Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa. Kutsuin vahingossa yhden ystävän yökylään viikonloppuna ja enää ei käykään

Vierailija
23.11.2016 |

Tai hän siis kutsui itse itsensä, koska on muuta menoa seudulla. Nyt mulle ei se sovikaan yhtä hyvin, mutta se syy on aika itsekäs - tajusin että mulla samana päivänä on meno, johon kovasti haluaisin omistaa koko illan, mutta joka ei kyllä ole mitenkään pakollinen (työ tms.)
Miten perua? En halua loukata :( olen surkean huono tällaisessa, valitettavasti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyypillinen ämmä. Aina tulee jotain esteitä, kun ei nyt sitten oikein huvitakaan tavata. Olet aika inhottavan itsekäs :( 

Vierailija
2/3 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko omistaa menolle osan illasta? Jolloin pystyisit kuitenkin viettämään pari tuntia ystäväsi kanssa. Esim. päästät hänet sisälle kämppääsi, lähdet menoosi ja hän rentoutuu itsekseen pari tuntia, kunnes palaat kotiin.

Tai voitko ottaa ystäväsi menoon mukaan?

Ainoa keino taitaa olla pahoitella kovasti ja kertoa, että olit yökylän sopiessasi täysin unohtanut sitoutuneesi jo samalle päivälle muuhun menoon ja että siksi joudut poistumaan osaksi iltaa. Mutta en peruuttaisi kyläilyä kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ystävä olla kylässä ja viihdyttää itse itseään, ja sinä menet omiin menoihisi? Jos hän siis kaipaa lähinnä majapaikkaa.

Ystävän pitäisi ymmärtää, jos tulee muutoksia suunnitelmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi