Jaksatko liikkua näin pimeään vuodenaikaan?
Tuntuu että vain sohva ja herkut kutsuvat. 😔Miten muilla, oletko yhtä aktiivinen liikkuja näin pimeään aikaan kuin muulloinkin vai jääkö liikunnat vähemmälle?
Kommentit (31)
En uskalla pimeällä liikkua, koska pelkään näitä maahantulijoita. Pelkään raiskauksia.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä jaksa lähteä lenkille ulos pimeään, mutta kuntosali 300 metrin päässä kyllä kutsuu neljästä viiteen kertaan viikossa. Vähintään kaksi kertaa viikossa olen crosstrainerilla tunnin, että tulisi harjoitettua myös aerobista liikuntaa.
Mua taas ei saisi tunkkaisille kuntosaleille edes kilon kappaleina. Raikas syksyinen muutaman asteen sateeton ulkoilma on minulle paras mahdollinen paikka kuntoilla. Eikä pimeäkään haittaa, vaan päivastoin tykkään liikkua pimeällä. Nykyiset tehokkaat ledivalothan mahdollistavat vaikka minkälaisen lenkkivalasituksen, jos siis valoa haluaa. Minä tykkään välillä liikkua ihan pilkkopimeässäkin, silmä tottuu yllättävän nopeasti pimeään. Toki minulla otsalamppukin mukana on, mutta päällä vain satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Päätin tässä muutama päivä sitten, että alan ulkoilla 3 kertaa päivässä, vaikka olis miten kiireisen tuntuista. Kyllä on kiva ulkoilla syksysäälläkin, happiraikasta.
Syksy? Nythän on talvi.
Y
Vierailija kirjoitti:
Masentaa kun aamulla on pimeää ja iltapäivällä pimeys tulee aikaisin. Työttömänä tuntuu että päivät ovat pelkkää yötä. Ankea olotila.
Työttömänä sulla on aikaa olla ulkona valoisaan aikaan. Itse töissäkäyvänä en arkisin valoisaan aikaan pääse ulkoilemaan.
Koira vie ulos joka päivä, mutta nyt sekin alkaa olla jo vanha, ettei jaksa pitkiä lenkkejä. Ihan hirveen vaikeeta lähteä yksin ulos, niin olen tehnyt kavereiden kanssa sopimuksen, että käydään yhdessä pidemmillä lenkeillä. Ainakin pari, kolme kertaa viikossa näin, ja muina päivinä pienempiä lenkkejä koiran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Päätin tässä muutama päivä sitten, että alan ulkoilla 3 kertaa päivässä, vaikka olis miten kiireisen tuntuista. Kyllä on kiva ulkoilla syksysäälläkin, happiraikasta.
Käytkö töissä? Onko perhettä?
Vierailija kirjoitti:
En uskalla pimeällä liikkua, koska pelkään näitä maahantulijoita. Pelkään raiskauksia.[/quote
Samoin. Olen sinkkunainen, täällä asuinpaikassani asuu paljon maahanmuuttajia, en uskalla yksin käydä lenkillä iltaisin.
Käyn ryhmäliikuntatunneilla kesät talvet syksyt keväät. Miksi pitäisi jäädä pohtimaan, jaksanko lähteä vai en. Ei pohdi vaan menee vaan. Kertaakaan en ole katunut, että tuli taas käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssä käyvällähän pari lenkkiä tulee jo pelkistä työmatkoista. Siihen sitten iltalenkki päälle, niin sehän on siinä. En siis ole lainaamasi kirjoittaja, kunhan täältä sivusta vain kommentoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikein kaunis perse, kiitos kysymästä.
Tunnissa juokset 25km? Kannattaa ehkä lähteä kisoihin.