Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä toi Kari Ketonen käy viihteellä?

Vierailija
23.11.2016 |

Oli kuulemma Tinderissä ainakin joku kuukausi sitten. Ei oo tullut vielä vastaan siellä. Onkohan edelleen sinkku??

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, missä hän käy viihteellä, jos missään. Minua hän kuitenkin lähestyi FB:n kautta kaveripyynnöllä ja sitten iltaisin chättäili kuulumisia. Vaikutti sellaiselta kotona viihtyvältä tyypiltä ja välillä hänellä oli juuri silloin tuo lapsikin hoidossaan. Mukavan oloinen tyyppi, ei mikään koomikko siviilissä onneksi, minulle myös auttamatta liian lyhyt. Ja jonkun verran nuorempaa seuraa etsi kyllä, mutta aikuista seuraa - minä olen -84.

Tästä aikaa joitakin vuosia jo. En tiedä hänen nykyisestä parisuhdestatuksestaan.

Voisitko mitenkään vähän kuvailla sun ulkonäköä? Kiitos jo etukäteen <3 Ja siis kuin lyhyt hän sit on? Ite 166

Kari taitaa olla jotain 167-169cm pitkä.

Onpa järkyttävän vaikeaa kuvailla omaa ulkonäköä! Brunetti, huoliteltu (meikkaan siistististi), luomu (ei mitään pistoksia tai täytteitä), olen enemmän älykkään kuin "bimbon tyylinen", enkä julkaise herutuskuvia tai duckface-ilmeitä. Minulle on sanottu, että muistutan (nuorta) Rebecca Gayheartia.

On lyhyempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä