Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies itsekäs nuuka paska!!!

Umpikujassa ja seinää vasten
22.11.2016 |

Mun miehestä on tullut ällöttävän nuuka. Ei ikinä ostais ruokaa kotiin sillä verukkeella, että eihän hän ikinä syö lämmintä ruokaa illalla, leipä tai kananmunat tms riittää. Ihan sama vaikka jääkaappi olisi tyhjä ja minulla nälkä. Mun pieni tili hupenee aina ihan vaan vuokraan, laskuihin ja ruokaan. Tienaa kaks kertaa enemmän kuin mä ja nuukasti sulloo rahaa säästötililleen. Vaikka mä olisin itse ihan pa, niin euroakaan ei anna, vaan sanoo että vinguta luottokorttias. Toi laivalta kolme kartonkia röökiä itselleen, ja kun näki että otin yhden tupakan avoinna olevasta askista, niin alkoi huutaa että hän on ne omalla rahalla maksanut ja että tämmöiseen varkaaseen kuin minä ei voi luottaa.

Ei se aina ole tuommoinen ollut. En tiedä mikä ihme sillä on. Muutamassa kuukaudessa ihan täysi mulkku. Kolmekymppiset sillä on lähestymässä, että olisko jotain ikäkriisiä.

Lähtisin kävelemään heti jos vaan pärjäisin omillani. Nytkään rahat riitä mihinkään vaikka puoliksi maksellaan vuokra ja yhteiset maksut, saati sitten että yksin makselisin kaikki :((

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpikujassa ja seinää vasten kirjoitti:

Lähtisin kävelemään heti jos vaan pärjäisin omillani. Nytkään rahat riitä mihinkään vaikka puoliksi maksellaan vuokra ja yhteiset maksut, saati sitten että yksin makselisin kaikki :((

Tuo kertookin kaiken siitä miksi sinä olet suhteessa. Mistähän lie mies keksinyt ruveta katsomaan rahojensa perään?

Vierailija
22/34 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpikujassa jne kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi reppana, mies on huomannut että sinä et mitenkään pärjää omillasi. Siksi on heittäytynyt noin röyhkeäksi.

Jos tämä ei ole provo, ala heti huomenna hakea halvempaa asuntoa. Toivottavasti sinulla on ainakin takuuvuokraan rahaa, tai saisit sen sossusta tai vaikka lainaksi kun muutat. Kun saat asunnon, irtisanot heti oman osuutesi vuokrasopimuksesta, niin et joudu maksamaan enää kuin seuraavan kalenterikuukauden vuokran.

Huomaa se tosiasia, että yksin asuessa voisit saada asumistukea. Muutenkin sinun elämäsi olisi paljon mukavampaa, vaikka elintasosi voisi väliaikaisesti laskea.

Jos mulla olisi rahaa siihen takuuvuokraan, niin en kirjottelis nyt tälle palstalle. Elän kirjaimellisesti palkasta toiseen, vaikka mies maksaakin puolet vuokrasta, sähköstä, netistä ym. Senttiäkään en saa säästöön. Tilipäivä nytkin reilun viikon päästä ja tilillä vitonen. Ja miehellä säästössä monta tonnia, mut eipä niistä mulle mitään iloa ole.

Ei kuulosta uskottavalta tämä tarina. Mies maksaa puolet asumiskuluista ja silti ap:llä ei jää mitään rahaa säästöön vaikka käy ansiotöissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet radikaalin tupakanpolton lopettamisen, niin säästät nopeasti sen takuuvuokran. Sitten jatkossakin jää enemmän rahaa käyttöön, kun se ei pala savuna ilmaan.

Vierailija
24/34 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leea kirjoitti:

Älä hyvä ihminen jatka tuollaisen miehen kanssa! Missä itsekunnioituksesi on? Paremmin pärjäät yksinäsi

vain omine menoinesi joihin voit vaikuttaa. Älä ainakaan lasta tee..

Mä olen tehnyt laskelmat moneen kertaan, eikä mun rahat riitä yksin elämiseen. Vaihtoehtona oma ylpeys ja ennenpitkää luottotietojen menetys? Ei kiitos.

Työpaikan vaihtokaan parempipalkkaiseen ei ole mikään itsestäänselvyys, kun hyväpalkkaisia töitä ei juuri ole avoinna ja hakijoita jokaiseen aina se parisataa. Lisäksi viihdyn työssäni vaikkei siitä ihmeitä maksetakaan. Tällä hetkellä ainoa asia mikä pitää minut järjissäni.

