Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies itsekäs nuuka paska!!!

Umpikujassa ja seinää vasten
22.11.2016 |

Mun miehestä on tullut ällöttävän nuuka. Ei ikinä ostais ruokaa kotiin sillä verukkeella, että eihän hän ikinä syö lämmintä ruokaa illalla, leipä tai kananmunat tms riittää. Ihan sama vaikka jääkaappi olisi tyhjä ja minulla nälkä. Mun pieni tili hupenee aina ihan vaan vuokraan, laskuihin ja ruokaan. Tienaa kaks kertaa enemmän kuin mä ja nuukasti sulloo rahaa säästötililleen. Vaikka mä olisin itse ihan pa, niin euroakaan ei anna, vaan sanoo että vinguta luottokorttias. Toi laivalta kolme kartonkia röökiä itselleen, ja kun näki että otin yhden tupakan avoinna olevasta askista, niin alkoi huutaa että hän on ne omalla rahalla maksanut ja että tämmöiseen varkaaseen kuin minä ei voi luottaa.

Ei se aina ole tuommoinen ollut. En tiedä mikä ihme sillä on. Muutamassa kuukaudessa ihan täysi mulkku. Kolmekymppiset sillä on lähestymässä, että olisko jotain ikäkriisiä.

Lähtisin kävelemään heti jos vaan pärjäisin omillani. Nytkään rahat riitä mihinkään vaikka puoliksi maksellaan vuokra ja yhteiset maksut, saati sitten että yksin makselisin kaikki :((

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivoi

Vierailija
2/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin tuntuu että on aina pahalla päällä ja kaikki vaan vituttaa. Jos olisi nainen niin sanoisin että paha pms. Väsyttävää ja ahdistavaa elää ihmisen kanssa, joka itaruutensa lisäksi on vielä ilkeä ja pahantuulinen koko ajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen jatka tuollaisen miehen kanssa! Missä itsekunnioituksesi on? Paremmin pärjäät yksinäsi

vain omine menoinesi joihin voit vaikuttaa. Älä ainakaan lasta tee..

Vierailija
4/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt, että miehen kannattaisi elättää sinua? 

Vierailija
5/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta kovin reilulta mieheltä.

Muista kuitenkin myös se totuus, että usein jos joku kohtelee epäreilusti johtuu se myös siitä että sä annat sen kohdella sua epäreilusti. Jos hän tietää että sulla ei ole munaa lähteä kun et

Mielestäsi pärjää niin osoita se vääräksi ja rupea tekemään lähtöä. Lakkaa paassaamasta ja pitämästä hyvänä ja kun hän huomaa että voi hitto sähän oletkin oikeesti ottanut herneen nenään niin hän näkee että hänen on pakko muuttaa tapojansa reilummiksi - jos ei, niin kyllä sä oikeesti pärjäät sinkkunakin. Parempi rutiköyhä sinkku kuin rutiköyhän kusipään kanssa...

Vierailija
6/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leea kirjoitti:

Älä hyvä ihminen jatka tuollaisen miehen kanssa! Missä itsekunnioituksesi on? Paremmin pärjäät yksinäsi

Mä olen tehnyt laskelmat moneen kertaan, eikä mun rahat riitä yksin elämiseen. Vaihtoehtona oma ylpeys ja ennenpitkää luottotietojen menetys? Ei kiitos.

Työpaikan vaihtokaan parempipalkkaiseen ei ole mikään itsestäänselvyys, kun hyväpalkkaisia töitä ei juuri ole avoinna ja hakijoita jokaiseen aina se parisataa. Lisäksi viihdyn työssäni vaikkei siitä ihmeitä maksetakaan. Tällä hetkellä ainoa asia mikä pitää minut järjissäni.

Vierailija
7/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi reppana, mies on huomannut että sinä et mitenkään pärjää omillasi. Siksi on heittäytynyt noin röyhkeäksi.

Jos tämä ei ole provo, ala heti huomenna hakea halvempaa asuntoa. Toivottavasti sinulla on ainakin takuuvuokraan rahaa, tai saisit sen sossusta tai vaikka lainaksi kun muutat. Kun saat asunnon, irtisanot heti oman osuutesi vuokrasopimuksesta, niin et joudu maksamaan enää kuin seuraavan kalenterikuukauden vuokran.

Huomaa se tosiasia, että yksin asuessa voisit saada asumistukea. Muutenkin sinun elämäsi olisi paljon mukavampaa, vaikka elintasosi voisi väliaikaisesti laskea.

Vierailija
8/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kuulosta kovin reilulta mieheltä.

Muista kuitenkin myös se totuus, että usein jos joku kohtelee epäreilusti johtuu se myös siitä että sä annat sen kohdella sua epäreilusti. Jos hän tietää että sulla ei ole munaa lähteä kun et

Mielestäsi pärjää niin osoita se vääräksi ja rupea tekemään lähtöä. Lakkaa paassaamasta ja pitämästä hyvänä ja kun hän huomaa että voi hitto sähän oletkin oikeesti ottanut herneen nenään niin hän näkee että hänen on pakko muuttaa tapojansa reilummiksi - jos ei, niin kyllä sä oikeesti pärjäät sinkkunakin. Parempi rutiköyhä sinkku kuin rutiköyhän kusipään kanssa...

Onhan se niskan päällä kun tietää että mulla ei ole vaihtoehtoa... Me riidellään nykyisin joka päivä ja mua ahdistaa aamusta alkaen tää tilanne aina siihen asti että joutuu mennä töistä kotiin katsomaan jurottajaa ja miettimään että mistähän se riita tänään kehittyy. Paskavittupaska kun ei ole pakotietä!!!

Vierailija
9/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi reppana, mies on huomannut että sinä et mitenkään pärjää omillasi. Siksi on heittäytynyt noin röyhkeäksi.

