Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Beetasalpaajista

Qsa
22.11.2016 |

Te, jotka käytätte jännityksen. Auttaako tosiaan käsien vapinaan, punasteluun jne? Kauanko olette käyttäneet ja millä annostuksella ?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut minulla. Tuntui että sydän pysähtyy. Jäi sekin käyttämättä. Asperger aivoilla harva lääke sopii. Nyt olen eristäytynyt täysin ihmiskontakteista.

Vierailija
2/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa siihen kammottavaan sydämen pamppailuun. Muutenkin rentouttaa. Toimii ainakin minulla. Käytän todella harvoin täsmälääkkeenä, puolikas Propral riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa todella hyvin. Kärsin esiintymisjännityksestä ja koulutan työkseni, joten ilman niitä menisi aika huonosti. Olen käyttänyt Propralia jo vuosia, enkä ole havainnut mitään haittavaikutuksia. 

Vierailija
4/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskee kyllä sykettä ainakin -> jännitys vähän laskee, kun ei tunnu että sydän hakkaa ulos rinnasta. Käytän 1 - 1,5 x 40mg

Vierailija
5/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beetasalpaaja on hyvä ja toimiva lääke jännitykseen mutta koska se supistaa verenkiertoa (myös penikseen) niin olen miettinyt että kannattaakohan tuota ottaa ennen treffejä naisen kanssa jos päätyy sänkyyn asti..

Vierailija
6/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin niitä migreeninestolääkeenä ja huomasin, että rauhoittaa mua hiukan muutenkin. Punoitusta ei poista varmaan mikään.

Kaverini sanoi ettei hänellä auta jännitykseen ollenkaan

Vierailija
7/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksisuuntainen ja aikanaan olin vähän koukussa bentsoihin kun oli vaikea ajanjakso. Myöhemmin mulle ehdotettiin bentsoja uudestaan mutta onneksi pysyin fiksuna ja kieltäydyin. Propralin sain tilalle ja sitä jo 5 vuotta käyttänyt satunnaisesti, eli siis tarvittaessa paniikkioireisiin. 20-40mg kerrallaan. Toimii paremmin kuin bentsot, sillä ei koukuta. Pari kuukautta sitten viimeksi tarvinnut, eli ilmeisen hyvä vaihe menossa. 😊

Vierailija
8/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa hyvin jännitykseen, vaikka käytänkin Propralia säänöllisesti verenpaineeseen ja rytmihäiriöihin. Mun päiväannos on 2 - 3 x 40 mg, mutta jännittäviin tilanteisiin otan n. 60 mg. Olen käyttänyt sitä jo n. 15 vuotta ja parin viimeisen vuoden aikana mulle on tullut valkosormisuutta ja ääreisverenkierto on muutenkin todella kehno, mikä varmaan johtuu ainakin osittain Propralista.

Vierailija
9/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa hyvin , mieluummin niitä kuin psyykenlääkkeitä.

Vierailija
10/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, 40-120 mg/vrk, essentaaliseen vapinaan

Vierailija
11/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit lukea uino keskustelua.