Myönnä pois, olet laiska ja mukavuudenhaluinen: et halua tinkiä elintasostasi? Olet mieluummin rahan takia jonkun poljettavana, kuin että keräisit itsekunnioituksesi ja lähtisit. Toi on ihan turhaa valitusta, kun keksit selityksiä sille, miksi et muka pärjäisi. Oikeasti et halua lähteä, ja toivot, että miehesi muuttuu. No, ei se muutu. Jokainen voi muuttaa vain itseään. Lopeta valitus ja tartu toimeen tai ole tarttumatta, toi vinkuminen ei hyödytä.Seisopa välillä omilla jaloillasi.

T.alle köyhyysrajalla elävä itseänsä arvostava ihminen

Vierailija
25/34 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leea kirjoitti:

Älä hyvä ihminen jatka tuollaisen miehen kanssa! Missä itsekunnioituksesi on? Paremmin pärjäät yksinäsi

Mä olen tehnyt laskelmat moneen kertaan, eikä mun rahat riitä yksin elämiseen. Vaihtoehtona oma ylpeys ja ennenpitkää luottotietojen menetys? Ei kiitos.

Työpaikan vaihtokaan parempipalkkaiseen ei ole mikään itsestäänselvyys, kun hyväpalkkaisia töitä ei juuri ole avoinna ja hakijoita jokaiseen aina se parisataa. Lisäksi viihdyn työssäni vaikkei siitä ihmeitä maksetakaan. Tällä hetkellä ainoa asia mikä pitää minut järjissäni.

Myönnä pois, olet laiska ja mukavuudenhaluinen: et halua tinkiä elintasostasi? Olet mieluummin rahan takia jonkun poljettavana, kuin että keräisit itsekunnioituksesi ja lähtisit. Toi on ihan turhaa valitusta, kun keksit selityksiä sille, miksi et muka pärjäisi. Oikeasti et halua lähteä, ja toivot, että miehesi muuttuu. No, ei se muutu. Jokainen voi muuttaa vain itseään. Lopeta valitus ja tartu toimeen tai ole tarttumatta, toi vinkuminen ei hyödytä.Seisopa välillä omilla jaloillasi.

T.alle köyhyysrajalla elävä itseänsä arvostava ihminen

Samaa mieltä 25:n kanssa.

Ap:n vastauksista on pakko vetää se johtopäätös, että hän ei halua vetää vyötä tiukemmalle ja elää itsenäistä elämää tulojensa mukaan. Hänellä on työ jossa viihtyy, ei lapsia, kolmikymppinen ihminen (päättelen miehen iästä) ... Kyllä pitäisi tulla itsenäisesti toimeen ja jopa nauttia elämästä, mutta kun ei niin ei.

Tähän on vain yksi ratkaisu, ap: jatkat miehen kanssa ja sopeudut siihen tilanteeseen mikä teidän kotona ja pankkitileillä vallitsee. Etkä valita, et hauku miestä nuukaksi paskaksi tai muuksikaan. Olet aikuinen ihminen ja vastuussa valinnoistasi. Tässä tapauksessa olet siis ihan itse valinnut elämän nuukan paskan kanssa.

14

Vierailija
26/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei ole kunnossa.

Barbro 

Vierailija
27/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itsellesi oma jääkaappia ja sulje ovi munalukolla. Kuivatarvikkeet samoin lukolliseen kaappiin. Pese vain omat vaatteesi. Petaa vain oma sänkysi. Älä antaudu sänkyleikkeihin. Eiköhän se kohta lähde. Niin, ja lopeta tupakanpoltto.

28/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien sopikaa, että kumpikin ostaa vain omat ruuat eikö syö toistensa ruokia.

Vierailija
29/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin jos pärjäisin omillani😅. Hyvin sä vedät

Vierailija
30/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se ahmiminen.

Vierailija
31/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä riitti rahat vain tupakkiin, kaljaan ja siihen saa tanan mersuun. Ruoka oli halvinta; perunavelliä, makaroonivelliä, laihaa purkkihernekeittoa, ruuvalla aina leipää, joskus perunaa ja sen lisäksi vähän jotain muuta. Jouduin lopettamaan opinnot kun ei antanut mulle yhtään rahaa vaikka kolmesti pyysin. Jokusen vuoden kuluttua valitti että voivoi, pörssissä hävisi nyt miljoona markkaa. Meinasin turpiin vetää!!!

Vierailija
32/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi h*lvetissä olet valinnut tuollaisen miehen itsellesi? Oletko aivan vajaaälyinen? 

Vierailija
33/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leea kirjoitti:

Ennen sanottiin "suu säkkiä myöten" MIKSI miehen pitäsiis antaa omistaan, se on sitä' ennewwanhaan touhua kun ei ollut muuta.

Sullas on työpaikka, vähennä menojasi! Mä olen opettanut omalle nuorelleni että ä

älä jaa rankalla duunilla ansaittuja rahoja lokkien kanssa!

Vierailija
34/34 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai marjanpoimija kyseessä kun palkka ei riitä edes asuntoon?