Silloinkin ylipainoiselta kymmenen vuotta itseäni vanhemmalta mieheltä.
Olen työssäkäyvä ja hyvin kouluttautunut nainen ja omaan hyvät muodot.
Mielestäni minullakin on oikeus seksuaaliseen tyydytykseen ja voisin antaa miehillekkin varmasti paljon. Eikä minulle ole väliä melan koolla. En vaan ymmärrä miehiä.
Anteeksi jos tuli sekava teksti, vituttaa niin paljon.
N35 tre

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö selkeitä aloitta miehille livenä?

Väitätkö että edes tinderistä et pääse treffeille?

Vierailija
2/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiiän just ton tunteen! Välillä tulee aikoja kun haluttais koko ajan.. No, onneksi olisi treffit nyt perjantaina ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vaan tajuta se, että olet jo niin vanha ettet enää kelpaa samantasoisille miehille kuin silloin parikymppisenä. Ne kymmenen vuotta vanhemmat möhömahat on sun kohtalosi tästä eteenpäin.

Vierailija
4/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... av-mammahan nappaa sen ensimmäisen miehen baaritiskiltä joka vähän katsoo av-mamman suuntaan. Ei muulla väliä...

Vierailija
5/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni hyvinkin suora aloitteiden suhteen ja usein tuntuukin että miehet pelästyvät minua

Ap

Vierailija
6/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä viestiä tulemaan niin tutustaan ja katsotaan mihin se johtaa. Email : mkarvajalka@yahoo.com . Mies 42v.

Vierailija
7/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuin 2kk sitten"

Tässä juuri nähdään miesten ja naisten erot

T. Akateeminen ja liikunnallinen M29, 3v ilman

Vierailija
8/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opettele olemaan vähemmän pelottava. Luuletko että miehetkään voi tehdä aloitetta ihan miten vaan sattuu huvittamaan?

Vierailija
9/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mielestäni hyvinkin suora aloitteiden suhteen ja usein tuntuukin että miehet pelästyvät minua

Ap

Anna esimerkkejä minkälaisia aloitteita teet ja miten ja minkälaisille miehille?

Vierailija
10/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jotain pielessä. Asenne? Naama? Näkyykö epätoivo?

Vierailija
11/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä olen akateemisesti koulutettu ja liikunnallinen myös, sen pitäis olla vähän niinku lähtökohta.

No yleensä katson pitkään miestä silmiin ja koitan katsoa meidän väliltä sähköä. Jos löytyy niin yleensä mies tulee luokseni. Kerran kyllä menin itsekin miehen luo, tosin tämä mies oli tosi lihaksikas ja tatuoitu.. :)

AP

Vierailija
12/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut miehet ah;) ehkö parasta kun on puutteessa ja saa kunnon körmyä.

Niillä on myös yleensä hyvä itseluottamus.. Yhtään yleistämättä

Vierailija
13/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä olen akateemisesti koulutettu ja liikunnallinen myös, sen pitäis olla vähän niinku lähtökohta.

No yleensä katson pitkään miestä silmiin ja koitan katsoa meidän väliltä sähköä. Jos löytyy niin yleensä mies tulee luokseni. Kerran kyllä menin itsekin miehen luo, tosin tämä mies oli tosi lihaksikas ja tatuoitu.. :)

AP

Ja kas tässä meille paljastui miten asiat todellisuudessa ovat.. En enää ihmettele yhtään :)

Vierailija
14/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole mitään "oikeutta seksuaaliseen tyydytykseen". Miehillä on itsemääräämisoikeus miten omaa kroppaansa käyttävät. Jos heitä ei kiinnosta yli-ikäinen akateeminen itsestään liikoja luuleva av-mamma, niin sitten heitä ei kiinnosta.

Vierailija
15/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta miehen pitäisi minusta tajuta jos nainen vaihtaa pitkiö katseita ja esim. Haroo samalla hiuksiaan.

Ja ei kaikkien miesten siis tarvitse olla tatuoituja.

Ap

Vierailija
16/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaista infoa. Ensin sanot että olet suora aloitteiden suhteen ja sitten sanotkin että olet vain kerran itse lähestynyt miestä. Koita pysyä tarinassasi jos haluat olla uskottava.

Vierailija
17/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä salilla käyt?

M35

Vierailija
18/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo vanha kurppa, mutta silti odotat että tasokkaat miehet lähestyy sinua pelkästään koska sulla on akateeminen tutkinto ja harot hiuksia.

Vierailija
19/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole niin tasokas kuin kuvittelet olevasi. Simppeliä. Tuon ikäisen pitää jo itsekin alkaa tehdä aloitteita. Ne tasokkaat miehet katselee parikymppisiä kaunottaria, eikä mitään keski-ikäistyviä tanttoja.

Vierailija
20/39 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi valikoivia :D

Meksikolaisen ilotalon suosituin työntekijä oli oranki.