Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kosahdin iphone7 eurolla ansaan

Vierailija
22.11.2016 |

olenkohan ainoa?

Tyhmä ainakin olen. Naivina ajattelin, että eipä se euro haittaa, vaikka olisikin huijausta. Ja jos ei olisi, saisin miehelle joululahjan. Sitten sen jälkeen tuli sivut, joiden mukaan olin rekisteröitynyt johonkin palveluun. Tajusin heti, että tulin huijatuksi ja kuoletin korttini.

Nyt pitäisi vielä perua tämä rekisteröityminen. Ainoa ongelma on, että mies meni tyhjentämään sivuhistorian, enkä löydä näitä sivuja enää mistään. En facebookista enkä googlen avulla.

Olisikohan täällä joku yhtä uuvelo kuin minä, joka olisi mennyt tähän huijaukseen ja osaisi antaa minulle tämän sivun tiedot, johon nyt olen mennyt rekisteröitymään. Kolme päivää aikaa perua. Ainakin niin niillä sivuilla luki. Vai riittääkö pelkkä kortin uusiminen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies taitaa kusettaa... toi ip juttu on muuten ihan paskaa.

No, ei ainakaan tällä kertaa kusettanut. Näin mitä hän teki koneella, kun meillä on kone olkkarissa. Ap

Vierailija
22/29 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tyhjentelee sivuhistorioita, ettei hölmö nainen tajuaisi mitä puuhailee. Hölmöytesi olet jo todistanut tuossa huijauksessakin.

Mies tyhjensi sivuhistorian, koska katsoi lentoja. Lentoyhtiöt nostavat lentojen hintoja, kun näkevät mistä ip-osoitteesta katsellaan paljon matkoja(toisin sanoen ollaan tosissaan lähdössä reissuun). Ap

Ok.. Te olette siis molemmat todellisia idiootteja. Ei riitä sanat kuvaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sivut ei ole huijausta. Pitää vain osata toimia oikein. Maksat euron ja sen jälkeen perut heti tilauksen. Tuote lähetetään sitten muutaman kuukauden kuluessa. Näitä on vaikka kuinka paljon, on puhelimia, merkkikenkiä eurolla yms. Tyhmät rahoittavat (jotka eivät osaa perua tilauksiaan) toisten euron ostokset.

Vierailija
24/29 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo sivut ei ole huijausta. Pitää vain osata toimia oikein. Maksat euron ja sen jälkeen perut heti tilauksen. Tuote lähetetään sitten muutaman kuukauden kuluessa. Näitä on vaikka kuinka paljon, on puhelimia, merkkikenkiä eurolla yms. Tyhmät rahoittavat (jotka eivät osaa perua tilauksiaan) toisten euron ostokset.

Setä satuilee.

Vierailija
25/29 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tyhjentelee sivuhistorioita, ettei hölmö nainen tajuaisi mitä puuhailee. Hölmöytesi olet jo todistanut tuossa huijauksessakin.

Mies tyhjensi sivuhistorian, koska katsoi lentoja. Lentoyhtiöt nostavat lentojen hintoja, kun näkevät mistä ip-osoitteesta katsellaan paljon matkoja(toisin sanoen ollaan tosissaan lähdössä reissuun). Ap

Ok.. Te olette siis molemmat todellisia idiootteja. Ei riitä sanat kuvaamaan.

Tietoturva-ammattilaisena väitän, että ap toimi fiksummin kuin 99% kansasta. Hän ymmärsi virheensä ja korjasi sen heti. Sinun ajatusmaailmaasi omien virheiden korjaaminen tai ainakaan myöntäminen ei kuulu, vaan sitten kun mennään metsään, mennään loppuun asti.

Vierailija
26/29 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pelkkä kortin sulkeminen riittää. Jos ovat saaneet nalkkiin paljon porukkaa, lähtevät tuskin perimään rahoja sinulta jälkikäteen. Varsinkin, jos on ulkomaalainen sivusto. Jos saat perintäkirjeitä, teet reklamaatioita niin kauan kunnes lopettavat. Voi olla, että eivät ala perimään mitään, koska ihmiset ovat kehittyneet näissä jutuissa, eikä niin moni suostu enää maksamaan niitä laskuja. Lisäksi tilausvahvistuksen puuttuminen on iso pointti, joka kuihduttaa perimisen alkuunsa. 

Tsemppiä! Toivottavasti vältyt jälkiseuraamuksilta, kun toimit lopulta fiksusti ja kuoletit kortin heti. Itse tiedän useamman ihmisen, joka näihin on mennyt. Suurin osa heistä ihan koulutettuja fiksuja ihmisiä, jotka hetken mielijohteesta ovat menneet tekemään typeryyksiä. 

Vierailija
27/29 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaan meinasin minäkin haksahtaa. Olin jo unohtanut koko euron puhelin -kohun kun aamulla sängyssä unenpöpperössä surffailin kännyllä ja yhtäkkiä tuli ilmoitus, että kiinnostaako gallup, voit voittaa iPhone 7 tai Samsung -puhelimen jos vastaat nopeasti.

Jos tuo olisi tullut englanniksi, olisin heti ihmetellyt. Vaan kun kotoisella Suomella ja niin yllättäen.... (Seli seli).

No vastasin pariin kysymykseen ja sitten tuli ilmoitus, että olet voittanut. Sitten sai valita mallin ja alla luki muiden kommentteja siitä kuinka oli yllätys kun sattui saamaan jne...

Valitsin puhelimen ja jatkoin.

Sitten heräsi epäilys, olisi pitänyt maksaa euro, antaa luottokortin tiedot ja sitoutua johonkin hämärään tilaukseen jonka olisi voinut perua ilmaisen kuukauden kuluttua.

Onneksi tässä kohti aloin empimään ja lopulta jätin tiedot ilmoittamatta vaikka vähän kaiversi epäluulo, että näinkö kerrankin voittaessani jotakin, vetäydyn epäluulojen takia pelistä.

Sen jälkeen Googlella löysinkin tämän keskustelun.

AP:ta on turha haukkua, helposti tuollaiseen lankeaa jos on vähänkin aivot laiska päällä. Huijaus oli hyvin tehty kaikkine käyttäjäkommentteineen. Läheltä piti!

Vierailija
28/29 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haksahti tähän myös kaljapäissään. Seuraavana aamuna kuoletti kortin. Ei tullut mitään ongelmia tai jälkiseuraamuksia. 

Vierailija
29/29 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ap! Muut missä on myötatuntonne???? Pitääkö keljuilla ?

On tosi hankalaa sääliä äärimmäistä tyhmyyttä. Sori.