Jos tämä ei ole provo, ala heti huomenna hakea halvempaa asuntoa. Toivottavasti sinulla on ainakin takuuvuokraan rahaa, tai saisit sen sossusta tai vaikka lainaksi kun muutat. Kun saat asunnon, irtisanot heti oman osuutesi vuokrasopimuksesta, niin et joudu maksamaan enää kuin seuraavan kalenterikuukauden vuokran.

Huomaa se tosiasia, että yksin asuessa voisit saada asumistukea. Muutenkin sinun elämäsi olisi paljon mukavampaa, vaikka elintasosi voisi väliaikaisesti laskea.

Jos mulla olisi rahaa siihen takuuvuokraan, niin en kirjottelis nyt tälle palstalle. Elän kirjaimellisesti palkasta toiseen, vaikka mies maksaakin puolet vuokrasta, sähköstä, netistä ym. Senttiäkään en saa säästöön. Tilipäivä nytkin reilun viikon päästä ja tilillä vitonen. Ja miehellä säästössä monta tonnia, mut eipä niistä mulle mitään iloa ole.

Vierailija
10/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä käyt töissä, niin miten sun omat rahat ei voi riittää sun itsesi elättämiseen, jos asuisit yksin kohtuukokoisessa kämpässä? Miten esim.työttömät yksineläjät on elossa, jos työssäkäyvälläkään ei riitä rahat? Pitäiskö ehkä tarkistaa omia kulutustottumuksia, jos joudut rahan takia roikkumaan jossain luuserissa.

Vierailija
11/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies sinua oikeasti rakasta vaan tahtoo hyötyä :( Parempi hetki köyhänä kun katkeroitua vuosikymmenet moisen kusipään kanssa. Jos lapsia tahdot joskus niin etsisin sinuna heille isän, jolle he eivät ole pelkkä kuluerä.

Vierailija
12/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää minä ja mieheni olemme molemmat työttömiä ja hyvin pärjäämme. Jos toisella ei ole rahaa niin toinen maksaa. En voisi kuvitellakaan että toinen ei ollenkaan avustaisi toista.

Vierailija
13/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa tuollaisen kanssa.

Vierailija
14/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis pelkän rahan takia olet valmis jatkamaan suhdetta noin ikävän miehen kanssa? Kuinka monta vuotta/ vuosikymmentä olet ajatellut hänen kanssaan sinnitellä? 

Eikö teidän paikkakunnalla ole ihan oikeasti ainuttakaan vapaata, pientä vuokra-asuntoa, johon sinulla olisi varaa yksin? Onhan sinulla työ, palkka ja luottokortti.  Asumistuki? Kimppakämppä? Ovat ainakin Helsingissä lisääntyneet kun kantakaupungista saa edullisemmin isoja asuntoja kuin laitamilta pieniä kämppiä. Eikä kimpassa asuminen edellytä mitään etukäteen tuntemista tai ihmissuhteita, kyse on vain käytännöllisestä asumismuodosta. 

Takuuvuokran lainaaminen vanhemmilta, sisaruksilta tai muilta läheisiltä? Eihän kukaan, joka sinusta välittää, halua sinulle tuollaista arkea. 

Vierailija
15/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mulkero, ei tuollaisen kanssa kannata olla.

M43

Vierailija
16/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää minä ja mieheni olemme molemmat työttömiä ja hyvin pärjäämme. Jos toisella ei ole rahaa niin toinen maksaa. En voisi kuvitellakaan että toinen ei ollenkaan avustaisi toista.

Noin oli meilläkin aiemmin. Monta vuotta oltu yhdessä ja ollut tosi kireitä aikoja, mm. kun toinen opiskeli ja yhdessä sinniteltiin toisen opintotuella ja yhdellä palkalla. Silloin kyllä oli yhteiset rahat ja tuettiin toinen toisiamme.

Olen todennut että miehen tunteet mua kohtaan on muuttuneet. Sanoo tosin rakastavansa edelleen, mutta ei tämmöinen ole rakkautta. Ei varmaan henno itekään jättää mua kun tietää että jäisin puille paljaille, mut toisaalta ei enää halua puhaltaa yhteen hiileenkään. Ollaan sit onnettomia yhdessä :(

Vierailija
17/34 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tyyppi. Nyt heti. Pärjäät vaikka sossutuilla paremmin kuin tuollaisen kanssa.

Vierailija
18/34 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpikujassa jne kirjoitti:

Leea kirjoitti:

Mä olen tehnyt laskelmat moneen kertaan, eikä mun rahat riitä yksin elämiseen. Vaihtoehtona oma ylpeys ja ennenpitkää luottotietojen menetys? Ei kiitos.

Työpaikan vaihtokaan parempipalkkaiseen ei ole mikään itsestäänselvyys, kun hyväpalkkaisia töitä ei juuri ole avoinna ja hakijoita jokaiseen aina se parisataa. Lisäksi viihdyn työssäni vaikkei siitä ihmeitä maksetakaan. Tällä hetkellä ainoa asia mikä pitää minut järjissäni.

Ehkä olisit yksineläjänä oikeutettu asumistukeen. Riippuu tietysti tuloistasi.

Vierailija
19/34 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni äijä muuttuu vanhemmiten nuukaksi, en tiedä mistä johtuu mutta on liian yleistä.

Vierailija
20/34 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulle on suuri ongelma kun miehesi ei sponssaa sinua. Kyllähän sellainen tietysti hututtaa ja kadehdituttaa, kun äijä vielä tienaa tuplasti sinuun nähden.

Mutta ahneudella ei ole mitään tekemistä tämän kanssa, eihän....

Ymmärrän jälleen naisia paremmin.