Keillä otettu jo influenssarokotus?
Kommentit (15)
Ei mitään jälkioireita, aikuinen otti.
Ei oireita, 2,5v. ja kaksi aikuista. :)
Minä otin viikko sitten
Rokotus ei tuntunut missään
Rokotuksen jälkeen ei mitään oireita
Laittoiko hoitaja oikein koko piikki.
Tuli patti pistoskohtaan pariksi päiväksi ja punoitusta, ei muuta
Otin jo lokakuussa, kuten miehelle ja lapsillekin. Ei tullut tänä vuonna itselleni yhtään oireita, eikä miehellekään. Ei edes sitä pistopaikkakipua, mikä yleensä on rokotuspäivän iltana. Nuorempi tyttö kyllä valitti illalla vähän käsivarren kipua, aamulla enää ei.
Lämpöä seuraavana päivänä ja huono olo/huimausta yöllä.
Itselleni otin. Pistopaikka punoitti muutaman päivän ja muutaman tunnin pistoksen jälkeen käsi oli ikään kuin vähän puuduksissa. Ei mitään muita oireita. Lapsi sai rokotteen nenäsumutteena eikä hänellä tullut mitään oireita vaikka tuo sumute sisältää eläviä heikennettyjä viruksia. Rokotteen viruksethan on tapettuja.
Meillä nuorimmainen vasta 1v1kk ja jännittää tuleeko hänelle herkimmin oireet? Muistakin noussut kuumeet ym.
Viikon verran kutitti pistokohta.
Meillä otti minä ja mies, 3,6 ja 8 vuotias. Keskimmäisellä lapsella ja minulla tuli punoitusta ja pientä arkuutta pistoskohtaan seuraavana päivänä. Viikko sitten otettiin, muita oireita ei ole tullut.
Pistokohtaan tuli kivikova patti viikoksi, mustelma kesti 2 viikkoa!
Minä (raskaana) ja mies otettiin kolmisen viikkoa sitten. Molemmilla pistokohta oli vähän hellä pari päivää, mutta mitään näkyvää jälkeä ei tullut. Ei tullut kuumetta tai muitakaan sivuvaikutuksia.
Nenäsumute nosti 40 asteen kuumeen lapselle, mutta meni ohi särkylääkkeellä. Nyt pientä nuhaa.
Ei mulle ainakaan tullut mitääääaaaaargh poasfphq347tg asd+fiaf as+dfiaöslfdkökasf