Miettikää nyt hemmetti kymmenen kertaa ennenkuin alatte niitä lapsia pukkaamaan!
Suhteet ei kestä nykyään ja sitten riepotellaan lapsia sinne tänne ja lapsilla saattaa olla menossa jo 5-6 äitipuoli/isäpuoli.Miehet varsinkin, pitäkää huoli että ehkäisy on kunnossa, ei tarvitse sitten elatusmaksuja maksaa jälkeenpäin ja harmitella kun se oikea nainen sattuu kohdalle, niinsiellä onkin edellisestä pikasuhteesta lapsi joka kuitenkin voi aiheuttaa kitkaa siinä uudessa suhteessa. Miettikää nyt hyvät ihmiset, lapsi ei ole mikään lemmikkieläin, josta pääsee irti jos siitä haittaa jollain tapaa elämistä ja olemista. Lapsi tulee olemaan teidän vastuulla ainakin sen 20 vuotta ja teidän elämässä lopun ikäänne ja jokaisessa tulevassa suhteessa myöskin osallisena. Järki päässä ja housut jalassa!
Kommentit (7)
Kiitos tästä! Mee nyt takaisin leikkiin pikkuautoilla, jooko?
Luuleksää oikeasti että joku muu kuin sun mutsi, pitää lapsia lemmikkeinä?
Ydinperhe on niin 50-lukua, herätys tähän päivään!
Jokainen elää niinkuin tahtoo. Itse kasvoin tollasessa perheessä, äidillä on nyt kolmas aviomies ja yhtä ovat pitäneet jo 10v. Kyllä sillä oli lukuisia muitakin suhteita kun olin lapsi eli isäpuoliehdokkaita riitti, oman isän luona olin lapsena joka toinen viikonloppu ja siellä oli sit äitipuoli.
Toki tollanen lapsuus ydinperheessä varttuneelle kuulostaa hirveälle mutta mulle se oli normaalia. Oikeastaan kun miettii niin oli jopa kivaa lapsena tajuta se että "ahaa äipällä taas uusi mies, pian se alkaa lahjoa mua ja hakea mun hyväksyntää" eli tarkoitti sitä että sain paljon leluja, rahaa ja kivoja huvipuistomatkoja, mitä vaan kehtas pyytää :D
Lisäksi oli kiva kun monella noista miehistä oli omia lapsia entuudestaan niin sai uusia kavereita samalla. Ei se ole niin hirveää miltä kuulostaa, toki jos ihminen jolla monta kumppania takana niin jos sellasen lapsista tulee vinksahtaneita niin uskon että syy on ihan jossain muussa kun siinä että vanhemmilla riittää rakkauselämää. Joskus se isäpuoli voi olla jopa parempi kuin oma isä, ainakin mulla on paljon hyviä muistoja niistä äidin entisistä miehistä ja tää nykyinen on kuin toinen isä mulle.
Mut joo sitten on se toinen ääripää missä äiti on joku läheisriippuvainen ja ottaa ensimmäisen rentun kapakasta jonka löytää ja jonka tarpeet laittaa omien lasten edelle sekä se että antaa rentun kohdella omia lapsiansa huonosti ja tollanen asetelma on mun mielestä sairas
Eli kukaan ei oikeastaan uskalla perustaa perhettä ja tehdä lapsia, jos ei sitten yhdistä puolisoa itseensä jollain kettingillä? Vai aattelitko että kaikki on sellasia järjettömästi paneskelevia pupuja, joilla on lehtolapsia pilvinpimein?
Sama tuli mieleen kun luin uutista eräänkin maajussin morsianehdokkaasta. Ohjelma on kuvattu kesäkuussa ja maaliskuussa syntyy vauva jollekin uudelle miehelle.
Ei voinu kun teki niin hyvää!